Spannend of .....

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Gebruikersavatar
Sylvia
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 mei 2011 22:03
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Spannend of .....

Bericht door Sylvia »

Ik ben een 50+ vrouw uit Zuid Holland, normaal postuur, zonder echte ervaring in erotische bioscopen en wat daar gebeurt. Ik was ooit met een kennis in Roxy in Haarlem maar daar beviel het me niet en ik stond zo weer buiten. Ik heb veel in het forum gelezen en een berg prive berichten rond gestuurd. De reacties waren minimaal en de inhoud hield helaas niet over.
Het lijkt me spannend om een keer in Amersfoort te vertoeven maar ik weet nog niet echt of ik daar alleen naartoe moet gaan of me moet laten begeleiden. Of het veilig is of niet. Is het er schoner dan in Haarlem of niet? Vragen, vragen, vragen ... Als iemand me daarbij kan helpen, graag.
Enfin ik ga de komende weken gebruiken om de idee te laten bezinken.

Gr. Sylvia

Toevoeging 12 juni 2011

Ik dank allen die me antwoorden en adviezen gaven. Het waren en zijn er veel. Ik ben ook wijzer geworden. Ik dank op deze manier omdat PB's om te bedanken mij nogal veel tijd gaan kosten.
Ik dank jullie ook voor de ontzettende berg aanbiedingen van mannen in alle leeftijdsgroepen die me willen begeleiden (of soms ook beglijden... :D ). IK heb nog niet besloten of ik daar op inga. Maar dank aan allen.


Gr. Sylvia
Lekkere geile vrouw op zoek naar seks.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten