Hallo ik ben Irma

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Irma Boer
Geaardheid: bi
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Pegging
Contacteer:

Hallo ik ben Irma

Bericht door Irma Boer »

Hallo,

Ik was afgelopen dinsdag, 1 september 2014, op de Travestie dag in Hilversum. Een heerlijke spanning om ook deze drempel in mijn leven over te gaan. Ik ben de 'keurige' dame in haar mantelpakje, maar je wilt wel eens wat anders. Als man vind ik mannen leuk (punt). Maar ben ik Irma, tja... dan vind ik aandacht van mannen op veel meer gebieden leuk. En (vrouwelijke) vrouwen blijven altijd interessant. Ik ga ontdekken wat ik op seks-gebied nog meer leuk ga vinden en hoop nog lange tijd leuke vrienden en vriendinnen te ontmoeten.

Ik ben 1.85 lang, het lukt me al een jaar goed om onder de 90kg te blijven. Ik ben 44 jaar en (dus?) al een dikke 30 jaar travestiet, welke momenteel weer in een opwaartse fase zit. Ik ben blond van haar en zo nu en dan qua kennis ook. Ik heb een kousen-fetish en draag graag korte rokjes en pumps (tot 10 cm). Dit om mijn (ik vind) mooie benen zo goed mogelijk te tonen aan diegenen die dat mooi vinden; anderen kijken maar een andere kant op. Ik merk een ommekeer van de nette, degelijke carrièrevrouw naar de vrouw die losbandig wil worden.

Ik ben vast van plan regelmatig de TV-dagen te bezoeken!

Groetjes,

Irma
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten