Wie wij zijn ?

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Stelletje Utrecht
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2021 15:19
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Wie wij zijn ?

Bericht door Stelletje Utrecht »

Goedemiddag allemaal

Wi zijn Bas en Kim een stel van eind 30 en we komen in sauna's en clubs en zijn toe aan nieuwe dingen ontdekken en ik Kim heb heel lang getwijfeld moet ik dit wel doen want iedereen weet wel de verhalen over de seks bioscopen en aangezien ik niet er op zit te wachten dat er ongevraagd aan me gezeten word heb ik dit lang voor me uit geschoven maar tja wie fantasieën heeft moet doen ook gewoon een keer doen dus tadaaaa hier zijn we dan.
Wij zijn dus Bas en Kim en wonen in het prachtige Utrecht met ons gezin en zijn beide hoog in ons libido en hebben ook geen saai seks leven.
Ik heb de fantasie om Bas seks te zien hebben met een andere vrouw en ik weet dan dat ze de seks van haar leven zal hebben en ik kan van dat uitzicht zoooo genieten.
We hopen ooit in groepseks terecht te komen een gang bang trio is ons bekend maar maakt het ook niet minder geil.
Ik vind het leuk om de ware ik te laten zien ik zeg altijd een geile slet met stijl en zo wil ik ook behandeld worden sus met respect waneer je me heb dan ga ik los ook.
Ik ben van de lingerie en kousen en hoge haken.
Bas is een dominante lieve man die weet hoe hij met een vrouw om moet gaan.
We hopen mensen tegen te komen die het ook leuk lijkt om ongeremd los te gaan.
Hygiëne is heel belangrijk ik vind het nog lekkerder als je een lekker luchtje op heb hahahaha een leuk gesprek is belangrijk en nog belangrijker respect voor elkaar en het woord Nee.
Hoe zien we er uit ? Ik Kim ben 164 lang 60 killo bruine ogen lang bruin rood haar en cub c en een echte vrouw vrouw nagels haken en lingerie en een licht make upje.
Bas is 170 80 killo heerlijke handen die heerlijk kunnen masseren.
Ik ben biseksueel en Bas is bischierig.
Nou dit was ons voorstel rondje en hopen leuke mensen tegen te komen dat we dit van ons lijstje kunnen strepen dus wie weet tot ooit;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten