Hoerige geile slet slavin

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
the Stud
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 okt 2009 13:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Hoerige geile slet slavin

Bericht door the Stud »

Wauuuwww, wat een supergeile nasty schouwspel met mijn hoerige geile slet slavin afgelopen donderdag :P
Afgelopen donderdagmiddag was het weer zover , een meeting die ik ingepland had nadat we laatste keer moesten annuleren vanwege haar ongesteldheid.

In een nieuwe latex pakje, zwarte lange hoge laarzen , net kosusen kwam zij rond 14:15 binnen in de sexcinema. Ik had deze keer geen melding geplaatst op het forum omdat ik het compleet anders wilde invullen.
De cinema was redelijk druk met mannen . we konden de hetero cinema niet gebruiken dus namen we plaats op de 1 van de banken , ik werd al snel door haar diep gepijpt waarbij zij kokhalzend genoot en ik natuurlijk ook.
Een aantal heren tegenover ons genoten ook van dit uitzicht. Later name ik haar mee naar de darkroom en plaatste haar gebukt tegen het grote matras en begon haar flink te vingeren en te fisten. Waauuuuuuw, ze werd verschrikkelijk nat en begon behoorlijk te squirten waarbij de er flinke stralen water vrijkwam. Een flink aantal mannen die inmiddels aangesloten waren zagen dit sex schouwspel met plezier en vroegen of een ieder wel een zwemdiploma had. heerlijk diep fisten in haar geile kutje waarbij ik ongeremd bezig was, klasse en supergeil!!
Daarna ben ik volledig los gegaaan door haar meerdere malen diep te neuken op het grote matras, diep halen en stoten waarbij zij het uitkermde van genot en plezier. ondertussen moest ze wel 2 pikken vasthouden aan beide handen. Ik heb tussendoor een aantal mannen haar flink laten neuken, waarbij ik tegen haar zei ik maak een rondje en wil dat je benen gespreid houdt. ze was al die tijd geblinddoekt en kon dus alleen maar af gaan op geluid en gevoel. een aantal mannen konden ook intens van haar genieten en dat lieten ze ook blijken wat een uitzicht als je dit afstand bekijkt..hmmmmmmmmmmmm
Inmiddels waren Geertje en Rene ook gearriveerd en zij kwamen natuurlijk ook kijken naar dit schouwspel en sexavontuur. ik zag eerst dat Geertje door een andere donkere man buiten de darkroom op het ander matras flink geneukt werd en heftig genoot. Mijn hoerige slet slavin was inmiddels flink nat en supergeil genomen, dus nam ik weer het voortouw in de darkroom. Bovenop haar in missionaris positie met haar benen klem op mijn rug , neukte ik haar volledig en kwam diverse keren klaar,hmmmmmm. Zij kermende het uit van genot en liet dit ook aan mij blijken door aan mijn tepels te zuigen en hierin te bijten, top!!
Daarna namen we een (drink)pauze om even tot rust te komen en een praatje te maken met Geertje en Rene. We vroegen ons voornamelijk af waren de mensen gebleven waren die vroeger ook naar de naakt en sex stranden kwamen. een aantal van deze plekken zijn inmiddels gesloten om diverse redenen. Maar ongetwijfeld zullen deze personen zich toch verplaatst hebben naar andere privéplekken? we houden ons aanbevolen voor reacties en suggesties. tenslotte wil ik haar ook hier naar toe brengen ;)

De 2ronde met haar was ook weer zo intens en supergeil, dit keer liet ik nog een aantal mannen haar flink neuken waarbij zij volledig hun gang konden gaan,hard, lang, intens en heftig neuken. een donkere man die eerst Geertje in de sling had genomen nam haar liggend en diep op het Matras waarbij zij meerdere malen klaarkwam. hij bleef haar intens neuken waarbij en diverse tempo wisselingen gehanteerd werden.
wat een seksavontuur op de donderdag, super en klasse seksspel!
Tussendoor kwam de dame naar beneden om e.e.a. te controleren en de airco te regelen, want het was op een bepaald moment wel echt benauwd. Dit was snel onder controle en en de koele lucht was voor de hete lichamen een verademing, dank je wel dame ;)

We zijn door gegaan tot 17:15 daarna besloten we een einde te maken aan dit seksfestijn. inmiddels was bij mij de pijp ook leeg en zij was kletsnat alsof zij onder de douche vandaan kwam. Heren nogmaals bedankt voor jullie aanwezig en het meedoen. Klasse zoals jullie je gedragen hebben en mijn aanwijzingen opgevolgd hebben.

tot een volgend keer, the stud
Manolo69..
Berichten: 45
Lid geworden op: 08 jun 2019 00:22
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Hoerige geile slet slavin

Bericht door Manolo69.. »

Hoi,

Mijn complimenten voor je verhaal.

Ben je vanavond maandag vanaf 18.00 er ook?

Groetjes Manolo
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten