Sexy Schoolgirl Saturday....het eerste EC feestje van Metalstel.

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Sexy Schoolgirl Saturday....het eerste EC feestje van Metalstel.

Bericht door Rickjsw »

Het is zaterdag, het weer is wat druilerig maar stemming is prima. Ik ga vandaag kennis maken met Metalstel in de EC. Ik heb al wat contact gehad met E & E via de chat en heb daar een goed gevoel bij. Iedereen van de EC wordt via wat heerlijke berichten betrokken bij de voorbereidingen van Miss E, die een heerlijke schoolgirl outfit aan zal trekken. En ik houd wel van een heerlijk rollenspel met leuke latex, lingerie of schoolgirl outfits: het oog wil ook wat! Zelf ga ik dan ook vaak met het thema mee.

We hebben wat contact over de “verblijfsduur” in de EC en stellen deze vast op drie uur plezier en genot. Via de EC wordt het volgende bericht uiygestuurd:
“We zullen er zijn van om en nabij 14:00 tot uiterlijk 17:00. We zijn ervaren swingers, maar dit wordt ons eerste bezoek van een gelegenheid.Hij is niet bang voor een verdwaalde hand als deze maar functioneel is, zoals bijvoorbeeld bij een dp.De vrouw is dol op goed gereedschap en lekkere vrouwen. we zijn actief ingesteld. We komen niet voor de koffie 😜
Ik ben heel benieuwd. Ik heb wel vaker met een stel gespeeld, waarbij zowel man als vrouw erg moesten wennen aan de sfeer en setting. Als je eenmaal in het spel bent in de prachtige ruimte met alle speeltjes, krijgt bijna iedereen zin in meer…maar een goede introductie breekt het ijs.
Bij binnenkomst begroet ik E & E met een kus en een handdruk. Ik help even mee bij de kluisjes, waar het lastig te zien en de muntjes uit de kluis vallen.
Miss E ziet er fantastisch uit in haar Schoolgirl outfit. Ze is de prachtige MILF zoals haar man eerder beschreef. Ze besluiten even op te warmen in de filmzaal en ik geef ze even de ruimte om zelf in de stemming te komen. Veel andere mannen volgen Schoolgirl en hubby op de voet! Een paar minuten later ga ik de bioscoopzaal binnen. En dan blijkt dat dit paar inderdaad wel wat gewend is. Ik zie meerdere mannen om Schoolgirl staan…vanuit alle hoeken proeven, ruiken en voel
Het is zo druk dat ik even vanaf de tweede rij van het spel geniet. Schoolgirl en ze aan deze heerlijke girl!

Schoolgirl heeft een heerlijk wit topje aan met de traditionele schoolgirl ruitjes aan de zijkant. Haar mooie ronde borsten zitten heerlijk in de dit stoute schoolgirl topje. Ik zie haar harde tepels door het witte topje. Ze is duidelijk opgewonden van alle aanraking….en dat vind ik dan weer heel opwindend! Onze geile Schoolgirl neemt de eerste paal van deze middag in haar gulzige mondje. Ik zie hem volledig in haar gretige keeltje verdwijnen. Dit is een meisje met ervaring die weet hoe ze een man moet verwennen. Enkele minuten later verdwijnt deze man met een grote glimlach uit de bioscoopstoel. Ik heb oogcontact met Schoolgirl die mij subtiel naar voren wenkt. Ik ga op mijn knieën voor haar zitten en zie nu haar geile geruite rokje en heerlijke rode stiletto’s! I love a girl in high heels 👠! De harde vloer doet pijn maar ik zie een heerlijke beloning,,,haar heerlijke geschoren kutje. Ik schuif haar geruite rokje omhoog en zie dat haar kutje glinstert van de opwinding. Ik schuif haar lipjes omhoog en lik haar clitoris terwijl ik zachtjes eroverheen blaas. Schoolgirl geniet en we voeren het tempo op tot ik haar sappen volop kan proeven. Ik kijk naar E en hij geeft toestemming zijn meisje te neuken in haar bioscoopstoel. Ik ga in een squat houding en stoot zo ver in haar. Hierna gaan we verder op het grote bed, waar ik haar topje uit kan trekken en met haar volle borsten kan spelen. Wat een genot! We sexen verder tot we allebei voor de eerste keer klaarkomen.
"Ze is opgewarmd" roep ik tegen de aanwezig mannen. Die staan al te dringen om verder met haar te spelen in en doggy positie. Schoolgirl gaat geduldig in een doggy positie zitten en wacht op wat komen gaat….en dat zijn zeker vier mannen. Inmiddels is ook mijn goede bekende Dominant binnengekomen, hij gaat direct naar het bed en is al snel aan de beurt voor zijn eerste kennismaking met Schoolgirl. Het bed in de bioscoopzaal gaat heen en weer..hij heeft er zin in!

Met Dominant sluit zij dit stuk van de kennismaking af. Het is te heet in de bioscoop en we besluiten naar de koelere grote ruimte te gaan. Daar praten we met E & E en Dominant en zorgen we dat iedereen weer wat op krachten komt. Dominant besluit al snel dat de doggy positie hem goed beviel en Schoolgirl buigt zich gewillig voorover terwijl ze mij pijpt aan de rand van het bed. Wat een fantastisch uitzicht!
Ik zie nog zoveel wachtende mannen dat ik blijf genieten van het mooie uitzicht op de mooie borsten van Schoolgirl en haar gulzige mondje. Ik speel met haar borsten en kijk naar de kunsten van een aantal mannen op het grote bed. Dan komt mijn Aziatische vriend (ik noem hem Joe) aan de beurt. Hij is wat aan het klagen over zijn positie op het bed. Ik geef Schoolgirl een paar tikken op haar fraaie billen en zij begint ritmisch te bewegen, Met E geniet ik van de seksualiteit van zijn mooie dame. Joe spoort onze heerlijke MILF nu ook aan en pakt haar goed bij de flanken voor een wilde rit, Daarna volgen nog een aantal andere mannen, waarbij Mr Grey, een man met grijze krullen, bewijst ook langer door te kunnen gaan.

Met E bespreek ik de wilde feestjes en de clubs waar we allebei ervaring mee hebben. Hij geniet er zichtbaar van als zijn vrouw zich over kan geven aan lust en genot. Ik heb zeker een half uur toegekeken en wil onze Schoolgirl nu anaal nemen. Ik heb hiervoor ook toestemming. Mister E spuit een goede dosis glijmiddel op het kontje van zijn dame en ik ga passen. Ze is nauw, maar ik rek haar langzaam op. Het tempo gaat steeds sneller. Met haar kontje beweegt zij mee op het tempo….we voeren het tempo steeds verder op. Het wordt een wilde rit die eindigt in…een korte pauze omdat ik de andere mannen de ook de kans wil geven haar anaal te nemen. Er mogen nog vier mannen haar in deze positie nemen, waaronder Joe en Dominant. Iedereen geniet van dit moment!
Schoolgirl kan inmiddels nauwelijks meer in de doggy positie. Wil je nog? Ze knikt van ja. Van mij mag zij na al die doggy standjes even helemaal plat op haar buik liggen. Ik neem haar in een geile lazy dog positie waarbij ik steeds sneller tegen haar billen rijdt. Dankzij het opstaande kontje veer ik iedere keer weer heerlijk terug om daarna aan te zetten voor steeds hardere stoten. Schoolgirl gilt steeds harder en harder,…het spoort mij aan nog dieper in haar te stoten…het orgasme dient zich bij ons allebei aan! Kom je samen met mij? Ze knikt van ja…en even later komt het orgasme aanzwellen tot orkaankracht! We blijven nog even samen op het matras liggen. Hierna hebben E & E even de tijd voor elkaar. Ik herken dat intieme momentje dat ik ook graag met een vriendin of FWB deel. Samen even bijkomen in elkaars armen. Wij halen even wat te drinken voor het heerlijke stel.

Time flies when you are having fun! E & E bespreken wat ze nog graag willen doen. Mr Grey wil graag de seks chair uitproberen, waarbij Schoolgirl boven hem staat en hem ook berijdt. Wij genieten van de geile show! Na bijna drie uur non stop seks gaan haar benen pijn doen. Maar ze is heerlijk wild is wil ze nog een laatste keer! Ik leg haar op het grote bed waar ze haar lange benen de lucht in zwaait. Ik pak haar benen vast en geniet van haar outfit, heerlijke borsten en rode hakken die sierlijk boven mijn hoofd zwieren. Ik zie aan haar blikken en voel aan het samentrekken van haar spieren dat ze nog een laatste keer wil klaarkomen…de middag eindigt in een knallend laatste orgasme. Tijd om te douchen en afscheid te nemen. Het was een heerlijke middag met Showgirl en haar leuke man a.k.a.Metalstel! Ik hoop jullie snel weer te zien op een reguliere dag of een speciaal feestje :-)! Showgirl en haar man gaan lekker de stad in om er samen lekker een hapje te gaan eten...ik geniet van nog van het voor, hoofd en nagerecht dat vandaag Showgirl heet!
Laatst gewijzigd door Rickjsw op 18 feb 2024 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Metalstel
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 jan 2024 15:36
Geslacht: Stel
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Sexy Schoolgirl Saturday....het eerste EC feestje van Metalstel.

Bericht door Metalstel »

Thanks!! We zijn benieuwd hoe het verder gaat. Het voelt alsof we het al eens gelezen hebben 😜
Galante papa beer en Geile rondborstige MILF
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Sexy Schoolgirl Saturday....het eerste EC feestje van Metalstel.

Bericht door Mike1966 »

Dat is weer een fraaie en geile middag geweest, lekker beschreven door Rick.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Sexy Schoolgirl Saturday....het eerste EC feestje van Metalstel.

Bericht door Rickjsw »

Metalstel..wellicht voelt het alsof jullie dit ook beleefd hebben🔥..het was een heerlijke middag! Dat doen we snel nog keertje…dan weten we ook hoe het verder gaat!😉
Gebruikersavatar
dominant
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 mei 2023 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Sexy Schoolgirl Saturday....het eerste EC feestje van Metalstel.

Bericht door dominant »

Yessss!! Rick wat heb je deze ontzettend geile middag prachtig in woorden samengevat, het brengt me weer helemaal terug bij E. - wat een heerlijke dame ben jij!! En andere E. een sympathieke heer trouwens. Metalstel, graag tot een volgende keer!
Capman2022
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 nov 2022 23:01
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Sexy Schoolgirl Saturday....het eerste EC feestje van Metalstel.

Bericht door Capman2022 »

Goed te zien dat het eerste feestje in de EC is bevallen.
Nieuwe koppels end nieuwe leuke momenten geeft nieuw leuke feestjes.
Heb het helaas moeten missen door prive omstandigheden.....

in elk geval had iedereen lol zo te zien en daar gaat het om

Mzl

Capman
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Sexy Schoolgirl Saturday....het eerste EC feestje van Metalstel.

Bericht door Rickjsw »

Dominant, het was goed je weer te zien en samen een spitroast te doen met Schoolgirl!. Daarbij ben jij ook altijd sociaal en gezellig tijdens de pauzes met E & E.
Gebruikersavatar
Metalstel
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 jan 2024 15:36
Geslacht: Stel
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Sexy Schoolgirl Saturday....het eerste EC feestje van Metalstel.

Bericht door Metalstel »

Ja het was zowel voor, tijdens en na de actie heel erg gezellig 😻
Galante papa beer en Geile rondborstige MILF
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Sexy Schoolgirl Saturday....het eerste EC feestje van Metalstel.

Bericht door Rickjsw »

Galante papa beer en geile rondborstige MILF..jullie zijn naast sexbeestjes ook hele leuke mensen! Ik vond het ook erg gezellig met jullie en Dominant erbij. Het sociale aspect en de klik is ook een bekangrijk onderdeel!
Gebruikersavatar
dominant
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 mei 2023 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Sexy Schoolgirl Saturday....het eerste EC feestje van Metalstel.

Bericht door dominant »

Absoluut! Een juiste klik zorgt voor meer genot uiteindelijk.. Zeker voor herhaling vatbaar guys! Xx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: van bloemen en 41 gasten