Verslag: een ongeplande gangbang in de EC

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Yumei
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2024 11:24
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Verslag: een ongeplande gangbang in de EC

Bericht door Yumei »

Voordat ik ga schrijven hoe mijn ervaring was, wil ik dit eerst even duidelijk maken. Aangezien mensen soms denken dat er dingen tegen mijn zin gebeuren. Heel deze ervaring, net zoals alle andere ervaringen, daar is wat er op de date gebeurt consent voor. De dingen zijn duidelijk doorgesproken van tevoren.
Volgens Chandon was ik elke keer in een soort ‘trance’ en vroeg zelf om “meer”. Hij heeft het alleen mogelijk gemaakt en ingeschat wat slim was. Het is dus niet zo dat hij van de twee mannen die we in ons hoofd hadden er zelf opeens elf van heeft gemaakt. Aangezien dat verschil nogal groot is. En het allerbelangrijkste, ik had hem zelf toestemming gegeven om het voor mij te beslissen.
________________

Dit is de tweede keer deze week dat ik Chandon zie. Maandag waren we naar Steamworks geweest. Alleen dat is niet helemaal lekker verlopen, omdat er iemand over mijn grenzen ging terwijl Chandon met hem afspraken had gemaakt. Het resulteerde in een boze mij, die half overstuur was. Ik snap nog steeds niet dat iemand bewust mijn grenzen kan negeren. Maar het is heel simpel, hij mag gewoon nooit meer mee doen. Niet van R. en niet van Chandon, maar ook niet van mij. Gelukkig denken we daar met zijn drieën hetzelfde over.

Er staat nog iets op mijn fuck it list en dat is geblinddoekt worden en als fuck toy gebruikt worden door verschillende onbekende mannen. Dit kon Chandon wel regelen zei hij. Alleen na het incident van maandag zijn de regels wat aangescherpt, we gaan maximaal twee mannen doen en meer niet. Om nu alles goed te laten verlopen en ook om bij mij dingen uit mijn hoofd te krijgen, laat hij mij mijn eigen grenzen typen. Deze stuurt hij door naar de mannen die hij heeft uitgenodigd. Het is wel een geruststelling dat hij daar nu extra aandacht aan besteed zodat we dat probleem niet meer hebben. Ik doe het uitlenen nu een jaar en het is nog nooit misgegaan, dus ook nu moest ik erop vertrouwen dat het nu ook gewoon goed zou gaan.

Voor het eerst in tijden heb ik weer eens een fantasieverhaal voor mijn website in mijn hoofd. Het brengt me op het idee dat hij ook in de EC ter plaatse kan kijken door hoeveel mannen hij me laat gebruiken. Over het algemeen voelt hij me goed aan, dus ik heb er wel vertrouwen in dat het goed zou komen. De complete controle uit handen geven bij hem lijkt me ook wel spannend. Wat zou er gebeuren als ik dat bij hem zou doen? Ik vind het lastig inschatten en dan is het de enige manier om daar achter te komen, door het gewoon te proberen. Stoppen kan altijd.

Het scheelt, ik heb al twee dagen zin in seks en we spreken een uur eerder afzodat hij me kan ‘inneuken’ voordat de mannen komen. Mijn zenuwen zijn dan minder, maar het zorgt er ook voor dat ik geiler ben en daardoor meer dingen wil doen. Als hij me neukt krijg ik bijna altijd het ‘ik wil meer gevoel’. Dat is niet alleen een gedachte, maar ik voel het in heel mijn lichaam. Ik wil dan iets extremers, heftigers of intensers. In ieder geval ‘iets’ en als hij dat gevoel nu kon oproepen, zou ik voor veel meer openstaan en dan wist ik zeker dat ik kon loslaten, verstand op nul en er gewoon van genieten.

Maandag was ik een uur te laat gekomen….en vandaag zou ik proberen op tijd te zijn. Deze keer vertrek ik maar 10 minuten te laat van huis. Ik kan het niet helemaal helpen want ik moest om 9 uur al in de auto zitten. Daarvoor moest ik gedoucht hebben, make up op doen en de laatste dingen voor in mijn tas inpakken. Alleen nu heb ik te maken met files…fijn. Maar oke, ik ben maar 20 minuten te laat dus er zit vooruitgang in. Ik haal hem op bij het station waarna we naar de parkeergarage rijden waar de Erotic Cinema in de buurt is. Omdat het bij ons ongeveer een gewoonte is om even snel in de auto te pijpen, kan ik er nu ook niet aan ontkomen dat hij zijn broek openmaakt en me naar beneden drukt. Uiteraard zeg ik hier geen nee tegen.

Eenmaal bij de Erotic Cinema aangekomen, kijken we eerst even in de winkel rond en aai ik één van de schattige honden die er rondlopen. Ik heb het verslag van de maand februari gewonnen en krijg daarom een waardebon van de winkel. We zijn al aan de late kant en ik moest ook nog kousen aan doen, dus besluiten later in de winkel te rond te kijken. Het is maar goed dat we ervoor kiezen om te gaan omkleden, want het is nog een heel gedoe met kousen vastmaken aan mijn bustier. Uiteindelijk besluit ik om zonder kousen te gaan en alleen mijn bustier te dragen met mijn 17 cm hoge paarse glitter pleasers eronder. Comfortabel? Nee. Maar ze zijn wel super gaaf. En wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.

Als we eindelijk zover zijn, of nee, als ik eindelijk zo ver ben, kunnen we beginnen. Hij laat me plaatsnemen op het grote matras bij de kluisjes waar ik hem moet pijpen. Echt mijn favoriete bezigheid ooit. Na een tijdje wil hij me neuken en laat me op mijn rug liggen. Als het bijna tijd is, pakt hij een bivakmuts uit zijn tasje en doet hem bij me op. We hebben afgesproken dat ik een bivakmuts zou dragen in plaats van een blinddoek. Dan zie je echt alleen een mond, meer het ‘ik word gebruikt’ idee. Hij zegt dat ik me voorzichtig van het matras moet laten glijden en op mijn knieën er naast gaan zitten. Even later wordt de eerste lul voor mijn gezicht gehouden en ik open direct mijn mond. Niet veel later wordt het afgewisseld door een tweede. Eigenlijk geeft het niet zien en de anonimiteit van het masker mij ook rust. Het is veel makkelijker om je gedachten stop te zetten en je er gewoon in te laten opgaan.

Dan vinden de mannen het tijd om me te neuken terwijl ik ondertussen Chandon pijp. Het geeft een geruststellend gevoel dat ik weet dat hij het is en dat het niet alleen vreemde mannen zijn. Ondertussen is er een man bij gekomen die ik aftrek, oke dit stond niet in ons scenario een gangbang… maar daar denk ik op dit moment helemaal niet bij na en ik doe gewoon wat er wordt gezegd. Het is nu ook niet dat ik er een probleem mee heb. Terwijl we bezig zijn heeft zich een groep van ongeveer 13-14 mannen rond ons verzameld, die allemaal toekijken hoe wij bezig zijn. Als ik dat te horen krijg voelt het ene kant ongemakkelijk en aan de andere kant, ik zie ze niet, ik heb geen last van ze, dus het boeit me eigenlijk ook weer geen fuck. Toeschouwers zijn leuk en als ik date met Chandon hebben we altijd mensen gehad die toekijken.

Uiteindelijk lig ik op mijn rug en er komt een man naar Chandon toe en vraagt of hij ook mag. Kijk, een man die het netjes vraagt in plaats van eerst zijn hand uit te steken en te voelen en dan te vragen of het oké is. Goed gedrag moet beloond worden zei ik achteraf, dus ik had hem ook wel kunnen pijpen of hij had me kunnen neuken. Aangezien eerst vragen niet de maatstaf is in de EC. En ik hou er niet van als mannen ongevraagd aan me zitten zonder toestemming. Ik vind het onprettig, maar ook respectloos.
Maargoed, de onbekende nette man mag klaarkomen over mijn gezicht. Het geeft een extra gebruikt gevoel omdat ik gewoon lig en er weinig invloed op heb. Normaal vraag ik er om en dan voelt het heel anders aan. En ik zit vaak ook op mijn knieën voor de man, dus dan is het ook al anders. Nu is het gewoon een wildvreemde man waarbij ik niets heb gedaan die wel gewoon over me heen komt.

Als hij klaar is gekomen is er een behulpzame man die wat doekjes aangeeft om het van mijn gezicht te wrijven. Chandon vindt het aardig van de man en zei dat hij ook wel even mocht. Dat deel heb ik compleet gemist. Maar de man hoefde niet per se zei hij. Alleen… ik was al met mijn tong met zijn eikel aan het spelen. Hmm dat is ook wel weer erg enthousiast van me. Al zijn mijn herinneringen aan die middag heel vaag en heb ik geen duidelijke tijdslijn in mijn hoofd. Chandon zei dat ik in een soort trance was. Dan gebeurt dit dus en ik vraag schijnbaar om ‘meer’. Dus de twee uitgenodigde mannen, werden er al gauw meer. We houden ook twee keer een pauze zodat we mijn crash voor kunnen zijn. Als we te lang doorgaan, dan gaan we over mijn grenzen en kan ik uiteindelijk niet goed meer praten, lopen en zit ik alleen maar te trillen en dat willen we voorkomen natuurlijk. In de eerste pauze zit ik op de massagestoel in de ruimte en komen er een man en vrouw naar ons toe. De vrouw vraagt aan mij of ze aan mijn borsten mag zitten. Ik kijk Chandon even aan, maar hij zegt niets. Ja, ik kan moeilijk nee zeggen toch en zoveel maakt het ook weer niet uit. Dus ik zeg dat het wel mag.

Bij de tweede pauze gaan we eerst even op de bank zitten en daar zeg ik hem dat hij de man die netjes vroeg of hij iets mocht doen wel meer had mogen doen. Goed gedrag moest beloond worden. Dus als goed gedrag beloond moet worden dan kan je hem ook wel even pijpen? Chandon wees iemand aan.
‘Waarom?’
‘Ja gewoon omdat ik dat vind.’ Goed antwoord wel van hem hé. De man komt voor me staan en ik neem zijn lul in mijn mond. Uiteindelijk laat hij me naar de massagestoel gaan waar hij en nog drie andere mannen rond komen staan. Op Chandon zijn aanwijzingen wissel ik elke keer van lul. Zelf staat hij precies op de goede hoogte en kan zijn lul voorbij mijn huig zo mijn keel in. Nu gaat het gewoon bijna vanzelf. Zonder dat ik hem er langzaam in voel glijden.

Daarna nemen we een kleine pauze waarbij ik nog wat cola drink. Aan het einde van de pauze bedenk ik me opeens, hoeveel heb ik er eigenlijk al gehad? Hij zegt: “zes”. Ik: “Serieus zes? Zoveel.” Verder vind ik het opeens ook geen probleem. Als hij nu van tevoren gezegd had dat we er zes zouden doen, dan had ik er moeilijk over gedaan. Alleen ik heb nu ook niet gezegd dat ik zes het maximale aantal vind. Oftewel na de pauze kan hij nog steeds andere mannen vragen. Daar ben ik me wel bewust van, maar het boeit me niet meer. Het zijn er nu toch al veel en ik heb het naar mijn zin, dus ach…

Na de pauze zegt hij tegen me dat ik op het matras moet gaan liggen, hij wil me neuken. Bij mijn hoofd staan een aantal mannen en na een paar minuten roep ik dat ik wil stoppen. Ze staan zo dichtbij, ik voel hun lul mijn gezicht raken en ik weet niet wie het waren, horen ze er bij ja of nee? Direct wordt er geluisterd en geven ze me de ruimte. Chandon houdt me even vast voordat we weer verder gaan. Heel fijn dat mijn grenzen meteen gerespecteerd worden. Het is daarna ook niet meer voorgekomen. Daarna nam ik weer een lul in mijn handen en één in mijn mond.

Na een tijdje zei ik tegen Chandon dat het nu wel gevoelig ging worden.
‘Je hebt ook nog een ander gaatje,’ zei hij.
Ik begin bij voorbaat al te zuchten en ik klaag dat ik dat niet wil en dat ik er voor dood ga bij liggen zoals de eerste keer dat we elkaar hadden ontmoet in de EC in Amersfoort. Toch probeert hij het, maar het lukt niet omdat ik volgens hem te veel weerstand geef, meer dan anders. Ik daag hem een beetje uit of hij het toch niet moet doorzetten of dat hij mij mijn zin moet geven en het niet doen. Het is zo grappig om zijn tweestrijd te zien. Ik weet dat het hem geen fuck boeit dat ik het niet leuk vind, juist daarom vindt hij het wel leuk. Alleen ik weet ook dat als ik echt ga klagen en er bij ga liggen alsof ik het niet wil, er opmerkingen kunnen komen. Mannen die niet weten dat dit binnen ons spel past. Uiteindelijk kiest hij ervoor om het niet te doen, maar dan gaat hij me wel gewoon verder neuken. Hij legt zijn hand over mijn mond en neus zodat ik geen adem kan halen en begint in me te stoten. Ondanks dat ik net heb gezegd dat het gevoelig is geworden, voelt het nu heel anders aan. Om de vijf tot tien seconden laat hij me kort even ademen. Ik kom in een soort high te zitten van het luchtgebrek waardoor het juist heel lekker is. Het voelt nu heel anders dan daarvoor.

Als hij is klaargekomen leegt hij het condoom in mijn mond en begint me te likken. Er verschijnt een lul bij mijn mond en ik open hem. Het is geil op deze manier, gelikt worden en iemand pijpen. Door het luchtgebrek kom ik sneller klaar en vaak ook wel wat intenser. Elke keer voelt het alsof ik klaar kan komen, maar dan lukt het ook net niet. Maar het gevoel zakt ook niet, dus het is wel een fijn gevoel. Uiteindelijk lukt het dan toch om de drempel over te gaan en kom ik klaar. Ik knuffel even met Chandon en dan is het wel tijd voor ons om ons te gaan aankleden en weer naar huis te gaan.. Wel wil ik nog even douchen omdat het wel iets frisser aanvoelt. Ik vraag hem hoeveel mannen ik nu uiteindelijk heb gehad, want ik heb geen flauw idee wat het werkelijke aantal nu is. Ik weet zelfs niet eens wie ik heb gepijpt. De twee kennissen van Chandon blijven dus onbekend voor mij. Uiteindelijk zegt hij dat het er elf waren. Gewoon elf mannen in fucking 4,5 uur… dat is vrij veel. Zeker als je nagaat dat we er twee van plan waren. Of eigenlijk, hij dacht dat het een geschikt aantal was na het maandag incident. Alleen ik was de hele date in een soort trance en vroeg om “meer”. Ik herinner het mezelf niet, maar hij heeft het wel goed aangepakt vanmiddag.

Als ik heb gedoucht breng ik Chandon naar het station. Ik blijf nog heel even staan in een parkeervak langs de weg. We kijken elkaar aan…even pijpen is nu te gewaagd. Er lopen kinderen rond en de kans dat er in de spits politie voorbij komt is vrij goed. Helaas voor ons gaat het deze keer dus niet lukken. We nemen afscheid met een kus waarna hij naar zijn trein gaat en ik naar mijn vriendin rij. Chandon heeft de mannen goed uitgekozen. Ze waren respectvol, hebben niet aan mijn grenzen gezeten en waren ook nog eens goed. Daarnaast moet ik ook zeggen, alle mannen die er die middag waren hadden respect. In de pauzes lieten ze ons ook gewoon met rust en bleven op afstand. Het was een hele leuke middag en een fijne ervaring erbij.

Benieuwd naar andere ervaringen van mij? Neem een kijkje op Verwijderd door beheer.

Bedankt Yumei voor het delen van je verhaal!
Echter is het niet toegestaan persoonsgegevens te delen of links te delen naar andere media.
Vandaar dat we deze eruit gehaald hebben.

Met vriendelijke groet,
Team Erotica
Benieuwd naar mij? Neem een kijkje op mijn website en lees meer ervaringen of bdsm verhalen! www.bergherotica.nl
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Verslag: een ongeplande gangbang in de EC

Bericht door Chandon »

:D xxx was weer een mooi avontuur.
Gebruikersavatar
Poezenbeestje
Berichten: 64
Lid geworden op: 31 okt 2022 20:34
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Verslag: een ongeplande gangbang in de EC

Bericht door Poezenbeestje »

TLDR: Het was een geile dag 😁

Geintjes opzij... mooie belevenis gekregen 😘
This kitten has delicious claws to play with..
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Verslag: een ongeplande gangbang in de EC

Bericht door Chandon »

https://www.eroticcinema.nl/forum/viewtopic.php?f=23&t=72857&p=167118#p167118



Whoop! Whoop! :D
Gebruikersavatar
Imperfectanomaly
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 sep 2021 23:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Verslag: een ongeplande gangbang in de EC

Bericht door Imperfectanomaly »

Wauw! Heerlijk verhaal weer en heel leuk om te lezen. Kreeg het er warm van :mrgreen:
Hopelijk heb ik ooit het geluk het schouwspel mee te maken.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Verslag: een ongeplande gangbang in de EC

Bericht door Chandon »

Je weet maar nooit of er meer mogelijk is. Want goed gedrag word beloond :D :)

Imperfectanomaly schreef: 12 apr 2024 12:49 Wauw! Heerlijk verhaal weer en heel leuk om te lezen. Kreeg het er warm van :mrgreen:
Hopelijk heb ik ooit het geluk het schouwspel mee te maken.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten