Dag allemaal,
Vorig jaar heb ik korte tijd hier een account gehad en een paar maanden geleden weer geactiveerd, maar ik realiseerde dat ik me nog niet voorgesteld, ook al Tal een aantal van jullie me wellicht al kennen van tgirl of chatgirl
Zo'n 4 jaar geleden toen ik weer single was na een lange relatie , heb ik de ervoor gekozen m'n bi-gevoelens te ontdekken en omdat ik met niemand rekening had te houden ben ik het avontuur op sexgebied begonnen door te gaan experimenteren en nieuwe ervaringen op te doen. En al snel ben met lingerie etc begonnen. Ik ben van nature iemand die graag grenzen verlegt en avontuur en spanning blijft verleggen, en vond (en vind nog steeds) dat ik als ik me dan toch als vrouw wil profileren, me zoveel mogelijk als vrouw te laten zien. En ik get daar nog steeds van en heb ook op sexgebied veel geexperimenteerd . Ik heb weinig echte grenzen en laat me altijd leiden door de sfeer en geilheid die er ontstaat met anderen.
Ik weet inmiddels heel goed wat ik wel en niet wil, en ben alleen als Monika actief als ik tijd en zin heb ervoor.. Het is geen way of life, vnl sexueel , maar zolang ik ervan geniet Monika zo aantrekkelijk mogelijk te maken, blijf ik actief. Ik sta open voor grensverleggende enlemkk kinky sex waarbij ik of alleen of met een andere girl maar al te graag lekker onderdanig ben. Daarnaast heb ik meerdere trio's met stellen mv gehad en dat zijn nog steeds de leukste avonden en nachten geweest, vnl vanwege de afwisseling en mogelijkheden tot experimenteren.
Man alleen zoek ik niet zo snel meer op, maar heb zo mn geile buien en trio met twee mannena geniet ik gewoon van. Ik zou graaag nog eens extremere dingen als gangbang willlen doen.
Kort en bondig vertellen wat ik fijn vind en wie ik ben is niet mijn sterkte kwaliteit, maar kort gezegd heb ik geen concreet profiell waar iemand aan moet voldoen.Basis voor een leuk contact is dat we op dezelfde manier erin staan en naast interesse in elkaar als persoon, ook het juiste gevoel bij elkaar hebben. En iedere date is weer anders en vind het leuk nieuwe contacten hier op te doen. Ik ben niet meteen uit op sex, komt vanzelf wel
Hopelijk spreek ik jullie snel een keer hier, of in 1 van de EC's
XX Monika
TV Monika stelt zich voor
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten