De voorstelling is begonnen :-)

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Gebruikersavatar
HotwifeMarielle
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 okt 2021 18:13
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

De voorstelling is begonnen :-)

Bericht door HotwifeMarielle »

Goedemorgen allemaal,

Ik was al een paar daagjes actief in de chat, maar eigenlijk onbeleefd om ons niet voor te stellen.
Wij, Marielle en Steef, zijn een actief cuckold stel. (47 jaar jong)

Het begon eigenlijk ruim 12 jaar geleden toen we regelmatig diverse parenclubs bezochten.
In het begin hadden wij beide contacten met andere mensen, maar gaande weg vond mijn man het spannender om mij met andere mannen en/of vrouwen te zien.

Vervolgens gingen we steeds vaker over op conventionele cuckold dates. Dus met vooral donkere zeer groot bedeelde bulls.
De eerste was meteen een hele leuke (en lekkere) dus die heb ik een lange tijd gehad als vaste bull.
Deze bull kwam vervolgens met twee vrienden aan, en ook dat was weer een hele bijzondere ervaring.

Daarna nog zeer veel leuke dates gehad met andere bulls. Tussendoor ook deelgenomen aan verschillende gangbangs, waaronder de maandelijkse bij Club Monique en Showboat.
Gaandeweg leerde wij verschillende mensen kennen welke ook particuliere gangbangs organiseerde. Vaak in hele luxe huizen, of juist een donkere fabriekshal.
Dit ging ook regelmatig gepaard met bondage etc.

Ben een liefhebber van classy en/of hoerige lingerie en hoge hakken / laarzen.

Hoog op mijn (cum) bucket list staat een Glory Hole bezoek. Lijkt me geweldig om langdurig mannen leeg te zuigen en/of door een gat geneukt te worden.
Hierdoor kwam ik op deze pagina terecht. In november willen wij op aanraden van een aantal leden, een dagje naar Amersfoort komen. Zodra ik een definitieve datum heb laat ik het weten.

Mochten jullie vragen hebben, stel ze gerust via PM (ik bijt niet) :-)

XXX Marielle
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten