lekker begin van de week!

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Bink
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel

lekker begin van de week!

Bericht door Bink »

Gisteren was ik weer een keer in Hilversum waar ik weet dat op de maandag vaak een gezellig stel komt. Bij binnenkomst waren zij inderdaad al aanwezig. Even koffie gepakt en lekker op de bank zitten kletsen. Bij het opengaan van de deur werden wij allemaal verrast door een stel dat de cinema binnen kwam. Na het gedag zeggen (wat er sowieso bij hoort wanneer iemand de cinema inkomt) hebben zij plaatsgenomen in de hetero cinema. Na verloop van tijd nam de de dame de lekker dikke staaf van haar partner in haar mond en heeft deze hoorbaar lekker gezogen. (Wel hilarisch dat op dat moment net de dame van de balie kwam vragen of alles goed ging). ;)

Na een poosje zijn zij naar de darkroom vertrokken waar ik heerlijk heb genoten van het schouwspel dat daar gegeven werd en waar ik ook aan mee mocht doen. De dame heeft (aan haar geluidjes te horen) ontzettend genoten.

Ik hoop dit stel zeker nog een keer te treffen.

Wat een heerlijk begin van de week is dit toch.
Hunk2401
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Pegging

Re: lekker begin van de week!

Bericht door Hunk2401 »

Dan hoop ik dat ik het op deze maandag ook tref en dat er een leuk stel of dame binnen komt. Ik sta namelijk op het punt om richting hsum te gaan
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten