Nieuwsgierig

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Plaats reactie
Vetotje
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jun 2020 19:06
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Nieuwsgierig

Bericht door Vetotje »

Hallo, mijn naam is John en 1x per week in Arnhem voor mijn werk. Een overnachting in je eentje is vrij saai dus zoek ik wat afleiding tijdens mijn verblijf. Ik ben 53 jaar, getrouwd, biseksueel en nieuwsgierig wat er allemaal in de buurt van Arnhem te beleven is op sex gebied. Liefhebbers om mij wegwijs te maken als ik weer een nachtje in de stad ben..?
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2233
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Nieuwsgierig

Bericht door Eroticcinema Arnhem »


Beste , Vetotje

Wat ontzettend leuk dat je ervoor gekozen hebt om lid te worden van ons forum. De plek voor stoute ontmoetingen, spannende verhalen, het delen van fantasieën en het leggen van contacten.

Via deze weg willen we jou erop attenderen dat deze rubriek alleen bedoeld is om je voor te stellen. Jij hebt je nu voorgesteld aan iedereen op ons forum, welkom!

Wij hebben voor de 3 verschillende cinema’s een aparte rubriek. Zo kun je gericht in contact komen met andere leden bij de cinema die jouw voorkeur heeft.

Wanneer je in één van onze rubrieken een bericht plaatst kan iedereen hierop reageren. Door gebruik te maken van de verschillende sub rubrieken kom je snel in contact met gelijkgestemden.

Wij vragen je om geen berichten te plaatsen die betrekking hebben op afspraken buiten onze cinema. Ook is het niet toegestaan om reclame en persoonsgegevens te delen op ons forum. Deze berichten zullen worden verwijderd.

Wil jij op de hoogte blijven van alle themadagen en extra feestjes, meld je dan aan voor onze nieuwsbrief. Mochten er nog vragen zijn, dan beantwoorden wij die graag voor je.
Dit kan via de mail, het forum of telefonisch.

Wij wensen je veel plezier op ons forum en hopelijk gauw tot ziens in onze cinema.

Met vriendelijke groet,
Het EroticCinema team
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast