Ridder met zijn mooie sletje.

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Loodgieter
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Ridder met zijn mooie sletje.

Bericht door Loodgieter »

zaterdag middag om 16.00 uur stonden ze aangekondigd.
ik wilde eigenlijk net naar huis gaan , liep buiten naar de auto , toen ik in de verte een stel aan zag komen lopen.
Hij netjes gekleed , zij een hele mooie dame super geil gekleed , kort rokje , geile kousen , hoge hakken ,
mooie kop met lang blond krullend haar .
ik schatte ze zo een jaar of 45.
ze gingen naar beneden in de cinema , nadat ze wat spullen in een kluisje gelegd hadden , stond ze daar in een super kort
latex rokje , wat net op de boorden van kousen kwam .
wat een mooie verschijning was deze dame , en wat een heerlijke lange benen.
Mijn zwager zegt weleens , had mijn vrouw maar 1 zo n been.
ze gingen naar het kleine bed , waar ze gelijk de broek van haar man los knoopte ,
ze haalde zijn pik te voorschijn , en begon er aan te rukken , en pijpte hem of haar leven er van af hing.
deze tante was zichtbaar super geil , meneer Ridder begon haar uit te kleden , en toen kwamen er echt een paar keiharde natuurlijke tieten te voorschijn , hij liet ons haar tieten zien , tering wat zagen ze er goed uit.
een man rechts van hun probeerde met zijn hand wat te strelen , maar ze duwde zijn hand weg.
voor mij en de andere toeschouwers genoeg om te begrijpen dat dit stel er op geilt om gezien te worden tijdens hun spel.
ik denk dat er een man of 10 was waarvan de meeste met hun pik in de hand stonden.
ze verhuisde naar de bank bij de koffie automaat , waarschijnlijk omdat daar meer licht is.
en het mooie sletje er op geilt dat ze gezien wordt.
Ze deed nog wat meer kleding uit zodat we goed uitzicht hadden op haar mooie kont , en tieten.
Ze pijpte hem goed stijf waarbij zijn pik helemaal in haar geile pijp bekje verdween ,
toen zijn pik hard was neukte hij haar , even later ging hij op de bank zitten en klom zij op hem en neukte zich geil klaar.
wij hadden een goed uitzicht op haar geile strakke kont.
later ging ze op de bank liggen en pijpte hem , ze kon makkelijk haar benen bij elkaar houden ,
maar de geile slet deed ze wijd uit elkaar zodat de aanwezige mannen haar kut goed konden zien,
even later gingen ze weg , waar ze 10 hele geile mannen achter lieten.
Normaal gesproken , ga ik weg uit de cinema met het zweet dik op mijn kop van het neuken .
ik vond het super geil om dit mooie stel te mogen bekijken , en kwam uitgerust thuis .
nog wel geil , en dat heeft mijn vrouw thuis geweten .
alle mannen hebben zich goed gedragen , en volgens mij vonden ze het allemaal spannend en geil.

Ridder bedankt dat we je mooie sletje mochten bewonderen.

Groetjes Loodgieter
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten