Stelletje 23 september

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 101
Lid geworden op: 26 mar 2009 11:12
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Stelletje 23 september

Bericht door JeffreyBi »

Zojuist rond 13:00 was ik even in de EC in Hilversum, en viel met m'n neus in de boter. Toen ik naakt uit de douche kwam (cockring om en zwarte jockstrap aan) liep er een stel van de heterozaal naar de darkroom. Allebei veertigers, schat ik (neem me niet kwalijk als ik te hoog zit!), hij naakt, een kale kop en een lekkere geschoren lul, en zij halflang blond haar, opgestoken met een speld, groot (1m80?), heerlijk rond, een zwart hemdje aan, kaal kutje en geweldige borsten, cup D/E schat ik. Er was op dat moment verder niemand aanwezig, dus ik nam een kijkje naast het bed in de darkroom waarop de man in kwestie inmiddels de heerlijke blondine lag te neuken. Hij wenkte mij op een gegeven moment dichterbij en zei: "Je mag wel met haar tieten spelen hoor."
Dat liet ik me uiteraard geen twee keer zeggen, en ik begon met m'n handen haar fantastische borsten te kneden. Even later likte ik haar borsten, zoog op haar lekkere tepels en vingerde haar terwijl de man haar nog steeds afwisselend lag te neuken en te beffen. Ook ik heb haar heerlijke kutje nog even geproefd. Op een gegeven moment werd er een drinkpauze ingelast, en zetten we ons spel voort op de grote bank in de centrale ruimte. De man liet de vrouw spuitend klaar komen terwijl ik me mondeling en manueel met haar tieten bezighield. Nadat de man zijn lading in haar kutje gespoten had hielden ze het helaas voor gezien, en gingen ze douchen en vertrokken ze. Toch een heerlijke ervaring, dus als jullie dit lezen: bedankt en hopelijk tot een volgende keer! (Persoonlijk bericht mag!)
100% bi/versa, 200% geil en ongeremd!
OnlyDP

Re: Stelletje 23 september

Bericht door OnlyDP »

Kijk het kan nog, zo spontaan naar de cinema en dan tref je een lekker stel;-)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten