Blonde hoerige slet

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
the Stud
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 okt 2009 13:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Blonde hoerige slet

Bericht door the Stud »

Heren.dames,

Vanmiddag is mijn hoge blonde sletje aanwezig om flink aangepakt te worden.

Ik heb hier de regie over en bepaal wie er mee mag doen.

Haar stats; 1m70, slank, cup c, supergeile geringde kut, mooie kont en heerlijke pijpmondje.

Veel kan en mag.....graag grootgeschapen ( donkere) mannen erbij.

Rollenspel, geblinddoekt, cuckolding,spanking, deepthroat pijpen, hardcore neuken, likken,DP, anaal, vaginaal

Neuken met condoom!!

Be there to meet my bitch and slut!

Master Bull the stud
Gebruikersavatar
mega geil
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 mei 2015 13:11
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Blonde hoerige slet

Bericht door mega geil »

Hoe laat ongeveer?
OnlyDP

Re: Blonde hoerige slet

Bericht door OnlyDP »

Stud en haar vriend / man en natuurlijk de blonde dame met haar heerlijke pakje aan en geile laarzen en benen zoals Femke Jansen ;-)) woh......

De eerste sessie, op het kleine matras, heeft ze me heerlijk gepijpt, vervolgens gingen we naar de darkroom, ze smeekte om geneukt te worden
Mijn lekkere pik was zo weer hard en klaar om haar te neuken.

Dank jullie voor de fijne middag, hoop jullie eeen volgende keer weer te treffen in de EC of daarbuiten !
Gr. Robert
OnlyDP

Re: Blonde hoerige slet

Bericht door OnlyDP »

Nou het klopt echt wel !
Gebruikersavatar
the Stud
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 okt 2009 13:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Blonde hoerige slet

Bericht door the Stud »

Heren,

En ik kan het bevestigen. wat een heerlijk en supergeile ( nieuwe) sletje. Ze waren rond 13:45 in de cinema ondanks de stremmingen en betogingen van de boeren in Hilversum ;)

Ik had ze persoonlijk uitgenodigd en dit was op de valreep, wauwwwwwwwwwwwwwwwwww wat een topgeile blonde sletje die steeds maar vroeg om hardcore geneukt te worden!

Eerst een kleine kennismaking in de hetero cinema, waar ik haar geringde kutje met diepe halen gelikt heb :D :lol: :)
Daarna snel naar het matras want ze verlangde naar mee, helaas bleven na mijn voorstel ronde aan mannen de meeste apatisch kijken..... :?

Een heerlijke dame in het zwart, lange benen tot bijna in de hemel, geringe borsten, kutje, verdomde geil pijpmondje en een strakke kont. Dit laat je toch niet liggen??

Gelukkig kreeg ik versterking van OnlyDP en nog 2 mannen, dank je wel heren :) :)
Met een zwarte dildo heb ik nog flink lopen roeren in haar geile kutje, zag helaas dat ze dit niet echt lekker vond. Een echte pik was voor haar toch het ultieme genot.

We zijn daarna naar de darkroom gegaan en daar hebben we haar flink geneukt en laten neuken. Na een kleine pauze op de bank, zijn we weer verder gegaan. Helaas had ik aardig wat kruit verschoten en moest ik weer een beroep doen op OnlyDP en nog een andere man. gelukkig konden zij zich opladen en haar volledig geven waar ze om vroeg.

Deze blonde geile slet heeft genoten en wilt in het nieuwe jaar (2020) weer.

Dat betekent dat ik de mannen die echt willen en kunnen, absoluut weer ga uitnodigen, vooral OnlyDP.

De dame en haar partner ( geweldige vent) die ons volledig liet gaan waren zeer tevreden en gingen weer naar huis, toch nog 1 uurtje rijden!

Heren, tot volgend keer met mijn nieuwe blonde geile hoerige slet.

THanks ;) ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 9 gasten