Hoihoi

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Plaats reactie
AmersfoortJongen
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2020 20:40
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 19
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Hoihoi

Bericht door AmersfoortJongen »

Ik heb me net aangemeld op dit forum

Ik ben nieuwschierig naar de gay/bi-wereld en wil graag wat uitproberen
Stel gerust een vraag :) :mrgreen:
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2235
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Hoihoi

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Beste Amersfoortjongen,

Wat ontzettend leuk dat je ervoor gekozen hebt om lid te worden van ons forum. De plek voor stoute ontmoetingen, spannende verhalen, het delen van fantasieën en het leggen van contacten.

Via deze weg willen we jou erop attenderen dat deze rubriek alleen bedoeld is om je voor te stellen. Jij hebt je nu voorgesteld aan iedereen op ons forum, welkom!

Andere leden kunnen in deze rubriek niet reageren op jouw bericht... Wij hebben voor de 3 verschillende cinema’s een aparte rubriek. Zo kun je gericht in contact komen met andere leden bij de cinema die jouw voorkeur heeft.

Wanneer je in één van onze rubrieken een bericht plaatst kan iedereen hierop reageren. Door gebruik te maken van de verschillende sub rubrieken kom je snel in contact met gelijkgestemden.

Wil jij op de hoogte blijven van alle themadagen en extra feestjes, meld je dan aan voor onze nieuwsbrief. Mochten er nog vragen zijn, dan beantwoorden wij die graag voor je.
Dit kan via de mail, het forum of telefonisch.

Wij wensen je veel plezier op ons forum en hopelijk gauw tot ziens in onze cinema.

Met vriendelijke groet,
Het EroticCinema team

Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten