Hete Donderdag

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
AnnaXx
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 jan 2020 21:58
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Hete Donderdag

Bericht door AnnaXx »

Afgelopen donderdag was mijn tweede date met de heerlijke Hete Donder. De eerste keer was op Oudjaarsdag, toen hadden we koffie gedronken en daarna een paar uur (!) doorgebracht in EC Hilversum. Dat was heerlijk. Zo'n goede ervaring dat anderhalve week aanvoelde als een maand voor mij.

De donderdag begon met een aantal opdrachten. Makkelijke kleren aan, setje, flogger, speeltje en elastiek voor mijn haar mee. Parkeren in de garage, maar niet uitstappen. Later mocht ik toch uitstappen, maar moest wachten. Toen de opdracht om naar een winkelstraat te lopen. Die ik van de spanning niet kon vinden... Uiteindelijk lukte het en daar stond hij rustig te wachten, glimlach om zijn mond.

We zijn meteen naar de EC gewandeld, heerlijk alle beschikbare tijd samen benutten. Eenmaal binnen voelde ik me snel ontspannen en vol verwachting. HD nam op voortreffelijke wijze de leiding. Met zijn mooie rustige stem zei hij me mijn kleding uit te doen en voorover geleund tegen het bed te staan. Blinddoek voor en afwachten. Af en toe een zachte pets op mijn billen, zijn handen over mijn rug, zijn vingers tussen mijn benen. En tussendoor telkens wachten. Dan hoorde ik hem kletsen met iemand, of zachtjes neurieën.

Het was best druk had ik gezien bij binnenkomst, dus ik was blij met mijn blinddoek. Maar doordat ik niets kon zien heb ik werkelijk geen idee waar we allemaal geweest zijn. En ik weet ook niet meer de volgorde van wat we allemaal gedaan hebben. Het is één grote brij van heerlijkheid.

Wat er in ieder geval gebeurd is: ik kreeg vele opdrachten en de volle aandacht van HD. Hij had de regie volledig in handen en zorgde ervoor dat ik me compleet veilig voelde. Ik moest mijn orgasme uitstellen, heel lang (veel te lang), waardoor ik waanzinnig heftig klaar kwam toen het eindelijk mocht. En daarna nog een keer en nog een keer.... ik mocht zijn heerlijke pik in mijn handen nemen, en na veel vragen ook in mijn mond. Ik wilde zó graag door hem geneukt worden en na lang hopen, wachten en vragen (alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft) deed hij dat. Meer keren zelfs. Té lekker! Ik ben geslagen op mijn billen, hard en zacht, afgewisseld met zachte kusjes en knuffels. Ik mocht een paar mannen aanraken, nadat ik het netjes had gevraagd (of was het er één, die ik twee keer mocht betasten?) Het vragen vond ik moeilijk, ik voelde me verlegen en ongemakkelijk. Maar het voelen was spannend en geil.

Ik had van HD een collar omgekregen, met daaraan vast een kettinkje met polsbanden. Mijn polsen waren een tijdje gebonden op mijn rug, waardoor ik geen houvast kon vinden bij hem en alles nog gevoeliger onderging. Toen ik met mijn rug tegen de muur moest staan, mochten de polsbanden los, mits ik mijn handen op mijn rug kon houden. De collar om mijn nek bleef wel de hele tijd om. Zo kon HD mij nog beter besturen, hij had me aan de riem.

De ervaringen waren zo intens... ik heb gegild, genoten en gekreund. Zelfs even gehuild van ontlading en het loslaten van alle spanning. Ook daarmee ging HD heel goed om. Super lief, handdoekje om me heen en geknuffeld.

Na wat uren leek, nam hij me mee naar de centrale ruimte. Ik had verwacht dat de blinddoek af mocht en dat we zouden afronden. Maar voor de honderdste keer die middag, zette HD me op het verkeerde been. Ik werd geparkeerd bij de kapstok, waar hij het briljante idee kreeg me met mijn riempje aan een kapstokhaakje te hangen. Hij mompelde dat het hem wel wat leek voor thuis, mij aan zijn kapstok, gebruiksklaar voor als hij er zin in had. En weg was ie. Het duurde even voor hij weer bij me kwam. Ik hoorde zijn heerlijke grinnik en wat geklets met de andere bezoekers. Toen hij bij me terugkwam, zei hij dat hij zin had in koffie...

Toen mijn blinddoek afmocht, hebben we nog even samen nagenoten. We zijn samen nog in de cinema gegaan, omdat het daar rustig was. Daar nog heerlijk gepijpt en veel oogcontact gehad.

HD, je bent een heerlijke en prachtige man, intense blik en zo gefocust... ik heb intens van je genoten.
Gebruikersavatar
Hetedonder21
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 sep 2016 18:28
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Hete Donderdag

Bericht door Hetedonder21 »

Lieve Anna bedankt
Geweldig geschreven
Was een zeer byzondere ervaring weer ben trots op je dat je alles los kon laten en je totaal overgaf
En heerlijk je zo te zien genieten



Hete Donder
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten