hey we zijn een koppel uit het belgische limburg. ik ben er bijna 41 en mijn man is er 48 en samen hebben we 1 hobby en passie sex sex en nog eens sex
elk vrij momentje besteden we aan een leuk spelletje tijdens de openingsuren van onze winkel. ik heb er trouwens altijd zin in . nu zijn we op zoek naar een man of meerdere die me willen helpen op sexueel vlak en me mijn genot te schenken. mijn man vind dit allemaal ok mits hij mag toekijken en ook mag meespelen. ik heb geen grenzen wat sex betreft maar er moeten geen verplichtingen aan zijn en het moet netjes zijn. zijn er mannen die mij eens een extra beurt willen komen geven in de cinema daar. ik zal jullie pijpen en jullie mogen kontje en kutje neuken, zal een geil spelletje worden met veel creampies. ik zelf hou ook wat van ruigere sex en er mogen best meerder met me bezig zijn. ben een gangbangsletje dat haar goed laat gebruiken. liefst met condoom aan en mocht je me dan een creampie willen geven dan mag je die gerust uit doen en op me klaar komen. spuit je in mijn mond dan zal ik slikken. een vrouw mag er ook evengoed bij zijn. ik lik ook eens graag eens kutje
en word ook graag verwend door een vrouw
laat me eens iets weten
hotmama40@hotmail.be
ik zal al je vragen beantwoorden
hotmama40
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten