SANNE WORDT NON STOP GENEUKT

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

SANNE WORDT NON STOP GENEUKT

Bericht door Benno »

"We komen donderdag naar Amersfoort", zei Kevin onlangs, "Kom je dan ook?"
Terwijl Amersfoort mijn homebase is en ik vrijwel uitsluitend in de EC daar kom, moet ik uitgerekend op deze dag voor werk in Hilversum zijn. "Nou, dan komen we toch naar Hilversum", zegt Kevin.
Fantastisch! Ik kan weliswaar pas om 12 uur komen, vanwege werk en Sanne en Kevin komen al om 11 uur, maar toch: de kans om Sanne weer eens lekker te neuken laat ik niet aan mijn neus voorbijgaan.

Iets na 12 uur kom ik binnen bij EC Hilversum. Ik vraag voor de zekerheid of er op naaktdag beneden condooms liggen, maar de medewerker zegt dat ze in een bakje op de toonbank staan, want beneden verdwijnen ze nogal op grote schaal. Ik wil er 3 pakken, maar krijg te horen dat slechts 2 is toegestaan. Hmm als dat maar genoeg is.

Beneden wordt ik vanuit het donkere gat (stuk donkerder dan in Amersfoort) begroet door diverse mensen. Behalve Sanne en Kevin zie ik Hete Donder, Johan en Marty. Ze nemen net even pauze, hoewel Kevin vrolijk beweert dat ze op mij gewacht hebben. Ja, echt niet.
Op de tast kleed ik me snel uit en ga dan even naar het toilet om op te frissen. Als ik terug naar buiten kom loop ik Sanne zowat tegen het heerlijke naakte lijf. Ze wordt betast door HD en ik doe meteen mee. Ik zoen haar en betast haar verleidelijke vormen. We nemen haar mee naar het kleine bed in de hoek waar HD haar op legt en eerst staand tegen de rand neukt en daarna ik en daarna hij weer en daarna ik. Vervolgens gaan we naar de sling en herhalen deze wisseltruc nog een paar keer.
Nadat ik net even pauze neem, ligt Sanne met haar benen helemaal opgetrokken in de sling zichzelf te vingeren. De aanblik daarvan wind mij zo op dat ik vrijwel direct doorga met haar te neuken.
Oh ja, ergens tussendoor komen Marty en Johan nog over haar klaar. Die hebben wellicht hun portie al gehad voordat ik arriveerde.

Tot slot gaan we voor een sessie op het grote bed. Ik trap af, waarna HD het weer over neemt. Terwijl ik haar op z'n hondjes neuk, steek ik mijn duim in haar kontje en voel hoe lekker dat aanvoelt, terwijl ik hard blijf stoten. HD blijkt al twee keer te zijn klaargekomen en laat zich nu voor een derde keer handmatig klaartrekken door Sanne.
"Wat wil je dat ik doe", zegt hij.
"Ik wil dat je komt", zegt ze.
"Wil je hem in je kont?", vraagt Kevin.
Dat verstond ik ook.
"Dat wil ik best", zegt HD
Dan krabbelt Sanne terug: "Hij is zo groot", zegt ze.
Dus trekt ze hem klaar.

Daarna mag ik nog een laatste ronde, waarbij ik Sanne weer in missionarishouding neuk totdat ik brullend klaarkom. Hierna gaat iedereen zich aankleden.
Sanne gaat even douchen, want vanmiddag gaan ze nog door naar een club, waar ze - naar ik heb horen zeggen - nog flink verder is geneukt.

PS gelukkig lagen er beneden nog wat condooms, want aan 2 had ik.natuurlijk niet genoeg. Er waren uiteindelijk zo'n 5 condooms nodig om Sanne te neuken.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten