DATE MET YUMEI

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

DATE MET YUMEI

Bericht door Benno »

Onlangs gaf ik een feestje in EC, waar zo'n 50 mannen aanwezig waren en 13 dames/stellen. Bijna waren dat er 14 geweest, want via Mr. Denny kreeg ik de vraag of ik Yumei onder mijn hoede wilde nemen. Zij is niet eerder naar EC geweest, dus dit zou haar vuurdoop worden. Ze was echter verhinderd, dus dat eerst bezoek werd uitgesteld. Naar gistermiddag.
Ik mag er 1 andere man bij uitnodigen, dus ik vraag Chandon. Denny heeft duidelijke instructies gegeven: Yumei is onze lust slet en ze moet doen wat wij zeggen. En ze mag flink ruw worden aangepakt. Daar heb ik niet veel ervaring mee, maar Chandon vult mij daar uitstekend in aan.

Yumei moet 2 uur rijden en ik haal haar op bij de parkeergarage. Ze is een mooie jonge vrouw van Taiwanese komaf. Ze heeft lang zwart haar, laarzen met hoge hakken, een groen jurkje en een paarse jas. Daaronder heeft ze een rode lingerieset aan, weet ik, want daar heeft ze vooraf foto's van gestuurd. Er is sowieso vooraf vrij veel contact geweest. Daardoor weet ik ook dat Yumei best zenuwachtig is. Ik probeer haar op haar gemak te stellen terwijl we door de regen naar EC lopen.

Als we binnenkomen, is het al redelijk druk. Er is een ander stel dat met elkaar bezig is in de heterocinema. Chandon komt net onder de douche vandaan en komt kennismaken. Kleren gaan uit en slechts gekleed in haar rode setje en een paar zeer hooggehakte zwarte lak pleasers gaat Yumei met ons mee naar de darkroom. Daar maken we haar vast aan het Andreaskruis. Yumei vraagt: "Waarom zet je me vast als je me niet gaat slaan?". Goede vraag. Tja, weet ik veel, ik doe ook maar wat en dacht dat het wel leuk zou zijn. We zoenen en betasten haar terwijl ze daar vast staat. Later blijkt dat Yumei erg van slaan houdt. En dat mag best hard zijn. We maken haar weer los en zetten haar op haar knieën om haar pijpkunsten te testen. Zonder al te veel tegen haar hoofd te hoeven duwen kan ze ons tot aan de wortel hebben.

Next is de sling. Terwijl Chandon haar zoent en tegen haar tieten en in haar gezicht slaat, lik ik haar kutje en ga haar dan neuken. Chandon pakt het blok dat tegen de muur staat, zet het op z'n kant en gaat erop staan om zich te laten pijpen. De sling hangt daar anders te hoog voor. Als hij het neuken van me overneemt, klim ik op het blok en zo houden we vrijwel continu twee gaatjes bezet.

We verhuizen naar het grote matras, waar ik Yumei lik totdat ze vraagt of ze mag klaarkomen. Keurig opgevoed! We blijven elkaar afwisselen en gebruiken haar op alle denkbaren manieren. Yumei is niet groot, dus op z'n hondjes neuken, terwijl ze Chandon pijpt terwijl hij staat blijkt een lastige uitdaging. Terwijl ik haar weer neuk spuit Chandon een eerste lading in haar mondje.

Denny heeft haar ook de opdracht gegeven om twee mannen in een gloryhole hokje klaar te pijpen, dus daar vinden we tussen de bedrijven door ook even de tijd. Daarna gaan we weer verder op het grote bed. Nu kom ik in haar mondje terwijl Chandon haar neukt. Daarna probeert Chandon haar andere gaatje uit en hoewel het niet haar favoriete handeling is, ondergaat ze het zonder morren.

Niet lang hierna is het voor mij tijd om e vertrekken. Ik laat Yumei achter onder Chandon's hoede en aan hem dus ook om de rest van de gebeurtenissen te beschrijven. De kennismaking met Yumei is in elk geval geslaagd te noemen en voor herhaling vatbaar.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: DATE MET YUMEI

Bericht door Chandon »

Benno moest weg ivm werk ik nam het over om haar vanachter te nemen. Ze zei het is nu gevoelig mijn kutje. Ik zei dan word het je ander gaatje. Ik vroeg”hou je van anaal”?ze zei”nee”. Ik zo helaas je moet gehoorzamen”ze vroeg”heb je glijmiddel”?ik”ja je hebt pech” ze zei.”ik heb er voor getraind voor anaal”. Had al hele week een plug in elke dag 2 uur en op weg naar Amersfoort ook…dus er was geen uitweg meer terug hiervoor.
Ik duwde mijn lul in haar kontje ik duwde mijn lul door ze wou niet maar ja je fungeerde als ons gebruikers sletje(met respect en alle do’s and don’t s doorgenomen natuurlijk). Want ze is in volle vertrouwen uitgeleend.
Benno kleedde zich aan terwijl ik in haar nog krappere gaatje neuk.

Even nu een kleine pauze houden. Ze toverde chocolade koekjes en energiedrank uit haar tas. We waren immers van 12.30 tot 16.15 aanwezig en bezig…
Ik neukte haar later id hetero zaal ook weer anaal. Ze stond daar gebogen tegen haar wil in. Heerlijk hoe ik haar misbruikte. “Mag ik je pijpen” vroeg ze. Ik “nee” eerst neuk ik je kutje”. We neukten intens ckr een half uur. Ze wou zo graag mijn pik in haar mond dus ik draaide me om en begon haar gezicht als een neukobject te gebruiken. Terwijl ik haar vingerde en likte.
Even nu een kleine pauze. Ik zag een perfecte kandidaat voorbij lopen voor de glorie hole. Een goeduitziende aardige sociale gast met een goeie lul met een mooie zware zilveren cockring om. T scheen wjNatuur te zijn. “Aangenaam”zei ik. Ik heb je wel s op t forum voorbij zien komen nu heb ik er een gezicht bij”.
Wjnatuur zei”ik moet me eerst opwarmen” ik”no worries daar zorgt zij wel voor.. en ze begon met genot zijn grote lange gecockringde knots af te kluiven. Ze nam er goed de tijd voor. Zelfs zo lang dat haar knieën pijn deden. Ok cool kleine pauze en daarna weer door neuken.
Ik gaf wel aan”ondanks jij moet gehoorzamen denk je nu wel even aan jezelf neem wat eten drinken en wat rust”?

Ze is gewoon een kinky verslaafde die van misbruik en pijn houd.
Naast dat het een aardige leuke lieve meid is…

We gingen door neuken op het grote bed en het einde naderde het was al 16.15.
Yumei zei”hoe lang kan je doorgaan”? Ik zei is dat een stelling of een vraag? Nou met andere woorden hoe lang kan jij wel niet doorneuken? “Mwa best lang” was mijn antwoord.
Nadat we er een einde aan hadden gedraaid gingen we nog oefenen hoe we haar het beste konden slaan in haar gezicht. Nou t resulteerde”je sloeg me echt hard” en ze vond t heerlijk.
Ze had een mini zweep meegenomen dus we gingen nog even oefenen met slaan. Die bil was van beton met man en macht sloeg ik erop maar geen enkele
Kick. Maar goed voor dat ze zich ging aankleden spoot ik nog even in haar mondje evenals nog een keer nadat ze gedouched en aangekleed was. Wel geteld 3 keer in haar mondje en 1 keer in haar kutje gekomen. Het einde naderde en heb haar netjes naar de parkeer garage begeleid en ze had me afgezet op het station.
T was weer een dag als vanouds…
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: DATE MET YUMEI

Bericht door Rickjsw »

Een kinky sub moet je gepast aanpakken Chandon..just another day at the EC🔥
Yumei
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2024 11:24
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: DATE MET YUMEI

Bericht door Yumei »

Verslag vanuit mijn perspectief.


Het was al een tijdje geleden dat D. en ik aan uitlenen hadden gedaan. Sowieso was het een tijdje geleden dat ik om een kick had gevraagd. Maar de drang naar een kick was weer aangewakkerd. We waren aan het praten over de EC en hij zei: “Benno gaat je neuken.” Het was geen vraag of ik het wilde, het was gewoon iets wat zou gebeuren, punt. Uiteindelijk mocht ik zelf kiezen hoeveel mannen ik wilde. Ik had wel weer eens zin in een trio dus gaf aan dat hij nog een andere man kon uitnodigen.

Benno had een rood leren lingerie setje uitgekozen wat ik zou dragen en ik zou mijn zwarte pleasers met 14 cm hoge hak aantrekken. Uiteindelijk was de eindstand dat ik naakt rondliep op pleasers. Ik was super zenuwachtig, want ik kende beide mannen niet en ik was nog nooit in een EC geweest. Sowieso is een trio ook iets wat je niet wekelijks doet en ik zou het gaan doen met twee vreemden. Wel had ik er heel veel zin in.

Eindelijk is het donderdag en hij zou me ophalen bij de parkeergarage omdat ik met mijn navigeerkunsten zou verdwalen. En ja, zelfs in 5 minuten presteer ik het om te verdwalen. Onderweg naar de EC kletsen we en hij probeert me wel op mijn gemak te stellen. Daarna ontmoet ik Chandon bij het omkleden. Eenmaal omgekleed nemen ze me mee naar de darkroom en zetten ze me aan het andreaskruis. De eerste vraag die ik stel: “Waarom zet je me aan het kruis vast als je me toch niet gaat slaan?”. Normaal sta ik daar aan met impact play, maar dat zou nu niet het geval zijn. De mannen zetten me toch vast aan het kruis en beginnen me te zoenen en aan te raken. Ik weet dat we ondertussen bekeken worden, maar ik ga mijn eigen wereld in. Maar het idee om bekeken te worden is geil.

Even later maken ze me los en zetten me op mijn knieën. Ik open direct mijn mond en neem de lul van Benno in mijn mond. Even later word ik naar die van Chandon geleid. Pijpen, face fucken en deepthroaten, een van de leukste dingen om te doen. Nadat ik ze even gepijpt hebt, leggen ze me in de sling neer. Dat was iets nieuws, daar wilde ik eigenlijk altijd al een keer in liggen, maar nog nooit de kans voor gehad ergens. Je ligt wel echt heel open gespreid op deze manier. Benno gaat tussen mijn benen staan en begint me te likken terwijl Chandon me in mijn gezicht slaat en spuugt. Daarna gaat hij op een blok staan en begint mijn mond te gebruiken. Uiteindelijk stopt Benno en begint me te neuken. De mannen wisselen elke keer van positie en af en toe likken ze me ook tussendoor. Chandon vindt het leuk om in mijn gezicht te slaan en het is leuk dat er eindelijk iemand is die het doet, maar ook hard durft te doen, zonder dat het direct een iets hardere ‘aai’ is. Ook een hand om mijn keel is hem niet vreemd.

Daarna helpen ze me uit de sling en gaan we terug naar de kleedkamer en laten ze me op het matras plaatsnemen. Benno neemt plaats tussen mijn benen en begint me te likken en Chandon komt bij mijn hoofd zitten. Op deze manier kan hij heel makkelijk diep in mijn mond komen. Al vrij snel voel ik de spanning in mijn lijf oplopen. Het luchtgebrek zorgt er altijd voor dat ik vrij makkelijk kan komen. Als ik er bijna ben, vraag ik of ik mag klaarkomen. Het zit er zo in om dat van tevoren te vragen dat ik het eigenlijk automatisch doe. Chandon begint af te tellen, maar omdat het niet gelijk mocht is het gevoel weer gezakt. Benno neukt me een tijdje en probeert het dan opnieuw. Dan lukt het me wel om klaar te komen. Na een tijdje komt Chandon voor de eerste keer klaar in mijn mond, maar hij kan gewoon direct verder. Het is ook leuk dat hij wat met vernedering doet. Gewoon met de dingen die hij tegen me zegt, maar ook door te spugen. Dat laatste ervaar ik altijd wel als vernederend terwijl een tik in mijn gezicht niet, dat vind ik alleen maar leuk. Eigenlijk vind ik spugen dus helemaal niet zo heel leuk, maar andere kant dus ook weer wel. Daarom ervaar ik dit ook juist als vernedering. Het moet, je moet het ondergaan, het laat je je positie voelen.

D. had me de opdracht gegeven om twee mannen te pijpen bij een gloryhole. Dus de mannen nemen me weer mee terug de darkroom in. Ze laten me plaatsnemen in het hokje en vragen aan één van de mannen of hij wil. Even later steekt er iemand zijn lul door het gat heen. Ik neem hem in mijn mond en begin te pijpen. Na een tijdje begint hij de tekenen te vertonen dat hij gaat klaarkomen. De man komt klaar, alleen er komt geen zaad. Heel teleurgesteld zeg ik dit tegen Benno en Chandon. Benno vindt het genoeg en ze nemen me mee terug de kleedkamer in.

In de kleedkamer drinken we even wat water, waarna ze me weer plaats laten nemen op het bed. Waar er weer één bij mijn hoofd komt zitten en de ander me neukt. Ze wisselen een aantal keren en we wisselen ook van positie. Zodat ze me doggy kunnen neuken terwijl ik er één pijp. We wisselen nog een keer van positie zodat ik weer op mijn rug lig en nu komt ook Benno klaar in mijn mond. Het gaat nu wel gevoelig worden allemaal. We hebben best al een hele tijd seks en op zich is mijn lichaam niet direct gewend aan uren seks. Volgens mij besteed ik normaal gesproken langer aan iemand pijpen dan aan penetratie. Al ligt dat denk ik wel een beetje aan mij omdat ik altijd ergens vermeld dat ik zo graag pijp enzo.

Als ik aangeef dat het gevoelig begint te worden zegt Chandon dat ik ook nog een ander gaatje heb. Ik moet eens diep zuchten. Ik ontkom er dus toch niet aan…jammer weer dit. Niet dat ik dat nu letterlijk had verwacht, want het gebeurt altijd. Ook nu zeg ik weer dat ik er niet van hou maar dat het altijd moet. Ik vertel het altijd dat ik het niet leuk vind en iedereen doet het altijd toch. Het boeit ze ook geen fuck 😂Maargoed uit het feit dat ze het doen terwijl ze weten dat ik het niet wil, daar haal ik zelf uiteindelijk ook weer wat uit. Je bent er puur voor hun genot, ze kunnen je gebruiken hoe ze willen, zonder per se rekening met jou te houden wat je leuk vindt. En sowieso dat het ‘moet’ op de date, de dwang vind ik ook leuk. Alhoewel, het moment zelf vind ik niet eens per se zo leuk. Ik denk dat het meer in het mentale deel zit.

Na een tijdje zegt Benno dat hij weg moet voor zijn werk en of ik wil blijven met Chandon. Hij zorgt ook weer dat ik bij mijn auto kom. Ik twijfel even, maar waarom ook niet? Het was leuk en ik geloofde wel dat het veilig was. Ze laten me eerst nog even de rest van de cinema zien. De bioscoopzalen zijn best klein en bij het scherm ligt weer een matras. Als Benno weg is neemt Chandon me mee naar 1 van de bioscoopzalen en laat me voorover buigen op het matras. Weer neemt hij me anaal terwijl heel de zaal achterons vol staat met mannen die toekijken. Uiteindelijk laat hij me liggen op het bed waar hij me weer begint te neuken. Het wordt wel echt gevoelig dus vraag ik of ik hem niet mag pijpen, want mijn mond had nog nergens last van 😂. Hij komt op mijn gezicht liggen en houdt hem diep in mijn keel. Ondertussen begint hij mij ook weer te verwennen. Maar ik kan niet meer klaarkomen, ik ben denk ik te moe. Want ik begin ook wel echt moe te worden van alles.

We gaan terug naar de kleedkamer om wat te eten en te drinken. Ik had chocoladekoekjes meegenomen voor de suiker dus eten we even wat. Hij raakt aan de praat met een leuk uitziende man. Aangezien ik nog maar 1 man had gepijpt bij de gloryhole stelt hij voor om hem te vragen. Ach nouja oke ik had mijn opdracht nog niet volbracht dus waarom niet. Hij vraagt het en hij wil wel. We gaan terug naar de darkroom waar ik weer plaatsneem. Hij heeft een grote ijzeren cockring om. Ik wissel af en toe af tussen Chandon en de man. Maar na een tijdje krijg ik echt last van mijn knie. Dat ik al hele middag op 14 cm hoge hakken rondloop doet mijn knie vast ook geen goed. Maar de vloer is super hard en ik kan ook niet goed zitten met die lange hakken want het hokje is smal. We gaan terug naar de kleedkamer en ik wil nog even douchen. Lijkt me wel zo fris na al de seks en de matrassen. Maar eerst komt Chandon nog een keer klaar in mijn mond. Hij bedacht zich namelijk dat ie nog wel even kon komen. Schijnbaar kan je ook het hokje afsluiten zodat je privacy hebt of je doucht waarbij iedereen kan meekijken. Maar wat heeft privacy voor zin als net iedereen heeft toegekeken dat ik geneukt word door 2 mannen… Dus ik laat het gewoon open.

Als ik gedoucht heb zoek ik het mini zweepje (een rubberen sliert) wat ik in mijn tas heb zitten, maar nog niet heb uitgetest. Ik had gevraagd of hij me er mee wilde slaan omdat ik merkte dat hij niet bang was om me pijn te doen. Het ding is eigenlijk vrij gemeen en doet ook wel echt pijn. Maar ja ik heb de pijn nodig dus het zet zich om naar iets wat draagbaar is. Het doet niet genoeg pijn om geluid ervan te maken. Het is wel een leuk dingetje voor snelle pijn. Daarna komt het ook nog over in je gezicht slaan. Hij slaat me ook nog een aantal keren hard in mijn gezicht. En toen bedacht hij zich dat hij NOG een keer kon klaarkomen…dus oke weer geslikt. Uiteindelijk was het dan echt zo ver om helemaal aan te kleden en weg te gaan.

Het was een hele geslaagde middag. Ik voelde me wel echt goed gebruikt en als gebruiksobject. Je weet ook dat de mannen je zo zien. De mannen die toekijken, zien je niet per se als een persoon. Ze zien je als iemand die ze willen neuken omdat ze seks willen. Het maakt ze niet uit met wie dat dan is. Zie je er leuk uit, leuk meegenomen en anders is het jammer.
Benno en Chandon brachten elkaar mooi in evenwicht eigenlijk. Benno die voorzichtiger met me was en Chandon die dat niet was.
Benieuwd naar mij? Neem een kijkje op mijn website en lees meer ervaringen of bdsm verhalen! www.bergherotica.nl
Gebruikersavatar
bi44
Berichten: 92
Lid geworden op: 26 sep 2014 07:18
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: DATE MET YUMEI

Bericht door bi44 »

Heerlijk om vanuit jouw perspectief te lezen, Yumei. Ik hoop je tegen te komen.
Gebruikersavatar
rikpenultima
Berichten: 122
Lid geworden op: 16 okt 2022 16:25
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Latex - rubber
Contacteer:

Re: DATE MET YUMEI

Bericht door rikpenultima »

Klinkt geil, Yumei!
Verzorgde, slanke, Aziatische 50er, bi-schierig, weinig taboes
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: DATE MET YUMEI

Bericht door Chandon »

Heb genoten😈😉
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: DATE MET YUMEI

Bericht door Benno »

Chandon schreef: 11 feb 2024 20:49 Heb genoten😈😉
Ik ook
Yumei
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2024 11:24
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: DATE MET YUMEI

Bericht door Yumei »

Chandon schreef: 11 feb 2024 20:49 Heb genoten😈😉
Ik ook! 😇
Benieuwd naar mij? Neem een kijkje op mijn website en lees meer ervaringen of bdsm verhalen! www.bergherotica.nl
Gebruikersavatar
Patrick666
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 apr 2014 08:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: DATE MET YUMEI

Bericht door Patrick666 »

Ik was er graag bij geweest, bij deze zo te lezen geweldig geile voorstelling... Wanneer zijn de kaartjes voor de volgende show te koop? :D
Leuk om te lezen dat het voor alle aanwezigen een leuke en voldane middag is geweest
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Hepalien en 36 gasten