Mijn naam is Rick. Ik ben 26 jaar en ben bi nieuwsgierig.
Eens is de eerste keer, en dit is mijn eerste keer dat ik interesse heb om Erotic Cinema te bezoeken.
Zoals ik hier overal lees is het niet erg dat ik zenuwachtig ben voor mijn eerste keer in een darkroom. Dus ik hoop dat jullie mij op mijn gemak stellen en me niet nog meer zenuwachtig maken.
Ik hoop het meest op een rondleiding van iemand, maar dat zoek ik wel wanneer ik van plan ben om te komen.
Zoals ik al zei ben ik bi nieuwsgierig. Ik val op vrouwen, ik vind ze gewoon mooier. Maar mijn nieuwsgierigheid begint de baas over mij te worden en ben heel erg benieuwd hoe het is om te pijpen en om een man te tongen. Of het bevalt weet ik nog niet, dus ik kan mezelf nog niet Bi noemen. Maar ik wordt wel heel erg hard en geil als ik eraan denk om naar een gloryhole te gaan.
Wat zou de beste tijd zijn om voor het eerst te gaan? Jongeren dag? Dan mag ik nog een half jaar gratis entree en ik merk dat het dan het drukste is. Ik ben niet kies keurig maar hoe meer zielen hoe meer vreugd. En dan is er vast wel iemand die mij op sleep touw neemt.
Hier een paar foto's van mij. Ik ben niet de fitste of de grootste maar ik hoop dat dat niet uitmaakt. En zo zien jullie wie ik ben. En hopelijk is er iemand die mij wel leuk genoeg vind om mij op mijn gemak te stellen als ik er voor de eerste keer kom.
Hier zijn mij likes: Zoenen, tongzoenen, pijpen, rimmen en aftrekken.
Fetish: watersports en transgenders.
Ik wil nog niet anaal genomen worden want zelfs mijn eigen vinger doet al pijn. Misschien later als ik meer geoefend heb.