Couples Delight op een warme nazomerdag....

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Couples Delight op een warme nazomerdag....

Bericht door Rickjsw »

Het is vandaag 24 graden en misschien wel de laatste mooie nazomerdag van het jaar.
En de temperatuur zal vandaag zeker omhoog gaan in de EC Hilversum.
Ik heb met Marcelo en zijn sub dame afgesproken er een mooi feestje van te maken.
We zien in elkaar in de donkere ruimte van de EC.
Dame ziet er heerlijk uit. Ze draagt een verleidelijk leren speelpakje met open kruis en
de mogelijkheid haar mooie borsten te ontbloten...ik geniet al bij de voorpret om al
dat moois uit te mogen pakken.

Marcelo weet weet wat hij wil.
Hij is ervaren in het verwennen van zijn sub en wil het spel spelen....volop genieten van zijn sub en met haar
in het spel kunnen opgaan. Zonder dat andere mannen hem storen in het spel haar heerlijk laten genieten
en daarna kijken wat hen bevalt. De gynacologenstoel is een mooie plek om te beginnen. Ik doe mee
en verken Sub Lady met mijn tong...langzaam maar zeker voel ik haar nat worden en proef ik haar
warme sappen...ze smaken naar een mix van passievrucht met een pepertje...heerlijk!
Marcelo en assistentie pakken de borsten van Sub Lady uit.
Ik heb uitzicht op twee heerlijk grote borsten met mooie tepels, de temperatuur stijgt verder in de toch
al warme cinema. We wisselen met zijn drieen af in een mooi teamspel. Lady kronkelt onder het genot van onze pikken,
tongen en geile aanmoedigingen en komt luid brullend klaar. Heerlijk als een dame zo kan genieten!

Het is tijd voor de sling. We hebben een mooie koffer vol gereedschap om het speelplezier verder te verhogen.
Marcelo toont zich een behendig gebruiker van alle apparatuur en laat Sub Lady volop genieten.
Het is jammer dat we enkele opdringerige mannen moeten aanspreken die het spel dreigen te verstoren. De wens
van de spelende paren moet altijd leidend zijn. Vervelend dat sommige heren dat niet begrijpen. De meeste mannen
gelukkig wel! Sub Lady kreunt en laat duidelijk hoe zeer ze geniet van al dat geils. Ze kan nu niets meer zien en gaat
puur af op haar dierlijke instincten. Marcelo volgt haar en brengt haar naar een squirtend hoogtepunt dat voor
mijn gevoel enkele minuten duurt...heerlijk om te zien!
Voor de grote finale op het bed gaan we helemaal los. Afwisselend zetten we Sub Lady in alle denkbare geile standjes
en neuken haar vanuit alle hoeken. Meerdere aanwezige mannen worden beloond voor hun geduld en mogen in de
grote finale ook meespelen en verhogen haar genot. We eindigen dit feest met een mooi einde.
Sub Lady zoent innig met Marcelo terwijl ik haar heel diep doggy stijl mag nemen...met vuurwerk sluiten we deze heerlijke
hete nazomerdag in stijl af!
Nagenietend maken we plannen voor onze volgende rendez vous en genieten we van de laatste zonnestralen van een heerlijke dag!
Gebruikersavatar
BoogieKnight
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 jul 2021 08:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Squirting
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Couples Delight op een warme nazomerdag....

Bericht door BoogieKnight »

Sjonge, de lokale gangbangvereniging ontpopt zich ook nog als een begenadigd schrijverscollectief. Superverhalen hier! 👌
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Couples Delight op een warme nazomerdag....

Bericht door Marcelo »

Je hebt ons avontuur geweldig verwoord!! Mijn Sub dame en ik zijn ontzettend blij met je mooie verhaal, en blij dat je volgende keer weer van de partij bent! 😊 ps Zoooooo geil om terug te lezen dit 😉
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Couples Delight op een warme nazomerdag....

Bericht door Rickjsw »

Het was ook een heerlijke geile avond met elkaar...heerlijk om aan terug te denken op een koude maandag in november!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten