beste medegenieters, ben een aardige en leuke nog steeds goed uitziende man die zich net ingeschreven heeft op deze site. Zoek eigenlijk een bi stel maar een vrouw alleen mag ook reageren net als 2 vrouwen. Ben flexibel dus grijp je kans. Hou van mannen en vrouwen maar vrouwen hebben voor mij ietsjes meer voorrang. Kan helaas niet met iedereen hier iets beginnen maar wijs niemand bij voorbaat af. Ben extravert en wil dat graag zou houden Hou niet van hokjes ja alleen om te passen hoewel, he begin je weer stoute man, Ben 183 lang en lekker slank, heb niets met dikke mensen, sorry pak het niet persoonlijk op want zo is het niet bedoeld. Hou wel van ruimdenkende mensen die niet oordelen of nog erger niet veroordelen. Laat iedereen in zijn of haar waarde en heb respect voor elkaar. Gelukkig zijn we allemaal verschillend en ik zou zeggen houden zo. Heb een academische opleiding en sommigen zullen zich afvragen wat doet die man hier dan help ik je nu uit de brand. Mensen met een hoge opleiding kunnen ook erg geil zijn. Dat was het voor even.
groet James D
Wel zo netjes om mij voor te stellen .
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten