Gisterenavond heb ik een heerlijke avond gehad in de EC Amersfoort waar heel snel een verslag van komt. Ik ben nog zo geil van gisterenavond dan ik vanmiddag samen met mijn vriendje voor de eerste keer naar Arnhem ga. Ik zal er tussen 13:45-14:15 zijn. Ik hoop op wederom veel pikken. Ik zal naakt zijn jullie ook?
Xxx Lotte
LotteMooi komt vanmiddag
- LotteMooi
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
LotteMooi komt vanmiddag
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend
Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s 
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend

-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 31
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: LotteMooi komt vanmiddag
Ik zal er zijn
-
- Leeftijd: 25
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Jammer, zie dit net te laat helaas!
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 48
- Contacteer:
Lotte, je bent super lekker!
-
- Leeftijd: 34
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Aah jammer dat ik dit te laat zie ben er pas over 10 minuten in Arnhem
- EddieEagle
- Leeftijd: 35
- Contacteer:
Vrijdag zit ik nog even een wasje te doen en na te genieten van de belevenissen in Amersfoort van de dag ervoor. Even op het forum de verhalen lezen en zelf wat verslagen schrijven. Ineens lees ik dat Lotte en vriend de ec Arnhem gaan bezoeken, en wel op dit moment. Natuurlijk had ik de dag ervoor al van Lotte genoten, maar zo'n thuiswedstrijdje kan ik niet laten schieten, dus ik pak snel m'n spullen.
Vanwege de late aankondiging is het gelukkig vrij rustig in de cinema. Lottes vriend komt de heterozaal uit en we begroeten elkaar. In de heterozaal zit een jongen te genieten van Lotte, die op haar knieen voor hem zit en hem pijpt. Als ze opstaat, groet ik Lotte en het valt me op dat ze nog helemaal schoon (niet ondergespoten dus) is.
Ik sta in de buurt van de koffieautomaat; Lotte loopt op me af en begint met m'n pik te spelen. O, wat lekker. Het is intussen ook al bijna een dag geleden dat ik haar voor het laatst gevoeld heb
Ze zakt door haar knieen en pijpt me. Haar vriend stelt voor dat we ons afzonderen op een rustig plekje en dat doen we dan ook. Lekker om zo'n prive-pijpsessie te ondergaan. Op het moment dat ik klaarkom, komt net Lottes vriend er ook bij staan en ik spuit over Lotte heen.
We krijgen nu nog een showtje te zien. De vriend van Lotte zit op de bank en Lotte neemt op hem plaats, eerst in de cowgirl en daarna de reverse-cowgirl positie. Ik kan me voorstellen hoe heerlijk dat moet voelen om zo bereden te worden. Lotte wordt nu languit op haar rug over de bank gelegd, nog even op de bank geneukt en haar vriend vraagt de mannen om over Lotte te spuiten. Ik ben echt helemaal leeg en pas, maar enkele andere mannen spuiten wel. Elke keer als iemand klaarkomt, slaakt Lotte kreetjes van genot.
Lotte neemt een douche en zij en haar vriend vertrekken weer. Ook voor mij is het nu weer tijd om te gaan en van het mooie weer te genieten. Leuk dat jullie langskwamen in Arnhem!
Groetjes, Eddie
Vanwege de late aankondiging is het gelukkig vrij rustig in de cinema. Lottes vriend komt de heterozaal uit en we begroeten elkaar. In de heterozaal zit een jongen te genieten van Lotte, die op haar knieen voor hem zit en hem pijpt. Als ze opstaat, groet ik Lotte en het valt me op dat ze nog helemaal schoon (niet ondergespoten dus) is.
Ik sta in de buurt van de koffieautomaat; Lotte loopt op me af en begint met m'n pik te spelen. O, wat lekker. Het is intussen ook al bijna een dag geleden dat ik haar voor het laatst gevoeld heb

We krijgen nu nog een showtje te zien. De vriend van Lotte zit op de bank en Lotte neemt op hem plaats, eerst in de cowgirl en daarna de reverse-cowgirl positie. Ik kan me voorstellen hoe heerlijk dat moet voelen om zo bereden te worden. Lotte wordt nu languit op haar rug over de bank gelegd, nog even op de bank geneukt en haar vriend vraagt de mannen om over Lotte te spuiten. Ik ben echt helemaal leeg en pas, maar enkele andere mannen spuiten wel. Elke keer als iemand klaarkomt, slaakt Lotte kreetjes van genot.
Lotte neemt een douche en zij en haar vriend vertrekken weer. Ook voor mij is het nu weer tijd om te gaan en van het mooie weer te genieten. Leuk dat jullie langskwamen in Arnhem!
Groetjes, Eddie
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten