Even weer voorstellen, oud-bezoekster 2005-2006

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
liesje85
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Even weer voorstellen, oud-bezoekster 2005-2006

Bericht door liesje85 »

Hi allemaal,

In die tijd nooit op het forum gezeten, bestond het toen eigenlijk al? Dit is al weer een hele tijd geleden voor me en ook een hoop gebeurd in mijn leven.

Wat ik eigenlijk eerst kwijt wil is dat is jullie mannen en organisatie hartelijk wil bedanken voor een veilige en anonieme plek waar je als meid of vrouw je echt kan laten gaan. Ik heb het in die tijd altijd als prettig ervaren een nee werd geaccepteerd en m'n ja ook. :-) Het was een uitlaatklep voor me en een plek waar ik sexy was, het middelpunt was.

Toen ik nog studeerde in Utrecht heb ik een best wel onzekere periode gehad over m'n uiterlijk. Of ik wel sexy was er leuk uit zag. Ik had geen vriendje en m'n meeste vriendinnetjes wel. En heb in die tijd gehoord over de gloryholes die jullie hadden en daar toen op af gekomen. En dus blijven komen in de periode 2005-2006.

Ik ben in de periode 2005-2006 bijna wekelijks bij jullie geweest. Vaak op een donderdag avond of een zaterdagmiddag. Ik vroeg me af of er misschien mannen nu zijn die mij nog kennen uit die tijd. Ik zou het leuk vinden om daar eens iets van terug te horen.

Ik was niet heel opvallend toen. 20&21 jaar, sluik blond haar, mager, 160cm. In begin periode droeg ik vaak een donkere broek met een capuchontrui en later (2006) kleedde ik me ook wel om in lingerie (meestal zwarte hakken en zwarte netkousen, had ook roze hakken). En ik was meestal te vinden in de gloryholes.

Wat doe ik nu hier? M'n relatie is uitgegaan, sommige dingen verdwijnen alleen nooit uit je geheugen en dacht daarom laat ik maar eens weer een berichtje plaatsen, maar wel 6 jaar ouder. Ik zou het leuk vinden om met mensen uit die tijd in contact te komen die me misschien alleen ooit door een gloryhole hebben gevoeld :-) en kom misschien weer eens langs.

In ieder geval bedankt en ben benieuwd!

X lies
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten