Ons eerste bezoek ec Hilversum 11 mei jongstleden

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
bistel 50 plus
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 aug 2015 20:28
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Ons eerste bezoek ec Hilversum 11 mei jongstleden

Bericht door bistel 50 plus »

Wij bi stel 50 plus hebben afgelopen vrijdagmiddag 11 mei voor het eerst erotic cinema Hilversum bezocht , bij deze een verslag geschreven door de man van het stel .
Een leuke medewerkster wees ons de weg naar beneden waar wij even aan het donker moesten wennen en ons daarna helemaal uitkleedden en mijn vrouw een meegenomen kort rokje met ruitjes aantrok dat haar billen net aan bedekte .
Er was al een ander stel aanwezig en ook voldoende mannen die al behoorlijk geil waren en ons eigenlijk te weinig tijd gaven om even rustig rond te kijken en te wennen , ze bleven ons meteen volgen .
Daarom maar meteen naar de darkroom gegaan waar ik mijn slanke vrouw in de sling hielp te gaan liggen en zelf tussen haar lange benen ging staan .
Meerdere mannen gingen rondom mijn vrouw staan en begonnen haar te strelen en aan haar borsten te likken en zuigen , ze genoot er van en ik voelde hoe nat haar kale kutje werd .
Al snel nam ze een pik in haar mond en begon de man lekker te pijpen , ik liet me zakken en befte haar natte poes ondertussen .
Na een tijdje beffen kwam ik overeind en zag dat de man die gepijpt werd zijn pik uit de mond van mijn vrouw terugtrok omdat hij nog niet wilde klaarkomen .
Ik stootte mijn harde lul in het natte kutje van mijn vrouw en ze kwam al snel klaar .
Ondertussen was het andere stel bij het grote matras gaan staan , ze keken naar ons en speelden met wat mannen .
Ik zag dat de man die eerder door mijn vrouw gepijpt werd een condoom om zijn stijve pik deed , terwijl ik mijn vrouw neukte vroeg ik hem of hij wilde neuken , als het mag wel antwoorde hij .
Ik trok mijn pik terug uit het kutje van mijn vrouw en maakte plaats voor de man en zei dat hij best over haar heen mocht spuiten als hij klaarkwam .
De man schoof zijn pik in haar kutje en neukte haar stevig tot hij het niet langer kon houden ,hij trok snel het condoom van zijn pik en spoot zijn zaad over haar buikje en venusheuvel ,bij dit aangezicht hielden meerdere mannen het niet langer en kreeg ze van meerdere kanten sperma over zich heen gespoten waardoor ze drijfnat en prachtig glimmend van het zaad lag te genieten . Ik begon haar weer te beffen en voelde opeens dat de vrouw van het andere stel mijn pik vast pakte en me begon af te trekken .
Ik ging weer staan en neukte mijn vrouw en vingerde ondertussen de andere vrouw die ook gebukt een andere man stond te pijpen .
Ik trok mijn lul uit het kutje van mijn vrouw en maakte plaats voor een andere man die mijn vrouw ging beffen .
Ik draaide me om naar de andere kant waar de pijpende vrouw van het andere stel voorover gebukt naar me toe draaide met haar lekker kont .
Ik duwde mijn pik tegen haar aan en liet hem lekker tusse haar billen heen en weer schuiven .
Ze bukte nu nog dieper om haar bedoeling kenbaar te maken en al snel gleed mijn pik achterlangs in haar geile poes , ik kon het in deze geile situatie echt niet veel langer volhouden en neukte de vrouw met harde stoten waardoor ze bijna haar evenwicht verloor en hoorbaar genoot en kwam toen heftig klaar . Ik gaf haar als bedankje nog een klapje op haar prachtige kont en draaide me weer om naar de sling waar mijn vrouw door een man werd klaargeneukt.
Hierna was het genoeg geweest voor die dag en zijn we na ons te hebben gewassen naar huis gegaan .
Het was een leuke , geile ervaring in Hilversum , fijn dat er nog een ander lief geil stel aanwezig was ook .
We komen zeker terug , tip aan de mannen is wel om niet meteen aan te vallen als er een stel komt maar even rustig wachten tot een stel zelf in actie komt en ook soms even rustig kunnen zitten of rondkijken , sommige stellen kunnen anders meteen vertrekken .
Verder was het heel geil allemaal , ook leuk dat meeste bezoekers bi zijn .
Blackmix
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 jan 2018 12:47
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Ons eerste bezoek ec Hilversum 11 mei jongstleden

Bericht door Blackmix »

Hmmm, nice to read your horny adventures. Hope 2 meet sometimes
In search of a cure for my horniness.

20long 5thick
Gebruikersavatar
driekeerpotent
Berichten: 615
Lid geworden op: 14 aug 2010 21:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: uithoorn
Contacteer:

Re: Ons eerste bezoek ec Hilversum 11 mei jongstleden

Bericht door driekeerpotent »

Wouw weer gemist, had graag mee willen doen, vooral dat bi mannen ook meededen.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Student
Berichten: 218
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ons eerste bezoek ec Hilversum 11 mei jongstleden

Bericht door Student »

Bericht is al een jaar oud...
dodo
Berichten: 195
Lid geworden op: 21 okt 2012 18:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Ons eerste bezoek ec Hilversum 11 mei jongstleden

Bericht door dodo »

ja klopt!kennelijk waren ze zo enthousiast dat ze een jaar nodig hadden om even bij te komen
Gebruikersavatar
driekeerpotent
Berichten: 615
Lid geworden op: 14 aug 2010 21:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: uithoorn
Contacteer:

Re: Ons eerste bezoek ec Hilversum 11 mei jongstleden

Bericht door driekeerpotent »

Ja zag ik ook na mijn reactie
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten