Geile sletten opdracht van Jack

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
geile naat
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 mar 2019 12:25
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Geile sletten opdracht van Jack

Bericht door geile naat »

Het is precies 12:00 als ik de EC in Hilversum binnenstap zoals omschreven in mijn opdracht van Jack. Ik ben wel eens in de winkel geweest maar nog niet beneden. Ik ben alleen en dat maakt het wel extra spannend. De dame in de winkel geeft aan dat er alleen boven een dames toilet is en dat komt goed uit en kan ik me hier omkleden.
Ik laat mijn leren broek over mijn kont naar beneden glijden en mijn zwarte kousen met jarretel komen tevoorschijn. Ik trek mijn latex jurkje aan en vraag waar de verschillende ruimtes beneden zijn. Ik wil geen rondleiding. Ik vind het wel.
In de opdracht staat dat ik een geile voorstelling moet geven in de cinema, de mannen mogen niet aan me zitten en na een half uur moet ik naar de darkroom daar zal ik door ‘Luuk’ aangepakt worden.
Als ik beneden kom zie ik dat er behoorlijk wat mannen zijn, doe mijn spullen in een kluisje en loop langs de mannen naar de cinema en ga in het midden zitten.
Ik wordt direct gevolgd door een aantal mannen waarvan eentje nog zijn koffie meeneemt, heel apart.
Als ik ga zitten schuif ik mijn latex jurkje wat omhoog en glij met mijn hand over mijn kousen naar mijn clit en draai wat rond. Ik haal mijn borsten uit mijn jurkje en knijp in mijn al harde tepels. Als ik mijn vingers in mijn mond stop en daarna ze in mijn al natte kut stop vraagt een van de mannen of hij aan mijn borsten mag komen maar ik zeg volgens opdracht nee. ‘Vandaag alleen kijken’
Ik haal een kleine vibrator uit mijn tas, lik deze nat en begin mijn clit te stimuleren voor ik de vibrator inbreng. Ik kreun terwijl de ruimte zich inmiddels met meer mannen heeft gevuld. Onder aanmoediging. Van de mannen naast me kom ik klaar voor de eerste keer.
Dan ga ik staan en vraag aan de man naast mij of hij mijn rits wil los maken en laat mijn latex jurkje zakken. Ik sta nu voor de mannen en laat mijn handen over mijn lijf glijden en maak mijn vingers nat voor ik ze in mijn kut steek.
Dan buk ik en haal een enorme dildo tevoorschijn. Een kadootje van mijn meester en bijna zo groot als mijn eigen onderarm. Er zit ook een heerlijk trilfunctie op dus ik zet hem aan en hou hem tegen mijn clit, even goed nat worden.
Ik lik de dildo nat en begin hem langzaam in te brengen. Een van de mannen vraagt of hij er wel in kan, maar ik zak op mijn hurken en de dildo glijd naar binnen. Eerst een klein stukje maar als ik rustig heen en weer beweeg wordt ik steeds natter en glijd hij dieper naar binnen.
Ik beweeg op mijn hurken op en neer en kreun diep. Zo groot zo geil en er staan inmiddels een stuk of 10 mannen te kijken die zien hoe ik klaar kom en spuit.
Eerste opdracht voldaan heerlijk geil. Ik loop de ruimte uit, berg de dildo op in het kluisje en loop naar de darkroom. Ik moet met mijn gezicht aan het kruis gaan staan maar bij het binnenlopen van de ruimte voel ik handen op mijn ogen en wordt me opgedragen mijn ogen gesloten te houden. Is dit Luuk?? Als hij mij toespreekt met Naatje weet ik dat dit Luuk moet zijn. Hij begeleid me naar het kruis en zet me vast. Hij zoent me en ik voel zijn vingers naar binnen glijden. Hij zegt de andere mannen alleen te kijken terwijl hij me de eerste keer laat spuiten. Als hij me daarna los maakt moet ik op mijn knieën terwijl hij me aan mijn haar vastpakt pijp ik hem diep. Daarna krijg ik nog een pik aangeboden. Deze is nog groter en ik herken deze niet witte pik. Wat een verrassing toch twee mannen die mij heerlijk laten spuiten en in de darkroom staand en op het bed een uur lang in alle gaten neuken. De andere mannen kijken al mag er van de mannen een jonge man mee doen. (Mag dat wel in mijn opdracht) Hij wordt aangemoedigd me stevig te pakken. De dame van de winkel komt zelfs nog even vragen of Het iets minder luidruchtig kan.
Na heerlijk doorgeneukt te zijn ga ik op mijn knieën en pijp de mannen diep voor ze heerlijk in mijn mond spuiten.
Na een korte douche trek ik mijn leren broek weer over mijn kont bedank de mannen met een kus en ga naar huis.
Heerlijk rozig en met een nagloeiende kut geniet ik met een big smile nog even na.
Xx
Bedankt mannen en Jack (voor het regelen vanuit de regie kamer)
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Geile sletten opdracht van Jack

Bericht door Benno »

Naat, wat een enorm geil verhaal!
En wat stoer dat je dat allemaal durfde te doen, zonder te weten wat je precies te wachten stond.
Nou kun je er natuurlijk wel vanuit gaan dat als Plumberjack het heeft geregeld, je goed geneukt gaat worden, maar toch...
Kus en tot gauw,
Benno
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten