Travo pijpslet

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Gebruikersavatar
tvpijper
Berichten: 183
Lid geworden op: 01 sep 2018 12:30
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Non-binair
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Travo pijpslet

Bericht door tvpijper »

Hoi,

Ik heb me hier al een keer voorgesteld toen ik hier net begon, maar doe het graag nog een keer nu ik een profielfototje heb toegevoegd.

Ik ben 48, lang en slank, goed geschapen. Ik mag sinds een paar maanden van mijn vrouw naar de ec om te pijpen, een heel lang gekoesterde wens van mij, en ik heb dat al een aantal keer gedaan. Ik heb alle ec’s geprobeerd maar amersfoort is me het beste bevallen, wellicht omdat die middag er erg veel actieve mannen waren. Graag draag ik enkel een kort jurkje/lingerie/topje, pruik en halsband en verder niks. En pijp ik graag iedereen die dat wil, maar wel altijd met condoom natuurlijk (ik neem die zelf mee voor jullie). Mijn vrouw neukt mijn kontje al jaren, maar ik heb me nog niet laten neuken in de ec. Wie weet komt dat nog een keer. Het lijkt me ook leuk om een plug te dragen in de ec.

Chat ook graag, dus PBs altijd welkom!

Hopelijk tot ziens
ik ben een onderdanige tv pijpslet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik pijp natuurlijk alleen met condoom.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten