Hallo allemaal,
Na een tip van kennissen op het Zilverstrand kom ik sinds enkele jaren regelmatig in de EC Hilversum, omdat ik in het westen woon is dat voor mij de handigste lokatie. Bij mijn eerste bezoek was ik zeer aangenaam verrast door de vriendelijke service (ik kreeg meteen een rondleiding) en hoe schoon en netjes de cinema was.Ook vond ik de inrichting ervan uitstekend, zeker gegeven de beperkte ruimte. Ik moest alleen even aan het donker wennen, maar dat komt de sfeer w.m.b. zeker ten goede. Tel daar ook nog eens de gratis koffie/thee bij op en ik had mijn stek gevonden!
Zowel die eerste keer als bij vele bezoeken daarna heb ik de nodige leuke avonturen mogen beleven. Als "keurige" heteroman van 50 ga ik bij voorkeur op de bonnefooi naar de EC en gegeven de reisafstand maak ik er dan meteen een dagtrip (vaak tot in de avond) van. Omdat ik uitsluitend op vrouwen val is er niet altijd wat van mijn gading bij. Evengoed is de sfeer bijna altijd relaxed en kom je de tijd wel door met een praatje en een filmpje en anders is Hilversum een leuk stadje waar het goed toeven is.
Via de buitenseks zit ik inmiddels meer dan 25 jaar "in het vak" ('szomers zul je me niet gauw in de EC aantreffen) en mijn ervaring is dat je met een ontspannen houding en humor een eind komt in dit wereldje. Ik hoop regelmatig wat van mijn ervaringen op het forum te zetten. Hopelijk tot ziens in de EC!
Vr.gr. F4T50
Regelmatige bezoeker Hilversum
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten