Man 43 zoekt onderdanige dame voor meer als alleen een snelle wip

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Gebruikersavatar
Boner16
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 sep 2021 00:51
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Man 43 zoekt onderdanige dame voor meer als alleen een snelle wip

Bericht door Boner16 »

Hierbij even wat over mij, hoe ik hier kwam en waar ik graag naar toe wil.
Al hele lange tijd vind ik dominantie in het sexgebeuren interessant. Aan de andere kant vind ik het gewillige van de vrouw in sex heel mooi om te zien. Dat ze hc sex gewoon het lekkerst vind. In het verleden liet mijn toenmalige vriendin bijna niets toe en liet ze niet echt een blijk van vreugde zien bij voorstellen. Nu ben ik actief op zoek naar een vriendin die duidelijk daar wel de lol van inziet. Waarom?
Onlangs heb ik ervaren dat ik beide gewoon heel mooi vind te zien. Jou zien genieten dat ik bepaal wat jij moet doen. Eerst dacht ik het nog een beetje te verbloemen maar kwam er door omstandigheden achter dat ik dat rollenspel heef gaaf vind. Bij iemand die graag doet wat haar word opgedragen. Ben er nog niet helemaal uit het te verwoorden. Maar sinds ik het afgelopen jaar wat ervaringen heb opgedaan in soort roleplays ben ik opeeens om. Kreeg het verzoek van een dame haar flink te dwingen en te neuken hoe ík maar wilde. Ik moest de leiding nemen zegmaar. Ze vond het lekker om te dienen als onderdanige gewillige sexpartner. Ik mocht alles doen wat ik maar wilde. Ze wilde als fuckmeat behandeld worden. Dat was gaaf. Zij liet alles toe. Deed alles wat ik haar opdroeg. En ik voelde me er prettig bij haar bevelen. Doe dit. Doe dat. Doe dit niet. Nee LUISTEREN!
Ik heb nog nooit een vriendig gehad die ook maar een beetje bij dat in de buurt kwam. Ik was nooit geen ster in het versieren, had die moed opgegeven, dus had een tijd geleden maar een sexadvertentie geplaatst op de bekende sexdatsite en gewoon gevraagd of er een dame was die zich eens flink wilde laten neuken. Werkelijk na een paar dagen al deze geweldige meid ontmoet. Niet die van de foto hoor, die is gewoon van internet afgeplukt. Gewoon een lot uit de loterij. God wat hebben we een sex gehad. Gewoon een paar uur lang. Elke keer ff pauze, opzich wel vreemd. Zat ze daar rustig met me over koetjes en kalfjes te babbellen en 2 muniten later maak ik haar uit voor slettebak en had ik bijna mn hele fuist in haar :D . Lekker dat ze het vond! Maar goed, na een tijdje hoorde ik opeens niets meer van haar. Zoek sindsdien dan ook opnieuw een( subslut noemt men dat correct in BDSM/SM?) onderdanige vrouwelijke partner voor een serieuze/langere relatie. Jij bent ook gek op dingen proberen. Je hebt bijna geen taboes. Bij EC mee doen. Een gangbang. Een bukkake eens proberen. Dat iedeen je neukt en jou helemaal onder spuit. Ik had van EC eigenlijk nog nooit gehoord. En op dit forum ervaringen gezien waar ik van dacht dat ze ergens verborgen midden in Duitsland georganiseerd werden.. Met een actief forum! Voor mij ook allemal nieuw.
Pikken afzuigen en zich onder laten spuiten. Dat vind ik wel heel gaaf om te zien als jij daar op kickt. Dat vind ik zó geil, een echte cumslut. En nu zet ik die stap. En ik vind het zowat om de hoek! Gelijk maar doorgezet en hierbij..Boner16. Nederlandse man, 43 , alleenstaand en wonende in het midden van de Veluwe. Deepthroat, bukkake, bondage, roleplay, sm dat vind ik mooi. En daarbij zo'n genietende blik in jouw ogen. Doe maar wat je wilt hoor..vind ik lekker... gaaf. Dat je gewoon geniet van al die lust die op je gestild gaat worden. Of dat je echt helemaal krom voorover staat, handjes zelfs op de grond en dat je heel krachtig van achteren word geneukt. Vind ik echt mooi om te zien maar o zo lastig gebleken. Als jij dit net als ik fijn vind om af en toe te doen laat dan wat van je weten. Want dat was wel zweten kan ik je vertellen. Ik had nog nooit zo geneukt en ik kwam erachter dat ik echt geen 21 meer ben. Na een tijdje was ik bekaf. Stond ik daar op mijn tenen vol te stoten terwijl ik haar in bedwang moest houden. Zij vond het gaaf tegen te stribbelen en moest haar dus elke keer naar me toe trekken. Worstelen eigenlijk. Gelijk maar een spreaderbar gehaald :lol: Vond dat zo gaaf. Zij wilde gewoon nog meer en nog ruiger. Mooi. Dus ik heb de smaak nu te pakken. Ik zoek een vriendin die er wel pap van lust. Wil dit wel meemakenen andere dingen uitproberen. Samen kijken wat past. In de praktijk werkt het toch anders als bedacht in je eentje. Heb de hele schijf volstaan met hoe ik het graag zie maar toen ik het zelf moest doen...Ik keek wat meer op internet richting ik godmagwetenwat en zag dit forum.... Even een zetje die richting. Ik stel me hier voor. Als je een beetje dezelfde kant op wil, PM me maar. Probeer ik iets terug te doen of kunnen we samen iets voor mekaar betekenen. Vervoer, kosten, overnachting of zo. Weet ik veel. Wellicht vind je het wat. Misschien ook niet. Vinden we elkaar net zoals bij die advententie? Herken je jezelf, dan hoor ik het graag. Gaan we samen een keer naar ES.
Bijlagen
Metuitgelopen mascara pijpen, dan voel jij je op je plek. Doe ik het zo goed Sir? Nee dieper!
Metuitgelopen mascara pijpen, dan voel jij je op je plek. Doe ik het zo goed Sir? Nee dieper!
marieke.png (177.57 KiB) 3625 keer bekeken
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten