Crossdresser stelt zich graag even voor.

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
rubbeRONheels
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2012 04:55
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Crossdresser stelt zich graag even voor.

Bericht door rubbeRONheels »

Hoi allemaal,

Bij deze wil ik mezelf graag even voorstellen.
Ik ben rubbeRONheels en zoals de naam al zegt,... ik ben een cross dressende liefhebber van rubber/latex en (vooral laarzen met) hogehakken.
Verder lijk ik hetro maar is er toch ook wel een bi gevoel. Ik ben enigsinds dominantie naar mannen en switch ik met vrouwen. Ik ben 1,93m lang (tel daar een cm of 15 hak bij op..:)) en weeg een kilo of 95.

Wat mij kleding fetish betreft...Met het het buiten de muren van mijn huis dragen van deze zaken heb ik nog niet veel ervaring en ik vind het dan ook best wat spannend om mezelf in deze klederdracht aan andere te laten zien. De gedachte geeft me wel een tof gevoel maar nu de daad nog maar eens fatsoenlijk ten uitvoer brengen. Klein drempeltje....

Dat brengt me eigenlijk meteen bij een vraag....
Ik las dat er binnenkort een dag is speciaal voor tv's en crossdressers en de slotzin in die aankondiging was ongeveer,.."ook de niet TV en crossdresser is van harte welkom".
Hoe wordt er omgegaan met mij als crossdresser op een NIET thema dag? Ik draai het dus even om.
Ik ben al eens eerder in een EC ergens in het land geweest en vroeg toen hoe er mee om gegaan werd wanneer ik me zou willen omkleden op een gewone, niet TV dag. Er werd wat lauwtjes op gereageerd in de trant van,.. ja, het is geen travestieten dag natuurlijk, je kunt beter op een travestieten dag terug komen..
Het gaf mij een beetje het gevoel op dat moment niet echt gewenst te zijn. Vond ik jammer en ben toen enigsinds teleurgesteld maar weer vertrokken.
Hoe werkt dat bij jullie? en dan met name in H'sum. Komen er op (laat ik maar zeggen) gewone dagen ook mensen die van iets meer of iets anders houden?

Tot slot... Ik hoop hier wel leuke dingen te gaan meemaken en ben dan ook erg benieuwd..

met een kinky groet
rubbeRONheels
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten