14 februari

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
MichelenAs
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 feb 2019 19:26
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

14 februari

Bericht door MichelenAs »

Hallo allemaal!

Wij zijn een stel eind 30 en willen op Valentijnsdag na ons werk voor de eerste keer een kijkje nemen in de erotic cinema in Hilversum. We hebben de site bekeken en zijn geïnteresseerd geraakt. Eerst even in de shop kijken en daarna in de bios.

Kunnen jullie beschrijven wat we mogen verwachten rond een uurtje of 5? Wat zijn de drukste tijdstippen op naakt dag en is er überhaupt iemand aanwezig?

Kortom we zijn nieuwsgierig en vragen ons af of het de moeite waard is?

Dank jullie wel. Michel en Astrid
Gebruikersavatar
GreyGuy
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 feb 2019 01:49
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: 14 februari

Bericht door GreyGuy »

Hallo, ik ben nog nooit eerder in een erotische cinema geweest. Ik dacht erover om donderdag na het werk myslef te gaan. Ik denk dat het een drukke avond wordt. Het belangrijkste om te onthouden is dat je bepaalt wat je doet en niet bang bent om mensen 'nee' te vertellen
Cheers,
Rich.
Gebruikersavatar
driekeerpotent
Berichten: 615
Lid geworden op: 14 aug 2010 21:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: uithoorn
Contacteer:

Re: 14 februari

Bericht door driekeerpotent »

Het is dan naaktdag en er zijn meestal veel mannen. En onthoud nee is nee. Meestal werkt dat wel.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: 14 februari

Bericht door venga »

Mijn ervaring is dat er veel mannen komen wanneer er een oproep is geplaatst door een stel. 's Middags kan het afgeladen vol zijn na een oproep, 's avonds is de opkomst wat minder, maar mag je nog steeds een man of 10/20 verwachten. Verder valt mij op dat 's avonds de leeftijd van de mannen daalt. Rond 5 uur met deze oproep, verwacht ik dat het zeer druk wordt

Wat mijn voorganger zegt, nee=nee klopt. Bedenk goed wat je wil en spreek het ook uit. Ik zie dat het voor stellen te benauwend kan worden door de drukte. Geef aan dat je meer ruimte nodig hebt, ook voor de zuurstof. Mijn ervaring is, dat de mannen bij EC dit zeer sportief en respectvol oppakken.

Wens jullie vanmiddag veel succes
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten