nieuw en onervaren

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
ariella
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

nieuw en onervaren

Bericht door ariella »

Ik ben ariel, een sissy
Graag zou ik eens een dinsdag middag naar de erotic cinema gaan, maar ik durf niet zo goed.
Althans niet alleen, is er iemand die dit leest en denkt ik kan het wel even uitleggen wat je zo'n middag kan verwachten en hoe het in zijn werk gaat?

Verder ben ik zoals gezegd, een sissy en onderdanig. Specs: 53/174/74/ 3 cm opgesloten.
Ik hou erg van sexy dames ondergoed. En als het even kan dan draag ik dat stiekem onder mijn dagelijkse kleding, vaak met mijn piemeltje opgesloten.
Ervaring dus met chastity, buttplugs, en bondage.
Veel ervaring met verkleden als vrouw, maar dan wel het sexy/slutty type en zou dat graag een keer in het 'openbaar' van de bios doen.

De reden dat ik het liefst met kooitje rond loop is dat ik mijn piemel dan zie als een grote klit, 3 cm opgesloten is het ook niet anders, Het gevoel niet mannelijk genoeg te zijn en daarom als sissy door het leven te gaan vind ik ontzettend spannend. Niet meer mogen klaarkomen door penetratie of masturbatie omdat het plassertje te klein is en daarom permanent opgesloten moet worden, Zodat er geen vrouw meer door wordt teleurgesteld.

Ben in voor alle andere sexuele handelingen behalve penetratie door mij, Ooit wil ik kunnen klaarkomen door in mijn kont geneukt te worden (jongens kutje) terwijl mijn klitje blijft opgesloten.

Dingen die mij erg opwinden zijn vernedering omtrent de tekortkomingen als man. Gedwongen worden een man te bevredigen. Geen eigen mening te mogen hebben en me als een bimbo sletje moet gedragen, waar alles voor mij wordt bepaald met strenge straffen als ik niet mijn best doe.

Dit bovenstaande hoeft echt niet allemaal in die middag hoor, eerst maar eens uit de kast komen als crossdresser en lekker vrij in dames kleren rondlopen.
zo'n kontje wil ik ook ...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten