Een geile donderdag

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
EC addict
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Squirting
Contacteer:

Een geile donderdag

Bericht door EC addict »

Afgelopen donderdag ochtend even de wc in voor het werk roept. Misschien is er wel wat te doen. Alleen heren aanwezig bij binnenkomst, maar ik heb nog even tijd, dus rustig filmpjes kijken. Rond 12 uur gaat de deur open en komt er een donkere man met een pracht van een slanke blonde vrouw binnen gelopen. Zij gaat zich meteen omkleden in de douche en ook hij kleed zich uit. Als de dame naar binnen komt heeft ze een spannend rosé visnet jurkje aan wat haar geweldige figuur goed laat uitkomen. Even later komt ook Plumvetjack heel toevallig binnen. Binnen no time gaan ze aan de slag in de datkroom alwaar de heten zich verlekkeren aan deze mooie dame. Al snel verplaatsen ze zich naar het bed in de hoek van de grote ruimte. Zij moet de pik van Jack pijpen en Erik pakt zijn lekkere slet van achteren in haar gladde natte kut. Niet veel later mochten de mannen die gaar wilden neuken meedoen en ik stond als teeede in de rij. Ik mocht dat kale kutje goed hard neuken en heb dat een aantal keer bij toerbeurt met Erik, Jack en een andere man gedaan. De rest van de geren vond al dit lekkers blijkbaar te veel. De dame, Anna, werd meerdere keren in allerlei posities geneukt en er werd ook nog geprobeerd om twee lukken in haar kutje te krijgen, maar dat lukte niet helemaal. Wel werft Anna de kunst van het deeptriaten aangeleerd door de grote lul van Jack. Meerdere malen kwam zij spuitend klaar wat nog wat dweilwerk opleverde. Uiteindelijk ging ze op haar knieën on het zaad van de aanwezige mannen met dank te ontvangen en zelfs door te slikken.
Anna n Erik, bedankt dat ik mee micht doen. Als jullie weer komen ben ik graaf weer van de partij om van al dat lekkers te genieten. Dus mocht je weer geil zijn Anna, stuur me gerust een on en ik zal er zijn. Bedankt, Theo (man met baard :D )
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Een geile donderdag

Bericht door Benno2 »

Ik heb nog nooit zoveel typefouten in een bericht gezien, maar wel een geil verhaal!
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten