Mike bezoekt feestje in EC 25-01

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Mike bezoekt feestje in EC 25-01

Bericht door Mike1966 »

Degene die mij inmiddels kennen weten dat ik niet zo van de groots aangekondigde feestjes ben. Nu wil het feit dat er vandaag wel een feestje in de EC was waar ik bij aanwezig was. Het feestje (orgy) was niet op dit forum aangekondigd maar georganiseerd door Benno. Ik was via twee kanalen gekend en uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn. Mijn aanwezigheid had ook op toeval berust kunnen zijn maar in dit geval was dat dus niet het geval.

Ik verwachte wel grote drukte en ik ben er de persoon niet naar om in de rij te gaan staan om ergens naar binnen te gaan.En ja een kluisje vind ik ook erg prettig……. Net zo min overigens als dat ik in een rijtje aansluit om vooraan bij een dame te komen staan om dan op je beurt tot actie over te kunnen gaan
Dus 11:45 stond ik al voor de deur en met mij nog wat mensen die ik allen van forum- of andere naam wel kende maar slechts 1 al eerder had ontmoet in het echt 😊 en diegene herkende mij in eerste instantie niet eens 🤭😊

Buiten de stellen die voor het feestje waren uitgenodigd kwamen er deze dag ook nog 3 stellen, die zelf spontaan ( al dan niet hier op het forum aangekondigd ) een bezoekje aan de EC brachten……….

De meeste verslag lezers kennen mij ook van de redelijk lange uitgebreide en gedetailleerde verslagen die ik steevast hier plaats naar een geslaagd EC bezoek.
Dit keer is er echter zoveel gezelligheid, plezier, genot en gewoonweg heerlijke geile momenten geweest dat dit niet te vangen is in een verslag. Ook zal ik verder geen (nick) namen vermelden wie er waren want ik weet zeker dat ik mensen ga vergeten en anderen waar ik de namen niets eens van ken tekort zal doen. In de uren dat ik aanwezig was 12:00 tot 16:15 zijn er minimaal 10 vrouwen/stellen binnen actief geweest. Ik heb het getal 13 zelfs gehoord maar ik heb ze dan ook niet geteld!!! En uiteraard heel veel mannen. Sommige waren er kort, andere de gehele middag maar ik durf wel te zeggen dat een ieder die actief mee wilde spelen met stellen en of dames en aan de door hun gehanteerde criteria voldeden, het gewenste gedrag vertoonde en de juiste hygiëne wisten te hanteren volop aan hun genot hebben kunnen komen!!
En volgens mij hebben die actieve heren ook enorm hun best gedaan om die dames enorm veel genot plezier en gezelligheid te bieden.

Verder is er volgens mij geen onvertogen woord gevallen heeft iedereen zich uitstekend gedragen op 1 punt na. Meermaals is er door het EC personeel verzocht je condoom verpakkingen, gebruikte condooms en tissues in één van de vele prullenmanden te deponeren en niet op de vloer of matrassen achter te laten! Voor hen die het aan gaat een puntje van verbetering

Conclusie: voor heel veel EC bezoekers een knetter geile en gezellige dag in EC Amersfoort
geweest. Allemaal bedankt daarvoor 😁😊
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
dominant
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 mei 2023 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Mike bezoekt feestje in EC 25-01

Bericht door dominant »

Wat een topmiddag!! Leuk verslag Mike, ik wist wel dat je het niet zou kunnen laten :D :lol:
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Mike bezoekt feestje in EC 25-01

Bericht door Chandon »

Haha heerlijk bezig en mooie ec middag wat ik
ook niet anders had verwacht. Helaas gooide het fenomeen”werk” roet ih eten bij mij.Fijn om te horen zo lekker actief alle dames en stellen🙂.
Doeterniettoe83
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 apr 2023 05:40
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Latex - rubber
Contacteer:

Re: Mike bezoekt feestje in EC 25-01

Bericht door Doeterniettoe83 »

Ik sluit me hier volledig bij aan. Was zomaar naar Amersfoort gegaan en kreeg te horen dat de lockers al vol waren... Man man wat een drukte, een feest en wat een geilheid. I k heb eerst de kat uit de boom gekeken en genoten. Daarna actief deelgenomen en van de dames genoten. Ze waren echt top! Benieuwd wanneer ik weer met mn neus in de spreekwoordelijke boter ga vallen 😘
Issy92
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 jul 2020 21:53
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Maarn
Contacteer:

Re: Mike bezoekt feestje in EC 25-01

Bericht door Issy92 »

Het was echt een geil dagje
Benno super goed georganiseerd complimenten
De dames/stellen die er waren zag er allemaal leuk uit :oops:

Tot de volgende feestje

Xxx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Balou, Rogier1990, Sjoerd64, Student en 2 gasten