wat een verassing op zaterdag middag

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
jongavontuurlijk
Berichten: 102
Lid geworden op: 23 dec 2013 02:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

wat een verassing op zaterdag middag

Bericht door jongavontuurlijk »

Na een aantal maanden niet naar de EC geweest, besloten wij toch weer te gaan afgelopen zaterdag. Wij hadden met een ander stel afgesproken maar we waren iets vroeger dus gingen met zn tweeen weer even kennis maken met de darkroom die we zo hadden gemist. toen we er een paar minuutjes stonden, kwam er nog een stel binnen. de vrouw had een ontzettend mooie kanten bodt aan, dus ik werd natuurlijk al direct afgeleid. ze gingen met zn tweeen op het bed liggen toen daan en ik besloten om even met zn tweeen een glory hole in te gaan. na eventjes heerlijk tongen, vroeg daan of ik niet aan de andere kan wilde gaan zitten. ik keek hem aan met grote ogen en knikte direct ja.

toen ik aan de andere kant stond, had hij zn keiharde pik al klaar voor mij. ik word altijd onmiddellijk nat als ik hem zo zie en ga bijna automatisch op mn knieen zitten om hem heerlijk mijn mond in te nemen. ik begon langzaam met mijn tong de lengte van zijn pik te strelen en voelde hem nog harder worden. stiekem wilde ik dat hij mij direct in mn natte kutje ging neuken, maar ik
moet geduldig zijn ;) en gelukkig was ik dat ook. toen ik daan diep in mijn keel had hoorde ik heftige gekreun achter mij. ik draaide me om en zag dat de vrouw van eerder goed geneukt werd door haar partner terwijl er 3 andere mannen omheen stonden. ik was zo afgeleid dat ik me moeilijk kon concentreren op daan zn heerlijke lul die hij klaar had voor mij. ik sprong omhoog, ging het hokje in en zei tegen hem dat hij mee de darkroom in moest.

we gingen met zn tweeen bij achter de schandpaal staan, waar we perfect zicht hadden...deze dame werd zp
lekker geneukt en nam smel de pik van een van de andere mannen in haar mond. haar gekreun die gedempt werd door de lul in haar mond maakte alles nog geiler om te zien. op een gegeven moment hoorde ik haar squorten...ik draaide om naar daan en vroeg aan hem "heeft ze net gesquirt?" ik vind dit een van de geilste dingen om te zien, en dat weet hij ook. "ja" zei hij, met een kleine glimlach. ik ging direct weer kijken naar het stel op bed. inmiddels stond haar partner naast haar hoofd, maar net genoeg naar links om te zorgen dat daan en ik goed zicht hadden ;) de man die zn pik net zo heerlijk diep in haar mond had was haar nu aan het vingeren, en gleed twee vingers makkelijk haar natte kut in. daan was mij al heerlijk begonnen met vingeren en voelde mijn natheid zijn vingers afgaan. de dame op het bed werd harder gevingered en ik
hoorde en zag haar zo lekker klaarkomen terwijl ze zo hard ging squirten. tegelijkertijd was daan mijn clit heftig aan het masseren en heb ik er nog meer van kunnen genieten. wat wij dachten dat een rustige middag in de bios zou zijn was uiteindelijk een show met real, live squiritng, wat voor mij niet geiler had kunnen zijn. wat zijn we blij dat we na zon lange tijd weer terug zijn gegaan...we hebben al weer plannen om deze week te gaan en mijn god wat kijk ik er naar uit...addictions are hard to kick ;)

xxx
steph
Gebruikersavatar
Gingertease
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jan 2017 23:29
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: wat een verassing op zaterdag middag

Bericht door Gingertease »

Hey... deze scène komt ons bekend voor ;-)
Open en lekker geil stel zoekt leuk gezelschap
Gebruikersavatar
Gingertease
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jan 2017 23:29
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: wat een verassing op zaterdag middag

Bericht door Gingertease »

Het uitzicht vanaf de bank was ook zeer aangenaam. Jammer dat jullie niet nog ander ons aan zijn gegaan. Wij hebben daarna nog een heel geil avontuur beleefd. Maar wie weet... treffen we elkaar nog wel een keer. Lijkt ons wel erg leuk. Liefs D&J
Open en lekker geil stel zoekt leuk gezelschap
boy1993hilversum
Berichten: 218
Lid geworden op: 14 aug 2013 11:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: wat een verassing op zaterdag middag

Bericht door boy1993hilversum »

Ohhh hier had ik graag bij willen zijn! ;)
Mr Marshall
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 aug 2012 15:59
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: wat een verassing op zaterdag middag

Bericht door Mr Marshall »

Wat een mooi, geil verhaal jongavontuurlijk. Bedankt!

Het lijkt mij heerlijk om jullie, en andere stellen, bezig te zien! :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten