Het was best een tijd geleden dat Zelda en ik naar de EC zijn gekomen. Het verlangen om weer saampjes het donker (zowel in onszelf als in speelruimtes) te verkennen speelde zeker wel maar het kwam er door omstandigheden niet van. Tot een maand geleden toen Zelda aangaf dat ze een oproepje had geplaatst. Dat is voor mij het teken om met de voorbereiding te beginnen.
Die voorbereiding is waar voor mij altijd het meeste werk in zit. Zo ook deze keer weer. Het weekend hadden we slechts drie bevestigingen! Paniek! Toch is dit de manier die voor ons het beste werkt. Anonieme seks en je meisje als een slet laten gebruiken door een groep mannen is ontzettend geil, maar na een vervelende ervaring bij een commerciele gangbang twee jaar terug ben ik nog voorzichtiger geworden waar ik mijn meisje mee naar toe neem. Dus zoals altijd zoeken we zelf van tevoren uit welke mannen voor onze fantasie geschikt zijn. Forumgeschiedenis en het feit dat iemand in volzinnen kan praten zijn essentieel hierin, maar er is ook altijd sprake van onderbuikgevoel. Ik schrijf ook altijd een uitgebreide lijst met instructies. Het samenstellen van die duidelijke kaders is ook een belangrijk onderdeel van ons geile proces. De voorpret van wat gaan we dit keer doen en waar liggen onze grenzen ook alweer?
Ik heb inmiddels een keer of vijf zo'n groepje bij elkaar gezocht en iedere keer levert het op deze manier ook weer een prima club kerels op. Mannen die met een vleugje luchtige humor mijn sletje op een respectvolle en vriendelijke manier een aantal geile uurtjes het squirtende middenpunt van de aandacht laten zijn. En zo ook dit keer weer.
Rond een uur of 13:30 vertrekken we. Er is wat gestress met treinkaartjes maar zoals altijd komt alles goed en een uurtje later sjokt onze trein Amersfoort binnen. Het station en de straatjes naar de EC brengen direct al veel herinneringen boven en een geile cocktail van zenuwen en voorpret siddert door onze lichamen. We krijgen nog een heerlijke foto van een recentelijk bevriend stel en de toon is helemaal gezet.. Het avontuur kan beginnen!
We lopen de winkel binnen en al snel worden we naar binnen gebuzzed door de vriendelijke medewerker achter de balie. En dan is het donker. Zo donker dat we echt wel even een paar momenten bezig zijn om onze weg naar de speelkamer te vinden. Daar worden we vriendelijk begroet door een aantal mannen. Ik zal hun profielnamen niet noemen, al zijn ze natuurlijk vrij om zelf ook hun geile ervaring hieronder te delen. De sfeer is direct relaxt. Zoals in de instructies afgesproken willen Zelda en ik altijd eerst even acclimatiseren in de filmzaal. Een goed moment om even in te laten zinken waar we nu weer aan zijn begonnen en elkaar een beetje op te geilen terwijl we naar mooie kutjes op het filmscherm staren. Ik steek mijn hand tussen de benen van Zelda en ik ben niet verrast als ik een kletsnatte kut voel. Het alleen al hier naar binnen lopen heeft haar zachte warme lipjes op doen zwellen. Ze kon eigenlijk al zo op het bed gaan liggen maar we hebben andere plannen..
Ik vinger Zelda heel zachtjes tot ze bijna klaarkomt. Ze kreunt. Een geluid wat eigenlijk vanaf nu twee uur vrijwel nonstop zal klinken in de cinema. Als ik haar zo een aantal keer lekker naar het randje heb geholpen vraag ik: "ben je klaar?". Ze kijkt me met een bijna surrealistisch geile blik aan en kan alleen maar knikken. Ik doe haar roze collar om. Een cadeautje wat ik haar in de eerste maanden van onze relatie gaf en wat altijd mee gaat op avontuur. Het is - naast de geile pakjes die ze draagt - haar slettenattribuut. Aan haar korte halsband neem ik haar mee de speelruimte in. Daar zitten de mannen geduldig te wachten. Ik leg kort de spelregels uit en benoem dat alleen de mannen die wij uitgenodigd hebben aan Zelda mogen komen en bij Zelda in de buurt mogen komen. Ik benadruk dat er dus ook niemand moet proberen om vlak bij haar te gaan zitten rukken of de grenzen opzoeken. Het kan maar duidelijk zijn..
We hebben geschoten voor zeven man. Uiteindelijk is er slechts 1 kandidaat die niet op is komen dagen zonder bericht. De rest zit netjes klaar op de banken voor ons eerste spel: de voorstelronde. Ik kijk Zelda trots aan en klik haar leash los van de collar. Slettenmodus is AAN!
Zelda knielt gewillig tussen de benen van de eerste bezoeker en begroet hem vriendelijk voor ze zijn pik zachtjes in haar mond neemt en hem met langzame, warme halen begint te pijpen. Hij mompelt nog iets over dat hij nog even op moet warmen maar luttele seconden later staat zijn van Zeldas speeksel glinsterende pik fier overeind. Zo worden de mannen een voor een begroet en welkom geheten. Als ze de laatste pik diep in haar mondje heeft genomen is het tijd voor wat anders. Zelda heeft speeltjes meegenomen. Een paddle, een zweep en haar roze satisfyer... Ze gaat liggen op het bed en begint zichzelf te bevredigen. Kreunend en zwoel kronkelend ligt ze daar, met alle ogen op haar geile lijf. Orgasmes volgen elkaar snel op en gekreun vult de kamer. Ik zie de pikken van de mannen groter en harder worden bij al dat geils zich voor hen afspeelt. Na enkele orgasmes geeft Zelda mij de satisfyer en kijkt ze schuchter maar tegelijkertijd uitdagend naar de mannen als ze de magische woorden zegt: "Ik ben klaar voor jullie".
Alles gaat heel erg snel. Schaduwen in het donker bewegen vlot door de ruimte en Zelda is in enkele seconden bedekt door mannenlijven, omringd door harde pikken die klaar zijn voor haar gaatjes. Een man begint haar te vingeren en geeft haar een heerlijk orgasme. Een ander duwt zijn pik naar haar lipjes terwijl twee andere mannen haar setje openscheuren en haar borsten likken en zachtjes in haar tepels bijten. Ik blijf op afstand en voel een enorm gevoel van trots. Ik zie hoe de mannen op haar geilen, en ze is van mij.. Maar belangrijker nog: ze geniet met volle teugen van alle aandacht.. Ik vind het intens fijn om haar keer naar keer te zien klaarkomen..
Een van de mannen wil neuken en doet een condoom om zijn behoorlijke pik. Zeldas benen zijn wagenwijd open en haar natte kutje trekt de pik als vanzelf naar zich toe. De man begint te stoten en om de paar stoten komt mijn sletje klaar. Het is maar goed dat het matras een waterdichte cover heeft want er beginnen zich al snel plasjes squirt rondom het geile tafereel te verzamelen. Zoals afgesproken in de instructies willen we iets meer experimenteren met domineren en een van de mannen slaat Zelda op haar kont en tieten. Ik kijk goed wat dit met Zelda doet maar ze vindt het heerlijk. Hij pakt haar (voorzichtig) bij haar keel beet en neukt in rap tempo Zelda de hemel in.
De mannen wisselen van positie en iedereen krijgt de mogelijkheid om haar te neuken. Ik besluit Zelda dit keer wat te plagen en te sturen. Als zij weer in een golf van orgasmes zit en het uitkreunt benoem ik dat haar mond wel aan het werk moet blijven. Klaarkomen kan ze ook wel met een pik in haar mond.. In de doorlopende roes van orgasmes trekt ze, zuigt ze en is de de slet waar ik zo trots op ben. Het middelpunt van de aandacht. Ook de mannen komen klaar en het is een enorm geil tafereel. Zelda wordt door een van de heren zelfs zo hard en diep geneukt dat zij - beentjes over zijn schouder - steeds meer richting de rand van het bed begint te glijden. Een andere man attendeert mij hierop en we besluiten van positie te veranderen.
Het is tijd voor een andere fantasie van Zelda, die al in de instructies besproken was: ze wil dat de mannen op de banken zitten en wil dan een voor een de mannen berijden en op elke pik een keer klaarkomen. Op voorhand had ik de mannen al gewaarschuwd dat dit altijd gepaard gaat met heel veel squirt. Als je pik diep en op de juiste plek zit is dit een positie waarin ze kan blijven klaarkomen en dit wil ze nu wel met de zeven pikken beleven. Al bij de eerste man komt ze binnen enkele seconden zo hard klaar dat ze een volgend orgasme niet kan onderdrukken. Maar dat was niet afgesproken! Ik pak haar bij haar rode haar beet en vraag haar te herhalen wat de afspraak was: "Een keer klaarkomen per pik", zegt ze een duidelijk uitdagende ondertoon terwijl ze zachtjes doorneukt en het tweede orgamse nog nasiddert. Ik wijs Zelda erop dat dit niet volgens de afspraak was en dat ze nu na haar grapje ook wel twee keer op alle andere pikken moet klaarkomen.. Heel oneerlijk, vindt ze maar ze weet dat ze hierin niet zoveel te zeggen heeft.. Braaf gaat ze naar de volgende pik en begint die weer te neuken.. Het is geweldig om de mannen te zien genieten.. Hun handen gaan - in dit intieme 1 op 1 moment - over haar geile lijf, monden op haar tieten, handen op haar bevallige heupen terwijl ze meebewegen mee met haar diepe neukbewegingen en haar geven waar ze zo naar verlangt.
Het duurt even maar ze slaagt erin de opdracht te vervullen: veertien orgasmes later is het tijd voor pauze. De mannen zijn allemaal vriendelijk en er worden bekertjes water gehaald. Terwijl Zelda languit de bank ligt en water drinkt, speelt een andere man met haar tepels en hoor ik haar alweer kreunen.. Het is tijd voor vervolg! Een van de mannen benoemt dat er een fuck-chair in de cinema is en of wij zin hebben die uit te proberen. Zelda ziet dat zeker wel zitten en er vindt een kleine verhuizing plaats als twee mannen de stoel halen. Zelda gaat liggen en wordt door de groep in meerdere geile posities genomen. Soms hard, soms zacht maar altijd geil. Inmiddels zijn we een dik anderhalf uur bezig en Zelda begint de inspanningen wel te voelen in haar kutje.. Het avontuur in de sling wordt dan ook uitgesteld voor ons volgende bezoek en ze wil graag een afsluitende zaaddouche. Dat hoeft ze geen twee keer te zeggen want de eerste man loost vrijwel direct een enorme lading over haar tieten. Ze kreunt tevreden maar vergeet haar manieren dus ik pak haar zachtjes bij haar haren beet en zeg: "Wat zeg je dan?". "Dankjewel voor je zaad", fluistert ze hees terwijl de laatste druppels op haar tieten belanden.. En zo volgt de een na de andere lading.. Een man komt zelfs zo hard (hij zit op dat moment tussen haar benen) dat hij zelfs haar gezicht raakt!
Ik pak het zweepje en sla af en toe op de met zaad bedekte tieten van Zelda. Geil! Ze protesteert wat, maar ik weet dat zij het minstens zo geil vindt. Ik deel mijn zweep met een andere man en gebaar haar dat hij haar ook wel op haar kont mag slaan. Dat doet hij een paar keer, onder tevreden gepurr van Zelda. Als de laatste man zijn zaad heeft gegeven valt ze achterover op het bed met een intens gelukkige zucht.. Het licht schijnt op een prachtig tafereel: haar glinsterende tieten, de kapotgescheurde lingerie, haar ogen gesloten.. Die laatste scene is altijd als een schilderij..
Nog altijd cockdrunk komt Zelda enkele minuten later overeind. Ik moet even lachen als ik nog steeds dikke klodders zaad van haar tieten zie bungelen. Ze heeft eerder zaaddouches gehad maar holy fuck, ze zit nu echt compleet onder! In een gemeen scenario ben ik ooit van plan haar niet toe te staan te douchen en haar de terugreis te laten maken met het zaad nog overal op haar slettenlijf maar vandaag is niet die dag. Ze heeft zo haar best gedaan en ik ben enorm trots op mijn sletje.
De mannen druipen een voor een af, maar allemaal met een hand en een vriendelijk dankwoord voor ons beiden. Het was ook gewoon perfect en alle mannen hebben zich echt voorbeeldig gedragen. Terugkijkend was acht man waarschijnlijk iets te optimistisch en teveel. Voor een volgend feestje misschien toch net iets minder zodat we ook wat kunnen experimenteren met anaal (een DP staat nog steeds op onze fantasieenlijst) of wellicht dat we er in slagen wat versterking te vinden voor Zelda om de mannen samen mee te plezieren. Ook een van onze grote fantasieen!
Er is nog zoveel om uit te proberen en te experimenteren samen!
We kleden ons aan, stappen de cinema uit (zonlicht!) en maken traditiegetrouw een rondje langs de lokale bordspellenwinkel om daarna bij het pannenkoekenrestaurant even op krachten te komen. Thuis beleven we alles nog even na voor we intens tevreden in slaap vallen.
Alle aanwezige mannen: onwijs bedankt voor jullie aanwezigheid. Zelda en ik hebben een superfijne middag gehad. Jullie zijn op elk volgende feestje van ons welkom.