Bruisende naaktdag

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 463
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bruisende naaktdag

Bericht door Chandon »

Het is donderdag, mijn vaste vrije dag,
Ik had al poosje terug contact met het stel lekkerlangleuk.
Hun foto toonde mijn intresse op het forum.
Id ochtend mn ritueeltje gedaan en op naar de ec te Amersfoort. Eenmaal daar aangekomen zag ik een lange man met een prachtige knappe dame bij de kassa staan.
Ik groette hun.
Ze gingen de cinema in maar voordat ze de cinema ingingen moest de dame zich eerst nog omkleden.
Ik ging al vast naar binnen.Uitgekleed en wel stond ik daar. Het stel kwam binnen. Ze had een masker op en een gagbal in haar mondje.
Deze /haar man was kort maar krachtig .
Weinig woorden maar ze waren er voor een doel.
En dat is dat zijn sletje geneukt moet worden.”geen gevinger geaai en gestreel.haar kutje is beschikbaar en ze trekt alleen maar af" . Waren de intructies. Ok cool. Ze ging liggen haar man beveelde haar om mij af te trekken en zij trok hem ook af.”heb je condoom? “ja natuurlijk” zei ik.als eerste mocht ik haar neuken.oei wat voelt zij lekker aan. Ik begon haar ritmisch te neuken en harder.
Terwijl ik naar haar gemaskerde gezicht keek met haar gagbal in begon ik steeds harder te stoten.Ze kreunde van opwinding maar ook van spanning. Een vreemde man gewoon op en in haar..Joost was id hetero cinema en hoorde mijn harde welbekende stoten uit de andere zaal komen. Hij dacht van “hey actie". Als ik zachter aan had gedaan dan hoogst waarschijnlijk had hij t veel later door. 😂In the meanwhile was ik pompend bezig, mijn pik werd harder en dikker. Ik zag dat ook aan haar reactie en ik kwam klaar. Keihard klaar overigens en ik stootte lekker diep door.Wat heerlijk was dit.Ondertussen namen diverse heren het over waaronder Joost die haar ook net als ik 3 keer had geneukt over de gehele sessie.de juiste volgorde weet ik helaas niet meer. maar de 2e heer was bezig dus ik mijn ronde nr 2 erachter aan.haar man moest lachten hij zei tegen haar" de 3e ronde nu is de eerste die je nam.ik weer heerlijk neuken.
Toen ging ze haar man pijpen en een man voor mij nam haar van achteren.Nou ik stond er naast dus (met toestemming) sprong ik op haar om haar doggy te neuken.
Die mooie volle ronde bil voelde stevig en zacht aan.Prachtig gezicht was dit. Ikzou wel uren lang door kunnen gaan maar ja voor t sociale aspect laten we maar delen. Ik dacht van dit is zo prachtig geil lekker even mijn mind omzetten op klaarkom modus .Maar met zo n bil en prachtlichaam is dat niet zo heel moeilijk. Mmmm ik spoot mn rubber weer vol in dat strakke kutje. Een kutje als juweeltje. Ondertussen kwam Dennis ook binnen. Hij ging zich om/uitkleden. Zijn beurt maar… de condooms waren op haar man vroeg heeft iemand een condoom?Niemand reageerde. Lekker sociaal ..niet echt dus.Uitgeputte heren die geen energie hadden maar ook niet hun rubber afstaan. Gelukkig heb ik altijd een voorraad. Ik zei tegen Dennis"hier ik heb nog wel, vorige keer was t ook al raak hè met die asianchick zat je ook al zonder"met een knipoog. Hij moest lachen.Dennis deed zijn ding met zijn bbc hij pompte haar goed terwijl ze op haar rug lag. T leek wel of ie neukend ah opdrukken was. Wat een uithoudingsvermogen en souplesse heeft deze man.Ze hadden het bij a wel voor gezien (het stel)en plots op einde liep Benno binnen. Ik stelde Benno voor aan haar man..ikzo" dit is mijn tagteam maatje" hijzo “ik heb hem waaayy back ontmoet".dus voor je t wist Benno er ook bovenop en deed zijn “ding"(hoe toepasselijk ) .Het stel was nu echt klaar en ze gingen zich omkleden en via de zijdeur naar buiten en weg waren ze.Poef! Leek wel tovenarij uit het niks.We spraken t nog even na. Niemand wist door t maskertje hoe ze eruit zag ondanks haar Goddelijke lichaam met prachtige gepiercde borsten. Maar ik wel! Ik zag ze bij de kassa.
Nou t verhaal is wel afgelopen zou je denken maar op t moment kwam mijn andere tagteam maatje Rickjsw aangeparadeerd..Ik “je hebt wat moois gemist.hij “je zei half 4.ik nee man half 3😂 .maar goed t is wat het is.Benno vertrok en niet veel later kwam het stel ochtendlicht binnen gelopen.een mooi bbw met de rondingen op de juiste plekken en een heel mooi geil bekkie. Ze hadden nl op t naaktstrand van C'ape dagé(denk dat k t fout schrijf) de smaak te pakken dat mannen velen mannen wel te verstaan over haar geen spoten massaal. Zij liet er ook geen gras over groeien. Viel met de deur in huis ging zitten en begon pikken af te trekken in een kringetje van mannen en een meisje. Ze genoot ze trok mij en Rick jsw af op t ritme vd muziek.T scheelde dat t uptempo house was.”wat een mooie pikken allemaal" zei ze.en niet veel later trok ze me klaar. En vele andere ladingen zaad volgde. Ik naar buiten aangekleed en wel om een belangrijk telefoontje te plegen en wat te eten.en jawel er stond een ander stel bij de kassa. Ik groette hun eventjes. Nadat k getelefoneerd had en gegeten kwam ik terug..maar eigenlijk had ik helemaal geen tijd meer. Ze lag id sling heb nog eventjes lekker met haar kutje gespeeld samen met haar man en een andere gast terwijl Rick haar borsten betaste en likte maar ik moet nu echt gaan…en verliet de cinema.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Bruisende naaktdag

Bericht door Mike1966 »

Hahaha ook weer een heerlijk verslag van een heerlijke middag in de EC .
Deze dag stond al in mijn agenda maar de dag ervoor heeft iemand mij uitgeput 😉 waardoor ik dit avontuur heb gemist 😁😊😁
En leuk eindelijk weer eens een verslag van je te kunnen lezen 😉
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 463
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Bruisende naaktdag

Bericht door Chandon »

Juweeltje de dame van lang lekker leuk😉. Evenals de andere 2 pracht dames☺️.
Had overigens vorige week en de week ervoor ook al een verslag geschreven😜.
Mike1966 schreef: 24 nov 2023 08:19 Hahaha ook weer een heerlijk verslag van een heerlijke middag in de EC .
Deze dag stond al in mijn agenda maar de dag ervoor heeft iemand mij uitgeput 😉 waardoor ik dit avontuur heb gemist 😁😊😁
En leuk eindelijk weer eens een verslag van je te kunnen lezen 😉
DonRoberto
Berichten: 337
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: Bruisende naaktdag

Bericht door DonRoberto »

Het fantastische lustoord met strand waar ochtendlicht het over had is Cap d’Agde…..
Gebruikersavatar
young_ams
Berichten: 35
Lid geworden op: 18 okt 2022 20:03
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Bruisende naaktdag

Bericht door young_ams »

Hoe weet je of er stellen aanwezig zijn gewoon op goed geluk? Als ik het zo hoor is er vaak een groepje dat aanwezig is en kijkt wat er aan komt lopen. Ben bang dat er geen actie is als ik langs kom daarom vaak maar zoiets van nou volgende keer
weasel
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2015 17:49
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Bruisende naaktdag

Bericht door weasel »

Ik had de dag niet beter kunnen omschrijven Chandon. Was een heerlijke vrije dag :D
(Ik was de ander die de eer had om haar 3x te nemen.)
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 463
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Bruisende naaktdag

Bericht door Chandon »

Nice to meet you🙂

weasel schreef: 24 nov 2023 13:34 Ik had de dag niet beter kunnen omschrijven Chandon. Was een heerlijke vrije dag :D
(Ik was de ander die de eer had om haar 3x te nemen.)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: geildit en 1 gast