Glorylove

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Gebruikersavatar
Glorylove
Berichten: 64
Lid geworden op: 26 jun 2014 19:49
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Glorylove

Bericht door Glorylove »

Hoi Allemaal,

Ik heb hier een nieuw profiel aangemaakt om in contact te komen met leuke bezoekers van het EC forum en de EC bioscopen Hilversum of Amersfoort. Ik hou van spanning en gezelligheid in een nette seks bioscoop. Tijdens bezoek kijk ik graag naar films en naar activiteiten in de film zalen en cruising ruimtes. Ik ben niet onbekend in dit wereld, ik heb ooit de EC een paar keer bezocht in Amersfoort. Ik ben vrouwgericht Bi en top, dat houdt in dat ik op vrouwen, travestieten, shemales en vrouwelijke mannen val.

Ik kan ook actief meedoen als ik uitgenodigd wordt en doe dit graag met vrouwen, travestieten en shemales. Ook met een aantal mannen een vrouw/tv/ts verwennen ben ik ook voor in. Ik ben 41 jr 186 lang weeg 83 kg en ik ben in bezit van een gereedschap van 19 cm, waar ik goed om weet gaan. Ik ga graag respectvol met bezoekers om en hou van gezelligheid. Verder ben ik discreet en Hygienisch. Voor de afstand zal ik een aantal keer per jaar Hilversum of Amersfoort bezoeken.

Groet en xxx van Glorylove.
Man -vrouwelijk gericht-, bitop, bezoekt de ec af en toe voor spanning, gezelligheid en seksatie soms in gezelschap met een tgirl slet. Enkel in voor contact met echte open minded bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten