Na een dag hard werken bedacht ik me spontaan even langs te gaan naar EC voor de naaktdag.
Ik was er rond 16:15 uur.
Kleding in de locker gedaan en daarna eerst even lekker douchen.
Had al wel gezien dat er twee dames lekker bezig waren met een aantal mannen.
Het was niet over de top druk zodat er een geile ontspannen sfeer was.
Na het douchen het spel op het matras op een afstandje bekeken, heerlijk geil om te zien allemaal. Later bleek dat er 2 stellen binnen waren, Van het ene stel ging de partner / gelegenheidspart ner weg, kon niet langer blijven. De blonde dame bleef achter, zet vond het allemaal nog heerlijk en kon ee nog geen genoeg van krijgen. Andere stel dame met donker krullend haar ging heerlijk door met haar partner en af en toe aanvulling van mannen. Toen kreeg ik ook contact en korte gesprekje met de blonde dame. Vroeg haar mag ik je aanraken, respect staat immers op 1 bij mij. Zekers zei ze, wat wil je want ik blijf niet al te lang. Ik zei je mag me wel pijpen. Ze ging op haar hurken zitten tegen het matras en begon met te pijpen. Wat was dat met passie en heerlijk geil. Duurde niet lang of ik spoot al mij zaad tegen haar mond en over haar mooie borsten heen, ik zei dankjewel wat heerlijk geil.
Daarna nog even verder kennis gemaakt en gepraat, haar naam bleek Anna te zijn.
Anna nogmaals bedankt voor de geile middag en je spontane kennismaking leuk je ontmoet te hebben. Toen gingen Anna douchen daar ook naar mogen kijken, was ook heerlijk om te zien.
Ben toen zelf gaan douchen en daarna ging het andere stel ook douchen.
Aangekleed en met elkaar nog nagepraat. Anna ging naar huis en korte daarna ben ik ook vertrokken.
Het was weer een fantastisch avontuur.
Groeten Dave
Kennis gemaakt met Anna naaktdag 17 april
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Kennis gemaakt met Anna naaktdag 17 april
Het was ook mijn eerste kennismaking met Anna. Wat een feest was het!
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 11 gasten