Jamy *nieuw

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
jamy
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Jamy *nieuw

Bericht door jamy »

Hallo crew en mede mensen,

Dit is schijnbaar een plek waar je geen schaamte hoeft te hebben dus ik zal even wat over mezelf vertellen. Ik ben dus Jamy, zie er veel jonger uit voor mijn leeftijd en zeer jong van geest. Verder ben ik klein van stuk (1.63), atletisch gebouwd en zeer licht getint.
Ik ben een echte vrouwen gek maar omdat ik helaas erg onzeker ben maak ik nooit ergens werk van.
Binnenkort mijn eerste bezoek brengen naar amersfoort en/of hilversum en dan maar kijken of er wat leuke dames rond lopen.

Verder:
Ik ben 'eigenlijk' zwaar hetero maar dat stemmetje in mijn hoofd heeft fantasieën om ook shemales en travo's "uit te proberen". Wel van het type zeer vrouwelijk maar die zijn helaas vrijwel alleen te vinden voor betaalde dates.

Ik ben dus nog een maagd op het gebied van shemales en travo's en ik verkleed mij zelf niet, maar dat mag de pret niet drukken denk ik.
De fantasieën zijn er dus wel maar ik heb er echt zwaar dubbele gevoelens bij. Gay ben ik absoluut niet, al mag ik graag met ze om gaan omdat ze vaak veel gezelliger zijn dan hetero mannen.

Misschien tot snel
Bijlagen
jamyss.jpg
pigtails, (net)kousen, braces, vrouwelijk,.. I LOVE IT ALL!
Beschikbaar voor kwalitatief goede (erotische) foto shoots (hobby en leuk om te doen)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten