Vr. 9 Okt. Stellen/Swingers Avond EroticCinema Arnhem

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Eroticcinema Arnhem
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Vr. 9 Okt. Stellen/Swingers Avond EroticCinema Arnhem

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Beste stellen en nieuwsgierigen :D ;)

De stellenavond in Arnhem is altijd weer een succes, het aantal is de laatste tijd precies genoeg was, niet te veel, en zeker niet te weinig.
Ieder keer zien wij er een aantal nieuwe gezichten bij, die het super naar hun zin hebben. :P :P
Het mooie is, dat de stelletjes die regelmatig komen, de nieuwe stelletjes rustig hun gang laten gaan en als er tijdens het drankje een gesprek iets ondeugender word, dan rolt alles vanzelf ......soms de Darkroom in, soms de cruiser-ruimte in, we hebben genoeg ruimtes... iedereen kan op deze gezellige avond de sfeer proeven en zelf hun ideeën uitwerken.
Het blijkt steeds weer dat we een goeie formule hebben gevonden, tussen een spannende avond en een geile bizarre avond :oops: :oops:
Verder hoop ik dat als er stelletjes zijn die twijfelen om eens langs te komen, dat deze gewoon een keer de stoute schoentjes aantrekken en het een keer gaan beleven, je zult er geen spijt van krijgen, want iedere avond zie ik de mensen met een "big Smile" vertrekken.
De drempel is echt niet hoog, :D :lol:

9 Oktober is het dus weer zover, in Eroticcinema Arnhem, dus schrijf het in je agenda, en kom gezellig langs, ik zorg dat de koffie klaar staat en zal later op de avond een hapje en drankje verzorgen. Aan mij zal het niet liggen, ik heb er alweer zin in.

Dikke kus en tot vrijdag de 9e
Carla
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten