biman uit limburg

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
biman-limburg
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 sep 2022 10:24
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

biman uit limburg

Bericht door biman-limburg »

Hoi allemaal, bij deze even een voorstelberichtje van mij. Ik ben nog nooit in de EC geweest, maar trek binnenkort eens de stoute schoenen aan en ga dan eens naar Arnhem. ;)

Verder ben ik 100% bi en geniet volop van vrouwen, mannen en al het moois dat er verder nog rond loopt! :) Ben voor iedereen wel heel lief... hou van heel veel... ben meer onderdanig en bottom bij de mannen... en vrouwen verwen ik met alle liefde op alle manieren, ondanks dat mijn gereedschap niet heel erg groot is. ;) Ook mannen kunnen hun geilheid vast wel bij me kwijt! :) Ben open minded en voor veel in... 1-op-1, trios, groepsex in alle combinaties die je maar kunt bedenken... ;)

Ben verder niet perfect, geen goddelijk lichaam (dus ja, wat te zwaar) en ook niet de jongste meer... en niet altijd gelegenheid (ben gebonden en kan dus helaas niet al te vaak te stoute schoenen aan trekken)... maar bij interesse is er zeker wel iets te plannen! Dus, ik hoor graag van jullie (stellen, vrouwen, mannen, etc.). Stuur me een PB als jullie nog tips hebben of iets willen afspreken.

xxx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten