een geile zaterdagmiddag met Marcelo en zijn sub

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Jerbo
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 jan 2020 12:54
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

een geile zaterdagmiddag met Marcelo en zijn sub

Bericht door Jerbo »

Al eerder had ik kennis gemaakt met Marcelo en zijn sub in het EC. Marcelo gaf enige tijd geleden aan dat zij een nieuw bezoek hadden gepland, en of ik zin had om langs te komen en mee te doen....
Rond het afgesproken tijdstip kwamen zij aan. Sub zag er weer geweldig uit, met een mooi speelpakje al aan. Inclusief buttplug. Na een korte rondleiding door de cinema namen wij al snel in de bios plaats, sub tussen ons in. Vele handen warmden sub al op, zij genoot hoor en zichtbaar. Ook werden Marcelo en ik gepijpt door enkele aanwezige heren. Ik zat naast sub en wachtte tot Marcelo aangaf dat het mijn beurt was. Gelukkig duurde dat niet lang. Mijn vingers gleden over dat heerlijke lichaam, door een nat kutje. Ze voelde weer heerlijk en al supernat aan. Sub onderging alles, hoor- en zichtbaar genietend. Na deze opwarming ging wij naar het kruis. Sub weet dan wat haar te wachten staat. Blinddoek om, en aan handen en voeten aan het kruis vastgemaakt. Met haar geweldige kontje naar ons toe speelde Marcelo uitgebreid met haar. Vele mannen keken toe en genoten. Duidelijk hoorbaar kwam sub een paar keer klaar op de vingers van Marcelo. Ondertussen pijpte ik Marcelo, heerlijke pik heeft hij. Daarna werd sub omgedraaid en weer vastgezet. Tepelklemmen werden aangebracht, en Marcelo gaf aan dat het mijn beurt was. Onder toezicht van Marcelo genoot ik van sub. En zij van mij. Van zacht strelen tot mijn vingers diep in haar drijfnatte kutje, haar klitje masserend en spelend met haar geweldige borsten en tepels.
Daarna werd het tijd voor de sling. Marcelo neukte haar daar hard en diep. Sub kwam al snel een paar keer klaar. Snel was het mijn beurt. Ik genoot van het kutje van sub om mijn pik. Heerlijk is het om te voelen hoe zij klaarkomt op je pik. Ze rijdt zich tegen je op, haar klitje tegen je aan duwend. Een zalig gevoel. Meer mannen stonden klaar om sub te nemen, ook van deze mannen genoot sub. Vervolgens werd sub in de gynaecologen stoel gezet. Haar kutje werd nog even goed voorbereid en Marcelo liet al snel 3 vingers naar binnen glijden. Sub mocht met een speeltje haar klitje masseren. Snel zocht ik de pik van Marcelo en pijpte hem weer. De smaak van het kutje van sub zat er nog op. Al snel gleden de laatste vingers van Marcelo naar binnen en werd sub gefist. Heftig kwam zij meerdere keren klaar. Schokkend liet zij zich volledig gaan, een heerlijk gezicht. Uiteindelijk zijn wij nog op het kleine matras beland. Ik mocht sub daar weer heerlijk neuken, de blinddoek ging daar weer af. Ook daar kwam sub weer duidelijk hoorbaar klaar op mijn pik. Ik blijf verbaasd hoe haar kutje zo strak kan aanvoelen terwijl ze net gefist is. Ook genoten Marcelo en sub daar van elkaar, een mooi gezicht. Sub reed zich een paar keer klaar op de pik van Marcelo. Uiteindelijk mocht ik nog een keer met het kutje van sub spelen. Snel en soepel gleden er 3 vingers naar binnen. Een heerlijk gevoel, waar sub minstens net zoveel van genoot als ik. Maar bij 3 vingers bleef het. Sommige dingen zijn niet aan mij....
Inmiddels waren wij ruim 2 uur verder en moest ik gaan. Marcelo en sub lagen nog lief tegen elkaar aan toen ik mij aan ging kleden. Aangekleed wilde ik nog even gedag zeggen, maar lag Marcelo sub al weer heerlijk te neuken. Even gewacht tot zij een kleine pauze namen, snel gedag gezegd en gekust en zeer voldaan naar buiten. Een mooie zaterdagmiddag weer.....
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: een geile zaterdagmiddag met Marcelo en zijn sub

Bericht door Marcelo »

Mooi omschreven hoor Jerbo!! Het was inderdaad weer een topmiddag😉
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Bee-72
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 sep 2021 16:57
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: een geile zaterdagmiddag met Marcelo en zijn sub

Bericht door Bee-72 »

Heey, Jerbo,
Vond het fijn dat je gister weer met ons mee wilde doen, ik waardeer jouw bijdrage zeer. Mooi omschreven hierboven.
Voor herhaling vatbaar, hopelijk dan zonder irritante, heren, zoals o. a. die Oosterse heer. Erg vervelend als men zo opdringerig is. Fijn dat jij en Marcelo daar zo goed op ingrijpen.
Lieve groet, M
paul_btm88
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 jul 2021 07:49
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: een geile zaterdagmiddag met Marcelo en zijn sub

Bericht door paul_btm88 »

Tof verslag! :P
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten