Zoals te doen gebruikelijk is het toch weer wat uitgebreid geworden maar ja in vier uur gebeurd er ook veel.
Nadat wij samen al eerder in Arnhem en Amersfoort zijn geweest stond ook Hilversum al een hele poos in het wensen lijstje om samen te bezoeken. Buiten de EC’s zijn we ook elders actief en was het er nog niet van gekomen.
Vandaag was het zo ver dat ik Poezenbeestje, mijn heerlijke geile lust slet, ook eindelijk eens kennis kon laten maken met EC Hilversum. Van te voren onze komst aangekondigd op het Forum. Geen 1 op 1 afspraken met heren gemaakt we zouden wel zien wie er belangstelling zouden hebben en of daar wat heren bij zouden zitten die we mee zouden laten spelen.
In de ochtend P opgehaald, ja zo kan het ook
Nadat we bij de lokkertjes, in het hoekje bij de gay zaal ons uitgekleed te hebben, P was daarin duidelijk sneller dan ik ( had ook minder uit te trekken
Dan gun ik Zoef ook de kennismaking met haar kut. We plaatsen P zodat ze met haar hoofd over het matras hangt en ik neem plaats aan die zijde. Zoef plaats het latex jasje en neemt plaats tussen haar benen. Ik duw mijn dikke pik in haar mond en laat haar weten dat ze niet gaat klaarkomen op een vreemde pik zonder dat ik haar stimuleer en toestemming geef. Zoef doet zijn best en neukt mijn slet lekker en na verloop van tijd stimuleer ik tijdens het pijpen haar klit met de toestemming klaar te komen. Direct komt mijn slet vreselijk heftig klaar met als gevolg dat ze Zoef zijn lul uit haar kut drukt,
Ronde twee gaan we naar de darkroom en wil ik mijn slet heerlijk laten genieten in de sling. Ook hier helaas te laag voor mij en de hoofdsteun bied totaal geen steun. Proberen alles beter af te stellen is, volgens mij in alle drie de EC locaties, een waar drama!! Ook deze poging valt in het water en ik besluit het matras is de darkroom te gebruiken. Zelf ga ik op mijn rug liggen dirigeer Poezenbeestje tussen mijn benen om mij te laten genieten van haar pijp kunsten! Mmmmm zo zalig als zij mijn pik diep in haar mondje neemt en totaal verwend. Dit weet mijn slet heel lang vol te houden en ik weiger vooralsnog om mijn zaad in haar mond te spuiten. Na geruime tijd kruip ik onder mijn slet vandaan laat haar op haar rug plaats nemen, kontje op de rand van het matras. Een onbekende man dirigeer ik het matras op om plaats te nemen bij haar hoofd terwijl ik zelf tussen haar benen ga staan en mijn dikke pik weer in haar druipende kut druk. Mmm zalig neukend en met haar tepels spelend vraagt P of ze mag klaarkomen. Even laat ik wel het haar nog tegen houden maar al snel ben ik van mening dat ze haar genot verdient. Heerlijk kreunend en kermend stort zij zich in een serie orgasmes. Ik laat haar ondertussen de pik van de man bij haar hoofd pijpen en omstanders strelen en boetseren haar tieten. Na verloop van tijd moet ik mij ook even terug trekken en ik geef de honneurs aan drie andere heren die omstebeurt mijn slet neuken. Gino1 , Zoef en nog een andere EC bezoeker, die ik regelmatig in een EC tegenkom krijgen wederom de voorkeur. De man die gepijpt word spuit zijn zaad op mijn slet, nadat hij dit netjes gevraagd had. De drie heren wisselen elkaar af van staand tegen het matras maar ook op de knietjes op het matras mijn slet neukend. Ik laat mijn slet haar orgasmes controleren en telkenmale verrast zij de neukende heren
Ook deze sessie heeft meer dan lang genoeg geduurd en we nemen nog een korte pauze.
Na deze pauze begeven we ons weer naar het matras in de centrale ruimte. Staand voorover leunend over het matras blijkt dat mijn slet haar kut toch echt net wat te laag zit om in een voor mij aangename houding achterlangs te neuken. Dus weer op het matras en ik begin haar heerlijke kut “op te vreten” mmmm zo lekker om haar vervolgens op mijn knietjes te neuken. Er is weer ruim voldoende belangstelling en dus deel ik mijn slet met heren die een beetje aan het door ons gewenste profiel voldoen. Zoef was volgens mij leeg geneukt de mij bekende aziatische man greep zijn kans en ook Gino deed nog een dappere poging. Waarna ik nog een man aanwees waar we al mee gekletst hadden. Zeer terughoudend had hij staan kijke maar toen ik hem de kans gaf was hij met zijn zeer dikke pik wel wat te enthousiast met zijn penetratie. Mijn slet had serieus pijn dus de sessie werd onderbroken……. Troostend heb ik haar in mijn armen genomen en langzaam weer terug in de stemming gebracht. Vanaf dat moment werd het even 1 op 1 voor ons alleen. Rustig aan alles weer opbouwend en elkaar niet loslatend kwam de stemming terug. Uiteraard heb ik haar wederom in diverse standje, intensiteit en tempo wisselingen geneukt. Zij op haar rug ik staand tegen het matras neukend handen vast houden langs haar benen, orgasme onthouding, toestemming gevend diep kijkend in elkaars ogen. Dan weer al neukend haar tepels en borsten bespelend of , het aller lekkerste in dezelfde positie, mijn arm om haar nek haar boven lichaam naar mij toe trekkend en zoenend mijn pik diep in haar kut stotend!! Dit tot de neuk conditie even bijgetankt moest worden dus tijd voor mijn slet om aan het werk te gaan. Ik wederom languit liggend op het matras en mijn slet staand tussen mijn benen voorover leunden en zuigend op mijn pik. Af en toe haar hoofd vast houden en mijn pik stotend in haar mondje dan weer haar het tempo en diepte laten bepalen tot dan uiteindelijk mijn orgasme zich luid bulderend aankondigde. Met veel genot ontvangt mijn slet mijn lustsappen. Glimlachend loopt ze naar de zijkant van het matras en zoent mij vol op mijn mond.
Even nemen we naast elkaar plaats op het matras, de EC is een stuk minder druk, kletsen wat strelen elkaar en mijn pik blijkt nog altijd leven te bevatten en al snel liggen ik weer op het matras en neemt mijn slet mijn nu zeer gevoelig pik weer in mond en handen. Vakkundig worden mijn ballen geteased gepleased, mijn pik en eikel worden niet vergeten. In dit ultieme genots moment van ons twee samen denkt nog één iemand ongevraagd deel te kunnen nemen maar assertief laat mijn slet weten dat ze daar nu even niet van gediend is. De man luistert en trekt zich terug terwijl mijn slet mij voor de tweede keer deze middag mijn ultieme genot geeft en gunt.
Hierna is het echt mooi geweest want als we weer zo ontspannen gaan staan kletsen komen we nooit van het matras af laat staan dat we de EC zouden verlaten of thuis zouden komen.
Bij het verlaten van de EC kregen we nog een compliment van het aanwezige personeels lid dat we de EC weer zo netjes achterlieten.
Uiteraard ruim ik de boel netjes op maar eerlijk is eerlijk ook bijna alle deelnemende heren hadden hun spullen netjes opgeruimd.
Al met al was het weer een feestje!
Op naar de volgende al is daar de locatie en dag en datum nog onbekend van.