SQUIRTFONTEIN SUUS

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

SQUIRTFONTEIN SUUS

Bericht door Benno »

Sem stuurde een bericht: dinsdag kom ik met Suus. Kom je ook?

Suus (niet te verwarren met Suus van Mr. Flames) heb ik een tijdje geleden al eerder meegemaakt. Toen was me ook al opgevallen dat ze erg lekker, erg lang en erg nat is. Nat als in een squirtfontein.

Als ik vanmiddag rond 12.30 binnenkom is Sem Suus aan het neuken op het grote matras. Verder is er helemaal niemand in EC. Ik kleed me razendsnel uit en voeg me bij hen op het matras. Sem neemt plaats bij haar hoofd, waar Suus hem met passie begint te pijpen. Ik lik eerst haar heerlijke kutje om haar daarna met veel passie en vooral heel hard te gaan neuken. Als ik na een tijd op adem moet komen neemt Sem het over. Suus ligt met haar hoofd over de rand van het bed en hapt mijn pik zonder al te veel moeite helemaal naar binnen. Terwijl Sem haar kutje neukt, neuk ik haar keeltje. Later merkt ze op dat ze er pas achter is gekomen dat dat "spitroasten" genoemd wordt, alsof ze een speenvarkentje is dat aan het spit wordt geregen. Ik leg uit dat als ze op haar knieën gaat zitten en van achteren geneukt wordt en ze tegelijk een man pijpt, en die mannen houden elkaar vast om van beide kanten stevig te kunnen stoten, dat "towerbridgen" heet. Wie visueel kan denken begrijpt wat hier bedoeld wordt.

We neuken Suus ook langdurig in de sling en laten haar veelvuldig squirten, zowel met vingers, al swaffelend en zelfs likkend. Zo geil vind ik dat! Er komt een zwarte man met een grote pik, die ook even mee neukt en daarna wonderlijk snel weer pleite is. Pas rond 14.30 komen er nog wat mannen binnen. Ik ben dan al brullend klaargekomen terwijl ik Suus op z'n hondjes neem op het matras. En na een korte herstelpauze waarin Sem gewoon doorgaat met Suus neuk ik haar nog een paar keer, waarna ik echt moet vertrekken.

Suus bedankt voor de heerlijke seks. Sem, bedankt voor de uitnodiging. Best leuk, zo'n trio in een praktisch lege EC.
Dave is oke
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: SQUIRTFONTEIN SUUS

Bericht door Dave is oke »

Hey Benno,
Je verslag gelezen.
Heerlijk hoor in een bijna lege EC.
Kun je Heerlijk genieten in een fantastisch ruimte.
Top geregeld Sem.
Gr. Dave
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 6 gasten