Laat ik me even voorstellen Stevie is de naam

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Stevie74
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Laat ik me even voorstellen Stevie is de naam

Bericht door Stevie74 »

Hallo iedereen,

Laat ik mezelf even voorstellen. Ik ben Stevie 48 lentes jong (binnenkort 49 alleen die 48 klinkt wat beter :lol: ). Ik kom uit België meer bepaalt Belgisch Limburg en uit nieuw schierigheid eens komen kijken hier. Ik ben nu niet bepaald iemand die er uit ziet als een ster met sterallures. Ik zie er een beetje uit als knuffelbare teddybeer. Ik doe mijn best om er toch enig zins proper en verzorgt bij te lopen. Ik ben geschoren op de intieme plaatsen. Ik ben in de eerste plaats hetero en ben dus op zoek naar een leuk stel of dame(s) die het zouden zien zitten dat ik af en toe eens toekijk en moesten ze daar tevens voor openstaan om me uit te nodigen wil ik daar zeker voor openstaan. Ik ben in het begin wat terughoudender maar na enige tijd gaat dat wel over. Ik wens alles respect vol te doen en ga me dus zeker aan niemand opdringen. Moest ik dus te ver gaan gewoon zeggen hoor ;). Ik heb de laatste tijd ook wel gemerkt dat ik soms wat bi-schierig ben dus op het juiste moment met de juiste persoon wens ik misschien wel wat te experimenteren. Ik doe wel niet aan penetratie's noch geven, noch ontvangen bij mannen voor de duidelijkheid ;) . Goede afspraken maken goede vrienden 8-) . Moest jullie meer willen weten vragen staat vrij heeft men mij vertelt, ik bijt dus niet.
Als ik mag toeschouwer zijn vind ik dat al fijn 8-) en moest je me een toffe persoon vinden en me uitnodigen om mee te doen sta ik daar zeker voor open. :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten