We balen hier ontzettend van, sorry bezoekers!!
Sorry, bezoekers in mijn enthousiasme had ik 12/02 staan, maar gelukkig werd ik hier op attent gemaakt door.... natuurlijk is het 16/02.
Het tijdstip laat in het midden.......verrassing en spannend voor een ieder toch

Toch nog even een aantal huishoudelijke mededelingen:
1) Hygiëne, schoon en geschoren een vereiste! je kan vooraf douchen in de cinema!
2) Neuken is met condoom, pijpen mag zonder condoom
3) Zij mag flink gelikt en gebeft worden, uiteraard hou ik hier supervisie over
4) Flink doorneuken, dus niet lang bezig zijn, anderen personen wil ik namelijk ook laten genieten
5) Absoluut geen softe aanpak , maar hoerige aanpak, taal gebruik en haar misbruiken onder mijn toezicht!
Beste bezoekers,
Aanstaande vrijdag (16/02) heb ik besloten om mijn supergeile hoerige slavin naar de sexcinema te brengen. een unieke ervaring voor haar gezien het feit dat dit voor haar de 1ste keer is.
Als Dom en bull zorg ik ervoor dat zij flink misbruikt wordt binnen mijn grenzen en aanwijzingen die ik geef. Dat betekent voor iedereen dat zij mijn aanwijzingen opvolgen m.b.t. tot haar.
De bedoeling is haar te introduceren en in verschillende sex rollenspellen /opdrachten betrekken..... uiteraard geen soft aanpak maar nasty en kinky elementen.
Zij is 1m70, slank, mid veertig, c cup, geschoren,mooie billen en supergeil. Zij moet heftig aangepakt worden in al haar gaten en dat zal ik intensief begeleiden/toelaten!
Geen haantjes gedrag, niks forceren, maar rustig bouwen naar een climax waarbij zij absoluut flink moet genieten!
Als DOM ben ik verantwoordelijk voor haar en zal dit ook uitdragen. In de darkroom zal ik haar aanbieden aan diversen personen waarbij ik duidelijk aangeef wat ik wil zien, dus geen vrije rol voor de bezoekers tenzij ik dat aangeef!
Nogmaals het is voor haar de 1ste keer, dus zal ze in het begin onwennig reageren, maar dat gaat snel over als zij geheel in de stemming gekomen is.
Zij doet alles: o.a deepthroat pijpen, anaal, vaginaal, DP, squirten, bondage, fisten
We hebben een aantal atrributen en toys mee die ik zeker ga gebruiken, ik reken er op dat iedereen die mee wilt doen zich aan mijn voorwaarden conformeert!
Als het dit naar wens verloopt zal ik dit regelmatig herhalen in verschillende sex cinema's van Erotica.
BUll "the Stud"