Hete dinsdagmiddag 18-9

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
xsjuicyxs
Berichten: 109
Lid geworden op: 02 aug 2017 20:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Locatie: Randstad
Contacteer:

Hete dinsdagmiddag 18-9

Bericht door xsjuicyxs »

EC Hilversum, zomaar op een dinsdagmiddag. Het is een tijdje geleden dat we van elkaar in een EC hebben genoten, dus ik heb er vreselijk veel zin in.
Mijn ogen moeten altijd zo wennen als we beneden komen in het donker. Op de tast gaan alle kleren uit en trek ik een paar geile kousen aan. Ik stap in mijn hakken en we betreden de hetero cinema. De film die bezig is is al even bezig, want in deze scene zijn de dame en heer al zo lekker op dreef. Een spuitend kutje op het scherm, een keiharde lul die haar geile kontje neukt.. omg, heerlijk.

Maar naast mij zit jij, mijn hoofdpersonage in onze eigen film vandaag. Ik draag een kruisloze string en voelde mijn natte lippen al lekker langs elkaar glijden toen we hier heen liepen. Jouw vingers strelen mijn benen en al gauw glijden ze even mijn kutje in. Je likt je vingers uitgebreid af. We zoenen en ik leg mijn hand om jouw harde lul. Rustig aan, dat was het idee.. maar eigenlijk voor mij onhoudbaar. En voor jou net zo goed. Mijn hoofd zakt omlaag en ik lik je pik. Ik lik je eikel, je ballen en alles eromheen. Jouw onderlichaam beweegt mee, waardoor jouw lul zo mijn mondje in wordt geduwd. Mmmm..zeer welkom. Jouw pik is lekker en maakt me megageil. Jouw vingers voelen dat wanneer ze achterlangs mijn kutje vingeren.

Je staat op en onderdanig zak ik door mijn knieën. Zonder aarzeling duw je je keiharde pik in mijn mond en duwt hem door tot in mijn keel. Je trekt je terug en herhaalt het een aantal keer. Tot je je pik nog verder doordringt mijn keel in en deze een aantal tellen jouw eikel laat omklemmen. Mijn keel kokt, mijn kutje spuit mijn geile sap en tranen glijden over mijn wangen. Je trekt je pik eruit en likt mijn geile kwijl van mijn lippen. Je vingers duw je met flinke stoten in mijn natte kutje. Overal klinkt geilheid, we zoenen, tongen, een soppende kutje en een kwijlend keeltje.

Even een pauze.. we nemen weer plaats in de stoelen en kijken naar de film. Maar ik voel me heet en jouw pik staat uitnodigend overeind. Mijn mond wordt als een magneet naar jouw glimmende eikel getrokken en opnieuw laat ik mijn warme mond jouw lekkere pik omsluiten. Ik proef jou, ik proef mijzelf en mijn tong draait rondjes. Ik draai mijn geile slijm om je hele lul tot hij nat genoeg is. We staan samen op en lopen richting darkroom.

Daar leg ik jou op het matras en pijp jouw pik nog natter. Om ons heen kijken ze toe, nog geiler. Ik ga in jou op met enkel wat schaduwen om ons heen. Het idee is heerlijk. Ik glijd met m'n natte kutje over je heen, over je pik, over je buik en weer terug waarna ik mijn kutje over jouw pik schuif. Ik voel hoe je mij van binnen vult terwijl je geil mijn tepels verwent.

Dan trek je mij omhoog en duwt mijn natte kutje op je mond. Je tong draait wild over mijn klitje en mijn kutje in. Ik beweeg mijn klitje steeds sneller over je mond tot je stopt. Je schuift onder mij door en gaat achter mij zitten. Met een flinke stoot duw je je pik achterlangs mijn kutje in. Het bed, het matras, gaat flink heen en weer, maar oh wat lekker is dit. Je duwt mijn bovenlichaam naar beneden, tegen het matras en met mijn kontje omhoog voel ik opnieuw jouw tong tussen mijn lippen. Dan besef ik dat er vóór mij ook nog wat te geilen is. Ik pak een pik en begin hem lekker te likken. Op dat moment wordt duidelijk dat de 'schaduwen' best mogen meespelen en ik voel dan ook overal handen, vingers en zie geile stijve pikken om mij heen verschijnen.
Jij neukt me flink en komt overheerlijk klaar.
Dan leg je mij op mijn rug en word ik door iemand geil gelikt. In beide handen heb ik een pik en ik wissel pijpen en trekken af. Terwijl ik geniet van alles, alle lekkere handen en tongen en met jouw vingers in mijn kutje kom ik squirtend en superlekker klaar.
Wat heet, wat geil.. mmmm snel maar weer!

Dankjewel geile lekkere leukstebuurman. En bedankt andere mannen voor het genot!!
Blackmix
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 jan 2018 12:47
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Hete dinsdagmiddag 18-9

Bericht door Blackmix »

Nice adventures xsjuicyxs. Hope to meet sometimes and see you in action.
In search of a cure for my horniness.

20long 5thick
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Hete dinsdagmiddag 18-9

Bericht door Benno2 »

Wat een megageil verhaal, mooie, lekkere Juicy. Ik zie het zo voor me (ik ken jullie beiden goed genoeg om me er een nauwkeurig beeld van te kunnen vormen).
Waren er maar meer die hun geile ervaringen zo heerlijk beeldend konden opschrijven.
XXX Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
Ellen
Berichten: 144
Lid geworden op: 08 dec 2017 13:40
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Hete dinsdagmiddag 18-9

Bericht door Ellen »

Hmmm lekker juicy
Krijg weer volop zin om te gaan. Gelukkig is het D-day.
Xxx
leukstebuurman
Berichten: 87
Lid geworden op: 19 mar 2015 08:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Hete dinsdagmiddag 18-9

Bericht door leukstebuurman »

En ik was de mazzelpik!!!!!!


Maar nu wil ik weer dus uhmmmm........ zullen we ????


xxx
xsjuicyxs
Berichten: 109
Lid geworden op: 02 aug 2017 20:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Locatie: Randstad
Contacteer:

Re: Hete dinsdagmiddag 18-9

Bericht door xsjuicyxs »

D-day toch Ellen?
Oke, let's go!!
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Hete dinsdagmiddag 18-9

Bericht door Plumberjack »

Zonde geen tijd

Maar hoop dat jullie genoten hebben

Gr. Jack
Gebruikersavatar
Ellen
Berichten: 144
Lid geworden op: 08 dec 2017 13:40
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Hete dinsdagmiddag 18-9

Bericht door Ellen »

Lekkuuuurhhh Juicy
casperjans
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 apr 2012 04:26
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Hete dinsdagmiddag 18-9

Bericht door casperjans »

Wouw!! Hij begint te kloppen in mijn broek van het lezen van je verhaal!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten