1

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Moi
Berichten: 35
Lid geworden op: 31 jan 2012 20:20
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Dank u Mr. Marcel 1-2-12

Bericht door Moi »

Wow geil verhaal zeg !!! Ik ben echt in de verkeerde ec altijd had t graag willen zien mmm super
Moi
Berichten: 35
Lid geworden op: 31 jan 2012 20:20
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Dank u Mr. Marcel 1-2-12

Bericht door Moi »

Hoi Marcel,

Ik weet nog goed dat ik de eerste keer heel onwennig in een van de ec's naar binnen stapte
dat is alweer een tijd terug.Mijn idee was om eens te kijken wat het nou precies
inhoud zo een eroticcinema.Ik stapte binnen en dacht wat doe ik hier? Ik was vroeger weleens in parenclubs geweest maar ja wel met een partner.Er stond een vriendelijk iemand achter de toonbank dus ik voelde me iets meer op mijn gemak. Ik dacht wie A zegt moet ook B zeggen!! Ik ben de cinema ingestapt en even rondgekeken,toen hoorde ik vanuit de darkroom gekreun van een vrouw en dacht mm geil zeg maarja durf ik wel naar binnen toe?
Tuurlijk wel kom op meid!!! Dus de stoute schoenen aangetrokken en naar binnen mmmm geil zeg er was een stel op het bed bezig en ik werd super opgewonden door te kijken en trok mijn rokje omhoog en begon mezelf te vingeren.
Er waren nog een aantal mannen aan het kijken terwijl ze zichzelf aftrokken ook een heel geil gezicht .
Ik heb mezelf klaargevingerd terwijl er een aantal mannen klaarkwamen en het vrouwtje zalig geneukt werd door haar partner en ben toen met een rood hoofd weggelopen. Ik vond het supergeil om toe tekijken hoe de sex bedreven word en een ieder ervan geniet.
En soms stap ik dan een ec binnen om even lekker te ontspannen en ik soms weleens iemand aftrek via de holes.
Soms ga ik er nu met mijn vriend heen en word dan zelf zalig geneukt door hem.
Vandaar ook mijn reactie op jullie verhaal en zeker het bdsm gebeuren eromheen lijkt me super geil om te zien.

Ik ga mezelf verder niet omschrijven daar ik dit forum niet zie als een iets om mezelf tentoon te spreiden dus sorry.
Groetjes van Moi.
En nog veel spelplezier met je subje en mag ik het ook misschien een keer aanschouwen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten