Eroliefhebber

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Eroliefhebber

Eroliefhebber

Bericht door Eroliefhebber »

Hoi allemaal, ik zal me als nieuwe forumgebruiker even voorstellen ...

Hou mijn naam even als Eroliefhebber wat in 1 woord aangeeft wat ik het leukst vind aan seks en erotiek.
Globaal kun je alles benoemen buiten de extremen of fetish seks.

Waarom mijn aanmelding?
Ondanks mijn leeftijd blijf ik enorm nieuwsgierig naar alle leuke en spannende en geile sexavonturen die ik graag wil beleven met gelijkgestemde personen. Het liefst, ik moest een keuze maken bij aanmelden, zoek ik contact met een spontaan en open stel die graag seks willen beleven met mij.
Ik zelf ben heel openhartig als het gaat om seks en erotiek, ik beleef het graag maar vindt het ook gewoon om erover te praten en hier ook lol in te vinden en mee te beleven.

Wat beweegt mij nog meer?
Ik vind plezier, humor ;) en seks heel goed samen gaan en gebruik hier het liefst zoveel mogelijke communicatiemiddelen binnen de veiligheid van je eigen omgeving en gevoel. Ik zal nooit en te nimmer over de grenzen heen gaan van mensen, ik verwacht dit ook van anderen. Praten, chatten, cammen, spannende belevingen delen, foto's / video's .. bij mij kun je hier alle kanten mee op.

Qua seks ervaring heb ik vaak seks gehad in een vast groepje mensen die elkaar vaak opzochten. Dit groepje is helaas wat uit elkaar gevallen en ik ben daarom op zoek naar andere uitdagingen. Heb ook vaak trio's met andere geile stellen mogen beleven. 1 van de uitdagingen die ik zoek is het bezoeken van een naakt dag en andere dingen uit proberen in de sekscinema in Amersfoort of Arnhem. Amersfoort is voor mij dichterbij maar Arnhem kan ook, ik ben daar zeer nieuwsgierig en geil naar.

Hoe zie ik eruit?
Ik ben single, 1,92, blond kort haar, blauwe ogen, goed geschapen (alleen maar complimenten :P), besneden, buikje, lekker billen. Sta ik voor de spiegel kijk ik altijd met plezier, mede omdat ik zelfspot heerlijk vind .. ik neem mezelf niet altijd even serieus ;)

Dit zijn de uiterlijke kenmerken maar innerlijk ben ik een vrolijke man met zeker ook serieuze kanten. Van nature ben ik wat introvert, een beetje kat uit de boom kijker, en rustig van aard. Ik hou van de natuur, wandelen, fietsen, het goede leven, sfeer, gezelligheid, lol hebben met elkaar. Met de juiste klik en eerlijkheid naar elkaar toe is er bij mij heel veel mogelijk.

Hoe leef ik?
Ik woon in Utrecht, in een vrije sector woning met voor en achtertuin. De samenstelling is redelijk complex maar ik voel me er prima bij. Dit houdt wel in dat ik zelf moeilijk kan ontvangen. Maar buitenshuis kan ik me prima verplaatsen.
Ik ben vrij in mijn doen en laten en kan me prima flexibel opstellen.

Tot zover een introductie wie ik ben en wat mij zoals beweegt om me aan te sluiten bij dit forum.

Ik wens iedereen veel geil seks plezier toe voor alle komende jaren.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten