Supergeile 'date' 20 februari

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
xsjuicyxs
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Supergeile 'date' 20 februari

Bericht door xsjuicyxs »

Een tijdje geleden kwam ik in contact met Dame en haar fijne minnaar. Zij nodigden mij en Leukstebuurman uit om eens kennis met elkaar te maken. Het leuke contact werd al gauw een geil contact en we leefden naar de datum toe dat Dame haar minnaar weer zou zien en voelen en wij met elkaar als gelijkgestemden op een geile en fijne manier met elkaar zouden kennismaken.
Af en toe een foto, af en toe een geile fantasie.. onze app-wisseling zorgde al voor een nat kutje. Naarmate de datum dichterbij kwam voelde ik de geile spanning in mijn lichaam opbouwen.

Nieuwsgierig naar die leuke Dame en minnaar J. stapten we rond 11.30u EC Hilversum binnen. Bij binnenkomst had ik nog niet door dat Dame en J. al binnenwaren. Buurman en ik gingen ons rustig uitkleden tot een leuke man ons de hand kwam schudden. Het bleek J. te zijn die ons al had opgemerkt. Toen maar gauw naar het gezellige hoekje achterin om daar met Dame kennis te maken die daar heerlijk lag na te genieten in een spannende body van een eerste geile vrijpartij met haar minnaar. Ze hadden elkaar immers alweer veel te lang niet gezien en gevoeld. De fun en geilheid spat er dan ook (letterlijk) van af als je hen samen bezig ziet.

We maakten even een praatje met elkaar en Dame en J. dronken rustig wat water/koffie.. Buurman kwam ondertussen dicht bij me en gaf me een lekkere geile tongzoen. Terwijl onze warme tongen elkaar heerlijk opgeilde liet ik mijn hand rustig over Dame haar been glijden. Daarmee was het ijs direct wel gebroken, want de bekertjes waren gauw leeg en ook Dame en J. begonnen geil te zoenen. J. masseerde Dame haar mooie heerlijke borsten en Dame genoot er behoorlijk van toen ook zijn tong haar tepels weer hadden gevonden. Ik liet mijn hand rond haar kutje gaan en vond al gauw haar klitje. Een heerlijk zachte huid met daaronder een keiharde geile klit. Terwijl ik mijn buurman rustig aftrok boog ik met mijn hoofd richting haar kutje en likte haar harde klit. Met mijn tong kon ik voelen hoe geil ze nog of alweer was en ze kronkelde van genot.

Niet veel later waren we met z'n vieren in een intens geile vrijpartij beland. We zoenden, vingerden en pijpten. Ik hoorde buurman genieten met fijne kreuntjes toen Dame zijn pik keer op keer lekker diep in haar mond nam terwijl J. haar kutje vingerde. Ik zoende ondertussen J. en draaide mijn hoofd naar zijn pik om hem ook geil te pijpen. Het ging er steeds heter aan toe. We wisselden af, pijpen, likken, geil neuken en tussendoor spuitende kutjes. Het vocht spatte er met grote stralen uit waarna J. en Buurman onze heerlijke sappen maar al te graag van onze klitjes aflikten. Daarna kwam Dame met haar hoofd naast mijn hoofd terwijl ik Buurman aan het pijpen was en zo pijpten we samen Buurman zijn pik. Om en om namen we hem lekker diep in onze mondjes en likten hem lekker nat. Supergeil!

Dame had een spannende dildo meegenomen. Een glazen met fijne bobbels. 25 centimeter. Dame was er net spuitend mee klaargekomen en het werd tijd dat ik hem/het ook eens ging ervaren. Ik had hem al zien liggen, Dame had me er zelfs een foto van gestuurd de dag ervoor.. ik kon niet wachten! Terwijl ik op mijn rug lag duwde Dame de dildo rustig een stukje mijn kutje in. Daarbij likte ze mijn klitje en streelden J. en Buurman mijn lichaam en borsten. Ik voelde m'n klitje steeds gevoeliger worden en tegelijkertijd voelde ik hoe die fijne harde dildo steeds iets harder en steeds iets dieper in mij stootte. De ribbels voelden werkelijk megageil aan van binnen. Dame likten rond m'n kutje, ik draaide m'n vingers over m'n klitje en m'n ademhaling versnelde. Ik sloot m'n ogen en voelde me even van alles afgezonderd terwijl ik vreselijk lekker verwend werd. Ieder stootje ging steeds iets harder, steeds iets dieper.. tot ik ongelooflijk lekker klaarkwam en Dame daarna de dildo maar al te graag lekker aflikte.

Tijd voor een korte break. We bleven in 'onze' hoek op het matras hangen en de mannen haalden een kopje koffie en wat water. Buurman had het niet zo op een pauze en voordat ik mijn bekertje water ophad duwde hij zijn hoofd tussen m'n benen om mij heerlijk verder te likken. Nee ik klaagde niet, maar maakte er een grapje over.. dus ik werd meteen afgestraft.. een verplichte pauze volgde haha.

Niet veel later gingen we verder met een nieuwe ronde. Dame lag weer op haar rug te genieten van vingers die haar vingerden en lekker lieten spuiten en ik boog over Dame heen en zoende haar. Wat kan ze lekker geil zoenen. Dame werd flink geneukt en kreunde van genot. Ik lag op mijn rug terwijl J. mij lekker stevig neukte en ik Buurman zijn pik boven mijn hoofd in mijn mond had. Ondertussen trok ik een harde pik van een van de andere aanwezigen die met ons mee genoten.

Met tussendoor wat bekertjes water, gezellige praatjes, kwamen we keer op keer weer tot elkaar en genoten van elkaar en de andere aanwezigen die respectvol meespeelden met ons. De aardige dame achter de balie vroeg zich oprecht af of het niet te koud was daar beneden in de cinema en stookte de boel flink op. Na onze heerlijke geile momenten konden we met zekerheid stellen dat het al lang niet meer te koud was daar. Het was er heet, een hele geile hete bedoening.

Lieve Dame, J, Buurman.. ik heb vreselijk genoten met jullie. Wat een fijne ontmoeting, wat een geil plezier.. zeker voor herhaling vatbaar.
arnhemse teaser
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Supergeile 'date' 20 februari

Bericht door arnhemse teaser »

Juicy
Andere locatie maar mooi en geil avontuur en verslag
Groet Sem
xsjuicyxs
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door xsjuicyxs »

Dat was zeker een geil avontuur :)
Jij hebt je anders ook prima vermaakt las ik!
arnhemse teaser schreef:Juicy
Groet Sem
leukstebuurman
Contacteer:

Bericht door leukstebuurman »

Wat een heerlijk verslag,

Ik was er zelf bij, maar als ik het lees vanuit het oogpunt van Juicy word ik alweer stijf en krijg ik er al weer zo veel zin in !
Bedankt Dame en minnaar J en zeker Juicy en alle respectvol aanwezige mannen.
Wij maar zeker ik hebben zwaar genoten.

de Buurman
Johan1973
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door Johan1973 »

Wat een feest! Heerlijk genoten met jullie helemaal leuk/geil/..... superlatieven schieten tekort!
Weet zeker dat M. hier hetzelfde in staat. X
arnhemse teaser
Contacteer:

Bericht door arnhemse teaser »

Klopt juicy
Was top
Next time met jou erbij? ;)
Gr sem
ote="xsjuicyxs"]Dat was zeker een geil avontuur :)
Jij hebt je anders ook prima vermaakt las ik!
arnhemse teaser schreef:Juicy
Groet Sem
[/quote]
jaygomez
Leeftijd: 27
Contacteer:

Bericht door jaygomez »

WoW ik heb wat gemist wat een geile dag moest dat zijn geweest ik mijn vriendin willen ook kennis met je maken
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten